Hop til indhold
Guest lurepikken

BIG BIG Store bryster NU::: 91679303

Recommended Posts

Guest lurepikken

Nå kære brødre, så kom vi over den 1/1-2018. Der er igen kommet penge på kontoen, så nu syns jeg i den grad jeg trænger til lidt selvforkælelse.

Så har hermed besluttet mig for at finde en smuk frækkert, og tror også det er lykkedes mig.

Men vil gerne inden jeg helt beslutter mig høre om nogle herinde har haft fornøjelsen af hende her???

http://massage.side6.dk/sara35

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hun har været i landet over flere omgange, og har skiftet navn hver gang der ligger op til flere tråde som omhandler hende ....desværre kan ikke huske disse navne, hendes billeder i annoncen er helt nye, og det er hende som er afbilledet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ville besøge hende sidst hun var et sted i nærheden af mig, men kunne ikke få det passet ind i kalenderen. Hun har en krop der skriger på mine hænder og et dejligt smil. Nogle gange stråler personligheden ganske klart igennem på billeder. Det kan vist ikke gå galt med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 5 minutter siden:

Jeg ville besøge hende sidst hun var et sted i nærheden af mig, men kunne ikke få det passet ind i kalenderen. Hun har en krop der skriger på mine hænder og et dejligt smil. Nogle gange stråler personligheden ganske klart igennem på billeder. Det kan vist ikke gå galt med hende.

Må sgu erkende jeg også synes hun er dejlig... Kunne godt tænke mig at stifte bekendtskab med de store bryster. Og så ser de ud til at være den ægte vare. Må se hvad min dag bringer. Hvad farve hår var det hun havde....? Lagde ikke lige mærke til det... :-P  ;-) 

Kan du huske om der blev skrevet en anmeldelse af hende og har du i så fald linket til den?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
22 cm and thick skrev, for 1 time siden:

Kan du huske om der blev skrevet en anmeldelse af hende og har du i så fald linket til den?

Ahhhh....kom lige på en af hendes navne Damiana prøv søgefunktionen....hun er ca 160 cm, så billederne lyver lidt da hun har høje hæle på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville besøge hende sidst hun var et sted i nærheden af mig, men kunne ikke få det passet ind i kalenderen. Hun har en krop der skriger på mine hænder og et dejligt smil. Nogle gange stråler personligheden ganske klart igennem på billeder. Det kan vist ikke gå galt med hende.

Må give dig ret. Hun ser forrygende ud og sikke en udstråling. Hatten af for hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, den 6/1/2018 at 13:59:

Ahhhh....kom lige på en af hendes navne Damiana prøv søgefunktionen....hun er ca 160 cm, så billederne lyver lidt da hun har høje hæle på.

Kunne desværre ikke finde noget om hende. Så tog chancen og besøgte hende. :-( Skriver en lille anmeldelse af besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har har besøgt hende engang i Vejle for en 4-5 år siden tror jeg. Umiddelbart dejlig pige, veldrejet, men syntes ikke jeg husker brysterne som kæmpe store. Kan i hvertfald huske at hun havde helvedes travlt med at jeg skulle komme i en fart :wacko:. Langt fra en god oplevelse, men måske hun har ændret sig lidt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Jeg har har besøgt hende engang i Vejle for en 4-5 år siden tror jeg. Umiddelbart dejlig pige, veldrejet, men syntes ikke jeg husker brysterne som kæmpe store. Kan i hvertfald huske at hun havde helvedes travlt med at jeg skulle komme i en fart :wacko:. Langt fra en god oplevelse, men måske hun har ændret sig lidt :)

Kan jo være de alt for hårde silibabser er af nyere dato. Store er de i hvert fald - behagelige er de ikke. Men det er jo altid en smagssag. Tror så ikke hun har ændret sig. :-( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...