Hop til indhold
Guest Sweex

VIRKELIG sjov læsning.

Recommended Posts

Guest Sweex

Hold kæft hvor er det dejlig befriende at læse kvinders kommentarer til deres eget sexliv. 

De skal svare på nogle basis ting om hvornår de sidst havde sex og med vem osv. og en af spørgsmålene er: hvor lækker er han? Så er der sku en der svarer 3/10 han er virkelig ikke særlig køn. :lol::lol::lol:

http://forum.woman.dk/debatten/sex/det-seneste-knald

Del dette indlæg


Link til indlæg

..Det kan man 

KF skrev, for 15 minutter siden:

Det virkelig sjove, er at du læser Woman! :D

God fredag.

KF.

Det kunne være at der er noget nyt at lære om kvinder og den måde de tolker verden på..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
ppd skrev, for 3 minutter siden:

..Det kan man 

Det kunne være at der er noget nyt at lære om kvinder og den måde de tolker verden på..

Præcis, det er en pendant til den her side hvor det bare er kvinderne der er hudløst ærlige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg spottede også den tråd i anden anledning. Hvis de efterhånden 89 x ? antal knald er repræsentative, kan man udlede, at rigtig mange af dem ender med at fyren kommer oppe i kvinden. Men hovrfor er så mange af indlæggene senere slettede? Er der brugt ord som ikke er tilladt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 21 timer siden:

...Hvis de efterhånden 89 x ? antal knald er repræsentative, kan man udlede, at rigtig mange af dem ender med at fyren kommer oppe i kvinden...

Det harmonerer nu meget godt med min beskedne erfaring - jeg har vist kun været sammen med én pige, som ikke brød sig om at få klatten op i sig - min eks-kæreste synes ligefrem at dét var den allebedste måde at afslutte et samleje. Og det smittede af på mig, må jeg indrømme.

KF.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gætter på det næsten kun er unge piger der har skrevet i tråden, bortset fra dem der skriver de synes det er for grænseoverskridende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...