Hop til indhold

Recommended Posts

TommyHansen skrev, for 21 minutter siden:

Som svendborgenser er man da en smule nysgerrig, så du må da gerne berette om hvad der skete.

ja skiv om din  oplevelse hvorfor har du ikke besøgt det sted nu det er i din by ?+haha

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom ikke afsted idag, da jeg fandt ud af at massagebriks står i deres stue, så jeg havde ikke lyst til at ligge der og hører familien så tv

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
giganten skrev, for 10 timer siden:

Kom ikke afsted idag, da jeg fandt ud af at massagebriks står i deres stue, så jeg havde ikke lyst til at ligge der og hører familien så tv

kom nu - det skal da have et skud :D.

Ja, det ser godt nok lidt spøjst ud med den indretning! Aldrig set noget lignende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
giganten skrev, for 14 timer siden:

Kom ikke afsted idag, da jeg fandt ud af at massagebriks står i deres stue, så jeg havde ikke lyst til at ligge der og hører familien så tv

Mon det så udelukker at hun giver ekstra? Tsk tsk tsk.... ;-) Tør sgu ikke tænke tanken til ende....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går. Ok massage, men INGEN mulighed for ekstra. Der skal også meget lyst til, da man kan høre hendes mand gå rundt og lave forskellige ting i huset, mens man ligger på briksen i stuen.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki
Peter12 skrev, den 19/1/2018 at 10:08:

Jeg var forbi i går. Ok massage, men INGEN mulighed for ekstra. Der skal også meget lyst til, da man kan høre hendes mand gå rundt og lave forskellige ting i huset, mens man ligger på briksen i stuen.......

Det er simpelthen også den mest kiksede indretning jeg nogensinde har set :lol:. Tror jeg vil nøjes med en tur til Valdemars Slot, hvis turen går til Tåsinge....

Del dette indlæg


Link til indlæg
tzatiki skrev, for 26 minutter siden:

Det er simpelthen også den mest kiksede indretning jeg nogensinde har set :lol:. Tror jeg vil nøjes med en tur til Valdemars Slot, hvis turen går til Tåsinge....

Tvivler altså også på du får ekstra på Valdemars Slot... :-) :-P;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter12 skrev, den ‎19‎-‎01‎-‎2018 at 10:08:

Jeg var forbi i går. Ok massage, men INGEN mulighed for ekstra. Der skal også meget lyst til, da man kan høre hendes mand gå rundt og lave forskellige ting i huset, mens man ligger på briksen i stuen.......

Kosteligt med manden, der rumsterer i baggrunden. Går næsten ud fra, at manden er dansker?

Jeg har aldrig prøvet thaimassage, så jeg har lidt svært ved at se det for mig, selv om jeg ellers selv synes jeg er god til at sætte billeder op inde i hovedet af det som jeg hører. 

Kunne du eventuelt prøve at skrive en lille smule mere om oplevelsen, så jeg kan danne endnu flere billeder inde i hovedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...