Hop til indhold
Guest Opmæen

Anmeldelser af glædespiger

Recommended Posts

Guest Opmæen

Jeg troede lige jeg havde fundet stedet, hvor man kunne stole på de anmeldelser der bliver lagt ud, det kan man så ikke har jeg fundet ud af, man har åbenbart nogle til at ligge falske anmeldelser ud af pigerne, nå men så må man  jo så bare til at se på hvem der ligger anmeldelserne ud, her kan man jo starte med at se på hvor mange indlæg vedkommende har lagt ud og hvor længe vedkommende har været medlem, jeg kan desværre ikke stole på især helt nye medlemmer, også selv om jeg selv er helt ny eller næsten helt ny... ;-) synes også nogle bare skriver en historie bare for at virke interessante, nå man må jo bare lære at sortere... God weekend

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for at dele.

Hvis du har konkret mistanke om at nogle anmeldelser herinde er falske kan du jo anmelde det pågældende indlæg til administratorerne og begrunde din anmeldelse, så kigger de på det og tage evt. fornødne skridt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Såklar

Nu er smag jo også forskellig, så det der virker for den ene virker ikke for den anden, tredie eller fjerde. Og så er pigerne, ligesom gæsterne, jo ikke maskiner, så det der virkede den ene dag, virker måske ikke den anden dag. Dermed ikke sagt at der ikke findes falske anmeldelser, det gør der.

Ligesom med musik, film, bog, mad og alle andre anmeldelser, så er det altid godt at finde de anmeldere som har samme smag som een selv, ikke nogen garanti, men bedre end at stole på en man slet ingen reference har til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
Såklar skrev, for 17 minutter siden:

Nu er smag jo også forskellig, så det der virker for den ene virker ikke for den anden, tredie eller fjerde. Og så er pigerne, ligesom gæsterne, jo ikke maskiner, så det der virkede den ene dag, virker måske ikke den anden dag. Dermed ikke sagt at der ikke findes falske anmeldelser, det gør der.

enig...efter min bedste overbevisning er det bedste filter i dette sammenhæng "almindelig sund fornuft",  samt ens mavefornemmelse, at generalisere er en farlig ting i dette sammenhæng derimod fylder forskelligheden en stor del....og heldigvis for det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Røvslikker skrev, for 12 timer siden:

enig...efter min bedste overbevisning er det bedste filter i dette sammenhæng "almindelig sund fornuft",  samt ens mavefornemmelse, at generalisere er en farlig ting i dette sammenhæng derimod fylder forskelligheden en stor del....og heldigvis for det. :)

JA, heldigvis for det. Bedrer kunne det vist ikke siges. :P Kemi gør en kæmpe forskell, samt vi kan jo alle have en dårlig dag.

Redigeret af Papa

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Opmæen skrev, den 5/1/2018 at 22:37:

Jeg troede lige jeg havde fundet stedet, hvor man kunne stole på de anmeldelser der bliver lagt ud, det kan man så ikke har jeg fundet ud af, man har åbenbart nogle til at ligge falske anmeldelser ud af pigerne, nå men så må man  jo så bare til at se på hvem der ligger anmeldelserne ud, her kan man jo starte med at se på hvor mange indlæg vedkommende har lagt ud og hvor længe vedkommende har været medlem, jeg kan desværre ikke stole på især helt nye medlemmer, også selv om jeg selv er helt ny eller næsten helt ny... ;-) synes også nogle bare skriver en historie bare for at virke interessante, nå man må jo bare lære at sortere... God weekend

Det er okay at nye medlemmer ligger anmeldelser ud.

Det er vel ikke kun eroguidere med flere års tilhørsforhold der er brettiget til at skrive anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...