Hop til indhold
Liverpool

Nogen erfaringer med "PETITE NOEMI"!

Recommended Posts

dongding skrev, for 56 minutter siden:

She just arrived so so I am sure a review will come soon. You can see who she is with. So could be a good bet

Thank you for stating the obvious!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 3 timer siden:

Er der nogen som har praktisk erfaring med denne pige :)

 

Hun svarede ikke på mine sms i dag men jeg vil prøve igen i løbet af denne uge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 10 timer siden:

She just arrived so so I am sure a review will come soon. You can see who she is with. So could be a good bet

Faktisk ville et review om  2 GIRL WITH SOPHIA: være endnu bedre

... ellers må jeg jo selv gøre det (It's a hard job but somebody has to do it ;-) ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik du prøbet dem begge..? Vi mangler stadig den første anmeldelse af Noemi.. Hvordan er hun ift. Sophia?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag kan förstå det inte kommer en anmeldelse, hon går ju inte att nå på mobilen. Jag försökte tom med Sophias nummer men inget svar där heller...så jag besökte Jasmine istället, vilket visade sig vara ett lyckat drag :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Eron
Loppan skrev, for 4 timer siden:

Jag kan förstå det inte kommer en anmeldelse, hon går ju inte att nå på mobilen. Jag försökte tom med Sophias nummer men inget svar där heller...så jag besökte Jasmine istället, vilket visade sig vara ett lyckat drag :D 

 Du man da lige smide en anmeldelse ;-) eller bare et link der er 3 stk i kbh

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eron skrev, for 5 timer siden:

 Du man da lige smide en anmeldelse ;-) eller bare et link der er 3 stk i kbh

Jag har skrivit en anmeldelse, det kan inte vara svårt att hitta den, hon heter Jasmine och det är jag som har skrivit den.....men här kommer den på silverfat till dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, den ‎06‎-‎01‎-‎2018 at 13:07:

 Så fik jeg lidt erfaring med denne søde pige. Bestilte gfe med tunge kys, superfransk og cof/cif. Det eneste jeg ikke fik var tungekys men resten var som jeg havde håbede på det kunne blive. Smalltalk, kys og kram, et fantastisk sf og perfekt afslutning.

 Pigen sød og rar 8,5. Gfe 8,5 berøringsvillig men desværre ikke tungekys.  sf 10. cof/cif. perfekt 10. Stedet 8. Som en der elsker søde unge piger som tilbyder afslutning i ansigt vil denne være et sikkert genvalg for mig når hun kommer tilbage i februar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 20 minutter siden:

 Så fik jeg lidt erfaring med denne søde pige. Bestilte gfe med tunge kys, superfransk og cof/cif. Det eneste jeg ikke fik var tungekys men resten var som jeg havde håbede på det kunne blive. Smalltalk, kys og kram, et fantastisk sf og perfekt afslutning.

Tilkøber du aldrig deepthroat, når det tilbydes, som Noemi gør?

Del dette indlæg


Link til indlæg
69Hummer skrev, for 6 minutter siden:

Tilkøber du aldrig deepthroat, når det tilbydes, som Noemi gør?

 Sjovt du nævner det da jeg under seancen spurgte hende om hun ville gå dybt og det gjorde hun så. Fantastisk da jeg ikke havde bestilt dette. Vil dog sige at jeg faktisk gav hende 200, - kr. ekstra bagefter fordi det hele var så godt.

 Jeg har har ikke bestilt deepthroat som ekstra men altid taget pse. pakken når det er mulig som hos bla. redhot lilly, mettetøsen, evelin og Gia.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jay Gatsby

Jeg har også mødt hende og jeg kan bekræfte at hun er the real deal... I vores season blev hun virkelig tændt og våd og hun kneppede mig faktisk ret hårdt. Fantastisk når en ung pige som hende slår sig løs!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...