Hop til indhold
ppd

21 årig på landsdækkende tv for at fortælle hun er jomfru..

Recommended Posts

 

Herre Gud. Nu kommer man åbenbart i tv hvis man er 21 år og Jomfru...!?!:shock:

En 21-årige pige, Natalie Khayat får tvtid i TV2's Go Aften Danmark idag kl. 17.25. Hun har svært ved at indrømme at hun er jomfru og sidder og kommer ud med en masse floskler om at det er et problem og hun vil vente på Den Eneste Ene...og bla. bla.

Tv har også inviteret Joan Ørting i studiet som fortæller pigebarnet at hun bare skal tage den med ro..Nyde at røre ved sig selv og så åbne sig op for de muligheder som kommer..

Men altså. Der skal 2 til Tango og hvis hun bare er den søde,slanke sorthårede pige med brune øjne sidder tavs og smiler sødt som ikke tør vise sig frem og tage chancer, så sker der jo heller intet...Sådan er det med alt i livet..

Ren Se & Hør..og Billed Bladets journalistik.

 

Et råd til Prinsessen kunne være at gå i swingerklub, så kan hun få masser af pik..

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er rigtigt modigt af hende at stå frem på den måde for mon ikke andre er i hendes situation, jeg tror det næsten.

Det er svært at ikke være som de andre, det er svært at være anderledes... Man skal jo helst ligne hinanden.

Jeg synes hun er sej.

Det er ikke alle de bare vil lægge krop til hvem som helst hvornår som helst 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 25 minutter siden:

 

Herre Gud. Nu kommer man åbenbart i tv hvis man er 21 år og Jomfru...!?!:shock:

En 21-årige pige, Natalie Khayat får tvtid i TV2's Go Aften Danmark idag kl. 17.25. Hun har svært ved at indrømme at hun er jomfru og sidder og kommer ud med en masse floskler om at det er et problem og hun vil vente på Den Eneste Ene...og bla. bla.

Tv har også inviteret Joan Ørting i studiet som fortæller pigebarnet at hun bare skal tage den med ro..Nyde at røre ved sig selv og så åbne sig op for de muligheder som kommer..

Men altså. Der skal 2 til Tango og hvis hun bare er den søde,slanke sorthårede pige med brune øjne sidder tavs og smiler sødt som ikke tør vise sig frem og tage chancer, så sker der jo heller intet...Sådan er det med alt i livet..

Ren Se & Hør..og Billed Bladets journalistik.

 

Et råd til Prinsessen kunne være at gå i swingerklub, så kan hun få masser af pik..

Er du misundelig over hun kommer i tv !

Tror ikke hun behøver dine råd 

Det er klart hun er genert !

Det er nok og det er virkelig noget ! Herinde ! den mest ufølsomme og mindst indlevende tråd jeg har set 

Tror faktisk hun kan lære dig noget om at være et ordentligt menneske og at være tro mod sig selv

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 33 minutter siden:

Et råd til Prinsessen kunne være at gå i swingerklub, så kan hun få masser af pik..

Det er alligevel interessant nok, til at du gider oprette en tråd om emnet, skørt. :D 

Hun kunne også lade være, kanske hun slet ikke gider “få en masse pik”, - fra mere eller mindre desperate mænd... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok.....Hvad bliver det næste:

At en på 25 år kommer ind som ikke har drukket alkohol..?

Vi er jo selv herre over vores eget liv og man skal da ikke på tv, hvis hun har et problem med stadig at være jomfru..Så må hun jo hanke op i sig selv og opsøge nogle muligheder og ikke gøre det til et problem så man skal på tv..

Vi har kun 1 liv og så skal man leve det som er bedst for en selv. 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix

Haha, jeg tror ikke i skal tage ppd for alvorligt - han virker lidt som en kåd teenager på poppers. Men underholdende er det:D.

I forhold til hende, så er hun ret bevidst i en så forholdsvis ung alder - hun skal nok nå langt i livet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 17 minutter siden:

Haha, jeg tror ikke i skal tage ppd for alvorligt - han virker lidt som en kåd teenager på poppers. Men underholdende er det:D.

I forhold til hende, så er hun ret bevidst i en så forholdsvis ung alder - hun skal nok nå langt i livet.

Bestemt. Hun bliver sikkert også Jurist eller noget tilsvarende.Sød og fornuftig

Syntes bare det er specielt at man får tvtid fordi ens "problem" (Ellers var man jo ikke kommet på tv) er at man er jomfru som 21 årig...

Nu ikke for at dreje emnet over på noget andet, men hendes efternavn klinger ikke dansk og vel normalt at piger fra andre kulturer ikke lige er mest fremme på den seksuelle front..

 

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lacroix skrev, for 15 minutter siden:

Haha, jeg tror ikke i skal tage ppd for alvorligt - han virker lidt som en kåd teenager på poppers. Men underholdende er det:D.

I forhold til hende, så er hun ret bevidst i en så forholdsvis ung alder - hun skal nok nå langt i livet.

Korrekt!

"Med stiv pik og håret tilbage men der skal mere til "..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
ppd skrev, for 1 minut siden:

Bestemt. Hun bliver sikkert også Jurist eller noget tilsvarende.Sød og fornuftig

Syntes bare det er specielt at man får tvtid fordi ens "problem" (Ellers var man jo ikke kommet på tv) er at man er jomfru som 21 årig...

 

 

Tjaa, gætter på at det er fordi der er nogle der kan se sig selv i det at føle skam over at have en sen seksuel debut. I den artikel hun har skrevet står der at hver 4. ikke har haft deres seksuelle debut som 18-årig.

Jeg kan da godt huske at der var et, da jeg var ung/yngre, kæmpe pres på i forhold til at være "en af dem der havde knaldet".

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 53 minutter siden:

 

Et råd til Prinsessen kunne være at gå i swingerklub, så kan hun få masser af pik..

Mon ikke det snarere er et eller andet sted midt imellem intet og masser af pik, som ville være det mest passende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 33 minutter siden:

Det er alligevel interessant nok, til at du gider oprette en tråd om emnet, skørt. :D 

Hun kunne også lade være, kanske hun slet ikke gider “få en masse pik”, - fra mere eller mindre desperate mænd... 

 

Iscenesat Virkelighed skrev, for 33 minutter siden:

Det er alligevel interessant nok, til at du gider oprette en tråd om emnet, skørt. :D 

Hun kunne også lade være, kanske hun slet ikke gider “få en masse pik”, - fra mere eller mindre desperate mænd... 

jov, men så sker der jo...Ingenting for hende og så er hendes problem jo ikke løst så hvorfor så komme i tv?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
ppd skrev, for 16 minutter siden:

 

jov, men så sker der jo...Ingenting for hende og så er hendes problem jo ikke løst så hvorfor så komme i tv?

Hendes problem er ikke at hun ikke "får masser af pik". Hendes problem er at hun føler skam over at være jomfru.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 18 minutter siden:

 

jov, men så sker der jo...Ingenting for hende og så er hendes problem jo ikke løst så hvorfor så komme i tv?

Det er for at bryde et tabu, det er og bliver et tabu at være jomfru som 21 årige... Nogen kæmper med dette og nu kommer der en og taler deres sag. det kan godt være at hun ikke for løst problemet men hun for andre til at turde at løse problemet, når hun kan, kan jeg også.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
ppd skrev, 1 time siden:

 

Herre Gud. Nu kommer man åbenbart i tv hvis man er 21 år og Jomfru...!?!:shock:

En 21-årige pige, Natalie Khayat får tvtid i TV2's Go Aften Danmark idag kl. 17.25. Hun har svært ved at indrømme at hun er jomfru og sidder og kommer ud med en masse floskler om at det er et problem og hun vil vente på Den Eneste Ene...og bla. bla.

Tv har også inviteret Joan Ørting i studiet som fortæller pigebarnet at hun bare skal tage den med ro..Nyde at røre ved sig selv og så åbne sig op for de muligheder som kommer..

Men altså. Der skal 2 til Tango og hvis hun bare er den søde,slanke sorthårede pige med brune øjne sidder tavs og smiler sødt som ikke tør vise sig frem og tage chancer, så sker der jo heller intet...Sådan er det med alt i livet..

Ren Se & Hør..og Billed Bladets journalistik.

 

Et råd til Prinsessen kunne være at gå i swingerklub, så kan hun få masser af pik..

Du må du havet et enormt trist og kedeligt liv, hvis du opretter en tråd om noget som du ikke finter interesant selv og spild af tid ? og den sidste kommentar gider jeg slet ikke kommentere på, vor herre bevares. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tråden blev oprettet fordi jeg syntes det er mærkværdigt  at hun har et problem og skammer sig over være jomfru..

Så må hun jo gøre noget ved det hvis hun føler skam...

Hovedsagen er at man også selv må gøre noget for ellers sker der intet...som også beskrevet i mit første indlæg.

Hun kan jo finde masser af hjælp på nettet: https://m.wikihow.com/Lose-Your-Virginity-Without-Pain-(Girls)

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kreds
ppd skrev, for 1 time siden:

Tråden blev oprettet fordi jeg syntes det er mærkværdigt  at hun har et problem og skammer sig over være jomfru..

Så må hun jo gøre noget ved det hvis hun føler skam...

Hovedsagen er at man også selv må gøre noget for ellers sker der intet...som også beskrevet i mit første indlæg.

Nej, det der er MÆRKVÆRDIGT er, at vi lever i et samfund, hvor der ofte bliver set skævt til jomfruer, folk der ikke drikker osv! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kreds skrev, for 7 minutter siden:

Nej, det der er MÆRKVÆRDIGT er, at vi lever i et samfund, hvor der ofte bliver set skævt til jomfruer, folk der ikke drikker osv! 

Nu fik jeg selv min seksuelle debut som 28 årig så ja, jeg har også måtte hører en masse.

Jeg har dog taget gruelig hævn senere hen ved at elske/kneppe så meget jeg kan..Morgen, middag og aften..

 

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kreds skrev, for 11 minutter siden:

Nej, det der er MÆRKVÆRDIGT er, at vi lever i et samfund, hvor der ofte bliver set skævt til jomfruer, folk der ikke drikker osv! 

Omvendt er det ikke helt usædvanligt at piger med anden etnisk baggrund godt kan være jomfruer pga. familiemønste osv. til de finder den eneste ene..

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh
ppd skrev, for 10 timer siden:

Nu fik jeg selv min seksuelle debut som 28 årig så ja, jeg har også måtte hører en masse.

Jeg har dog taget gruelig hævn senere hen ved at elske/kneppe så meget jeg kan..Morgen, middag og aften..

 

 

Virker som om du lider af en slags mindreværd og har behov opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MalerKbh skrev, for 59 minutter siden:

Virker som om du lider af en slags mindreværd og har behov opmærksomhed.

Det syntes jeg ikke selv men hver sin mening.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...