Hop til indhold
Slow Starter

De voldelige kunder mm

Recommended Posts

I forbindelse med tidligere tråd om for og imod købesex - kom debatten over i retning af hvad samfundet gør for at hjælpe piger ud af prostitution,  hvis at de ønsker det. Lad os beholde den debat der. 

Men det fik mig til at tænke på,  hvor udbredt er det egentlig med voldvoldelige kunder og kunder som på lignende vis forulempet pigerne

Er det muligt herinde at få nogle af pigerne til at beskrive deres oplevelser - og hvor hyppigt et problem det er?? 

Jeg håber at i vil åbne posen for os.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kun fået fortalt et problem eller hvad mand skal kalde det

Vil havde besøge hende en sen aften med hun havde besøge af en kunde hvilket var okay

Så jeg besøgte hende næste dag hvor hun fortalte at der omkring kl 04 kom 3 stor mænd og besøgte hende hvilke jo i sig selv var iorden og de betale for 1 time

Det hele ender med de bliver der i 3 og får på en eller anden måde tvungen hende uden at havde snakket om det først til anal hvilket hun ikke gør i 

Det skal sige hun er en lille sag så ved ikke hvad hun kunne havde gjort men det er i hvertfald ærgerligt at det skete 

Håber det passer ind debatten 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar
Knægten skrev, 1 time siden:

men det er i hvertfald ærgerligt at det skete

Det var da mildt sagt. Det er da ganske forfærdeligt sådan at overskride pigens grænser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo selvfølgelig er forfærdeligt det var heller ikke mente at det skulle lyde mildt eller på anden måde let er da godt klar over det er skræmmende hvis det sker for en selv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Amina

Altså jeg har heldigvis ikke mødt en voldskunde som sådan men jeg har da oplevet en gang hvor en udlændinge kom selvom han sagde han var dansk og fordi han ikke blev lukket ind begyndte han med at råbe og skrige og prøvede på at ødelægge døren så han kunne komme ind. :shock:

Men jeg hørt værre historier om piger der bliver snydt eller rullet ned for et større beløb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamledreng

Det er bestemt ikke i orden og hun skulle have anmeldt dem til politiet :(.  De tager den slags overfald alvorligt. Håber pigen fremover vil lade være med at lukke mere end en mand ind ad gangen, når hun er alene.

Redigeret af Gamledreng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamledreng skrev, for 3 minutter siden:

Det er bestemt ikke i orden og hun skulle have anmeldt dem til politiet :(.  De tager den slags overfald alvorligt. Håber pigen fremover vil lade være med at lukke mere end en mand ind ad gangen, når hun er alene.

Ved hun har lært af den fejltagelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Amina skrev, for 2 timer siden:

Altså jeg har heldigvis ikke mødt en voldskunde som sådan men jeg har da oplevet en gang hvor en udlændinge kom selvom han sagde han var dansk og fordi han ikke blev lukket ind begyndte han med at råbe og skrige og prøvede på at ødelægge døren så han kunne komme ind. :shock:

Men jeg hørt værre historier om piger der bliver snydt eller rullet ned for et større beløb.

Fame ik ok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Amina
Alkoholikeren skrev, for 24 minutter siden:

Fame ik ok

Nej desværre var jeg nød til at tilkalde min vagt der kom og fjernede ham fordi han blev ved :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamledreng skrev, for 57 minutter siden:

Håber pigen fremover vil lade være med at lukke mere end en mand ind ad gangen, når hun er alene.

Og så kl. 04 om natten - jeg forstår slet ikke hun ville lukke nogen ind på det tidspunkt - men der må jo være gode penge i det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knægten skrev, for 5 timer siden:

Jeg har kun fået fortalt et problem eller hvad mand skal kalde det

Vil havde besøge hende en sen aften med hun havde besøge af en kunde hvilket var okay

Så jeg besøgte hende næste dag hvor hun fortalte at der omkring kl 04 kom 3 stor mænd og besøgte hende hvilke jo i sig selv var iorden og de betale for 1 time

Det hele ender med de bliver der i 3 og får på en eller anden måde tvungen hende uden at havde snakket om det først til anal hvilket hun ikke gør i 

Det skal sige hun er en lille sag så ved ikke hvad hun kunne havde gjort men det er i hvertfald ærgerligt at det skete 

Håber det passer ind debatten 

Jeg mener faktisk at denne type kan anmeldes til politiet som voldtægt,  og at de faktisk gør noget ved det

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 1 minut siden:

I kan Google statistik på emnet 

Alle prostituere oplever det samt voldtægt ca en gang om året

Prostituere tjo men som en lærer sagde hvis man ikke havde en kone så kunne man jo købe sig en personlig træner :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er altså aldrig blevet hverken voldtaget eller slået. Og jeg kender faktisk heller ikke nogen danske piger som er.... 

Jeg har mødt dumme mænd som var fulde, uhøflige mænd, mænd som har prøvet at luske sig til sex uden gummi osv. Men aldrig nogensinde nogen som har voldtaget mig eller slået mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamledreng skrev, for 4 minutter siden:

Det er bestemt ikke i orden og hun skulle have anmeldt dem til politiet :(.  De tager den slags overfald alvorligt. Håber pigen fremover vil lade være med at lukke mere end en mand ind ad gangen, når hun er alene.

Præcis. Kunne aldrig drømme om at lukke flere ind ad gangen medmindre jeg kender dem godt i forvejen.

Har aldrig alle min år været udsat for voldelig gæster.

Jeg mener at tager man alt ind uden at sortere så er man mere udsat.

og kl 03 om natten, alene ja så er man heller ikke for kløgtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
decameron skrev, for 12 minutter siden:

I kan Google statistik på emnet 

Alle prostituere oplever det samt voldtægt ca en gang om året

Så er jeg gået glip af noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ret aktiv i næsten et årti... Og aldrig har jeg været sammen med en mand, som var voldelig. Det er jeg taknemlig for, og det fortæller mig også, at det ikke sker i så stort et omfang, som der nogen gange bliver fremstilllet. 

Det skér... Og når det sker, skal det ikke negligeres, men mænd der køber sex er ikke mere voldelige end gennemsnitsmanden, så hvorfor skulle vi kvinder i branchen være mere udsat, end så mange andre steder?

Jeg har også mødt idioter, men som andre har nævnt, så er de bare irriterende...ikke farlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Frodige Ida skrev, for 5 minutter siden:

Så er jeg gået glip af noget. 

#metoo..... sorry jeg kunne ikke lade være ;-) 

Hvis man sætter nogle grænser for hvad,hvem og hvordan man vil køre sin butik, mindsker man ihvertfald risikoen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

@decameron Jeg er helt med på at betingelserne for Gade piger er nogle helt andre.

Ja men åbenbart ikke kun for dem 

Hører også historier på s d om tilfælde desværre

Lidt hult at sige pas på jer selv !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar

Tak til TS for at spørge, og til de piger der har delt indtil nu. Det er en stor lettelse at høre at I ikke har været udsat for den slags. Jeg ville som sexkøber ikke kunne leve med hvis mine køb var med til at holde kvinder i et erhverv hvor den slags sker. Derfor køber jeg kun ved kvinder hvor pengene ikke er det eneste drivmiddel. Ja, det håber jeg da i hvert fald at jeg gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har pigerne ingen sikkerhedsforanstaltninger?? I klinikker eller private huse? Ville da være rart for dem med beskyttelse, overvågning eller lignende? De kan vel have mange penge til at ligge også hvis nogen ville lave røveri?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Soedfyr22 skrev, for 8 timer siden:

Har pigerne ingen sikkerhedsforanstaltninger?? I klinikker eller private huse? Ville da være rart for dem med beskyttelse, overvågning eller lignende? De kan vel have mange penge til at ligge også hvis nogen ville lave røveri?? 

Naturligvis beskytter vi os selv på bedst mulig måde. Hos mig skal man bla. forbi denne her som er en super vogter.IMG_0913.thumb.PNG.6df1e51cf5b9e150a72cfa0a7dcfad8a.PNG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg syntes der forekommer flere tilfælde med uartige kunder på stoffer og udenlandsk herkomst / fulde danske mænd som mangler takt og tone i pikken og sproget og vold indgår under røveri som hyppigt læses om i medierne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...