Hop til indhold

Hvem har været der ( 2 sexy girls ) på AL

Featured Replies

Skrevet

Det er da to skønheder, som jeg vil ha svært ved, at forstå, at de er i Danmark - og så være luder. 

Ergo - det er sikkert ikke dem du møder. 

Skrevet

Det er sandsynligvis ikke de piger du møder, men nok meget vellignende. Sådan plejer det at være på det sted.

Selve stedet er pænere indvendigt end det ser ud til.

Jeg forsøgte at få en tid med Cindy for et par dage siden, men der var desværre ingen, der tog telefonen, så jeg kan ikke berette om nogle af de to piger, desværre. Men tag da chancen. Jeg er før blevet meget positivt overrasket på det sted!

Skrevet

Hvis nu man forventer, at møde én af pigerne på billederne, og så møder man noget helt andet... 

Det er jo lige før, at du siger;  ta' én pose over hovedet = du kommer til, at nyde det. 

Du er måske én af dem, der er glad for udviklingen i det emne, som er beskrevet herinde..? 

Markedet er jo udsat for mega meget svindel, og det synes du jo er lige meget. 

Shame on You. 

Skrevet

På mit bedste engelsk: STFU already, WhoKnowsWhat.
Han sagde til dig, at du nok skulle forvente ændringer i forhold til billederne, han sagde ikke noget om det bs du bagefter skriver. Luk røven already :).

Skrevet
WhoKnowsWhat skrev, for 10 timer siden:

Hvis nu man forventer, at møde én af pigerne på billederne, og så møder man noget helt andet... 

Det er jo lige før, at du siger;  ta' én pose over hovedet = du kommer til, at nyde det. 

Du er måske én af dem, der er glad for udviklingen i det emne, som er beskrevet herinde..? 

Markedet er jo udsat for mega meget svindel, og det synes du jo er lige meget. 

Shame on You. 

Hvem svarer du her?

Skrevet

CPHstuderende

Skrevet

Jeg kan så fortælle at billederne ikke passer på nogen af pigerne. Var der i dag og så dem begge to. 

Skrevet
WhoKnowsWhat skrev, for 3 timer siden:

CPHstuderende

Så vil jeg foreslå dig lige at læse min kommentar én gang til og tage en dyb indånding inden du buldrer frem med en så afsporet kommentar - og lægger ord i munden på mig.

Skrevet
  • Author
messi61 skrev, 1 time siden:

Jeg kan så fortælle at billederne ikke passer på nogen af pigerne. Var der i dag og så dem begge to. 

Oki trist :( hvordan så de ud dem du så så ? 

Skrevet

Veronica var mere slank end på billedet, men hun er kønnere på billedet. Mere så jeg ikke i forbifarten. Den anden som jeg havde booket var nok 10kg.tungere end pigen på billedet. Og det var ikke kønt fordelt... Sagt pænt. Men ved ikke hvem der er hvem, for nu er der jo kommet en anden pige... Eller måske bare et andet billede. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.