Hop til indhold

Recommended Posts

Har i en tidligere tråd sagt at dette sted skulle testes af. Det blev det så i dag.

Baggrunden er ligesom den at de forskellige steder jeg efterhånden har fået prøvet af, er flere af dem begyndt med tendenser til prostatamassage, en finger eller et stavmassage apparat, det dog uden at jeg har været særlig imponeret heraf. Grunden til det er at mange af de kære massøer lynhurtigt havner i de nedre regioner, og at man (=læs jeg) ikke har været "klar" - i min verden jager man ikke bare noget op bag i, det kan dælme gøre ondt. Det skal ikke nødvendigvis tages som en kritik af de thai steder der måtte gøre således, de gør måske i virkeligheden bare hvad der efterspørges.

Jeg har som oftest været forum igennem her på EG.dk og mange ja faktisk de fleste, har skamrost Strandvejen 225 i Charlottenlund.  Vi er alle forskellige, og derfor er oplevelsen også forskellig. Det ser man også på de tråde der oprettes. Det kan man / jeg jo ikke ændre på og har hellere ikke lyst til det. 

Derfor måtte stedet her prøves af - den eneste virkelige måde for mig at konstaterer om det er godt eller ej.

Jeg booked et døgn før. Svensk talende pige tog imod. Fint nok. Hun gav udtryk for at hun fuldt ud forstod min bestilling. Jeg skulle have jab krasai/massage i 90 min med hot stones. Med Dao.

Jeg ringer 10 min før som skrevet står på deres hjemmeside. Oplyser jeg har tid med Dao - jamen hun er ikke kommet endnu!! Hvad siger jeg? Hun siger så jeg kan komme ned og vente. Smutter ned og vi taler og jeg er faktisk tæt på at smutte, dog siger jeg til hende svenskeren (thai) at jeg godt kan vente lidt og se tiden an. 2 min går der så står Dao der. Pyhhh ha. Havde været umuligt for mig at vente meget længere og en anden dag ville være langt ud i tiden.

Efter lidt snak med Dao, som straks er kommer ind og smidt overtøjet og hurtigt er inde og byde mig velkommen. Vi finder ud af hvad jeg skal have, og er så nødt til at flytte værelse. PYT. 

Der går lidt tid, for Hot stones er ikke klar, hvilket også irriterer Dao. (Svenskeren er for doven siger hun) det griner vi lidt af, dog skal det ikke ødelægge helhedsindtrykket).

Vi eller nærmere sagt Dao kommer i gang. Hun starter med at fortælle hvad hun har i sinde af gøre og hvorfor rækkefølgen præcis er som den er. Hun spørger ind til om jeg har prøvet prostata massage før - har jeg ikke - og hun fortæller om alt det gode herved. 

Sådan kører det i 90 min.....super hård massage hvor meget af den er at forberede én til massagen i de nedre regioner. Der er ingen hastværk. Hun spørger hele tiden til hvordan det føles og om jeg er OK. 

Jeg kan ikke sætte en finger på hvad hun gør og hendes facon, det er simpelthen til UG kryds og slange. Har aldrig mødt en thai massør der oplyser så meget under seancen, helt fantastisk

Jeg får en rigtig god udløsning, spørgsmålet er om jeg ikke ville have fået det alligevel eller om det var massagen af kirtlen dernede i endetarmen. De varme sten og klude samt massagen herunder var også super dejligt. Dog vil jeg sige hvis man ikke kan lige en thai pige der tager fat så skal man ikke besøge Dao, for fat det tager hun hold da helt op. 

Der er altid plads til forbedringer, but noboby is perfect. Kig på dig selv først.

----------0---------

Kommer jeg igen - JA

Dao - hun får et 10 tal hvor 10 er højest. Sød, talende,- udviser empati og er utroligt serviceminded.

Stedet - 8

Parkering - Sidevej lige ved siden af med fri parkering. tumbs up.

Pris - fik juletilbudet som var på 1000 kr. men ellers er 1300 kr for 90 min med jab krasai og hot stones prisen.

godt nytår til jer bruger som måtte læse dette.

Amar Lover - som for en gang skyld var kommer over broerne.

Redigeret af Amar Lover
  • Synes godt om 7
  • Tak 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fast kunde hos Dao. Og selvom hun prøver at lokke med at jeg skal prøve hendes andre piger så holder jeg fast ved hende. Ingen andre piger jeg har mødt har den kombination af empati, evner til at massere og kommunikere som Dao har. 

Derfor ringer jeg heller aldrig til klinikken og bestiller tid længere - for det går der sgu ged i. Jeg ringer direkte til Dao og laver aftalen.

Så velkommen i fan-klubben A L - og Godt Nytår. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er fast kunde hos Dao. Og selvom hun prøver at lokke med at jeg skal prøve hendes andre piger så holder jeg fast ved hende. Ingen andre piger jeg har mødt har den kombination af empati, evner til at massere og kommunikere som Dao har. 

Derfor ringer jeg heller aldrig til klinikken og bestiller tid længere - for det går der sgu ged i. Jeg ringer direkte til Dao og laver aftalen.

Så velkommen i fan-klubben A L - og Godt Nytår. :-)

Haha, jeg kender godt dén med, at Dao forsøger at læsse én over på en af de andre piger. Jeg var engang på besøg og havde forudbestilt tid specielt hos Dao. Da jeg var kommet indenfor, kiggede hun på mig og sagde, at jeg "vist trængte til noget helt specielt", som de andre piger kunne levere.

  • Haha 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre er jeg lidt langt væk fra Dao. Havde jeg været tættere på ville jeg helt sikkert benytte mig at hendes evner noget mere. Dette kun og alene kun for massagens skyld. Jab Krasai er bare krydderiet. Efter hvad jeg har læst mig frem til giver det absolut god mening at få masseret sin prostata, og i den forbindelse fortalte Dao mig også om min "helbreds tilstand" i den kirtel. Bevares - hun  er ikke læge men hun virker ret sikker i sine udtalelser og nogen eller en del kirtler i fingerspidserne. 

Jeg har i hvert fald ikke fortrudt. Hvis jeg skal have happy start / ending går jeg andre steder hen og behøver slet ikke at bevæge mig så langt væk for det. Det har vi til overtal her på Øen.

Jeg gad bare godt have Dao's mobil nr (private) og det skal jeg nok få fat i på den ene eller anden måde. 

Jeg har kun ros og varme anbefalinger til overs for Dao. Prøv det.

 

Venlig hilsen 

Amar Lover - ny Dao fan.

  • Forvirret 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 27 minutter siden:

Jeg gad bare godt have Dao's mobil nr (private) og det skal jeg nok få fat i på den ene eller anden måde.

Øhhh, hvad i alverden vil du dog bruge det til??? :huh:. Har hun ikke fortalt, at hun har både mand og børn?

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Amar Lover skrev, for 42 minutter siden:

Desværre er jeg lidt langt væk fra Dao. Havde jeg været tættere på ville jeg helt sikkert benytte mig at hendes evner noget mere. Dette kun og alene kun for massagens skyld. Jab Krasai er bare krydderiet. Efter hvad jeg har læst mig frem til giver det absolut god mening at få masseret sin prostata, og i den forbindelse fortalte Dao mig også om min "helbreds tilstand" i den kirtel. Bevares - hun  er ikke læge men hun virker ret sikker i sine udtalelser og nogen eller en del kirtler i fingerspidserne. 

Jeg har i hvert fald ikke fortrudt. Hvis jeg skal have happy start / ending går jeg andre steder hen og behøver slet ikke at bevæge mig så langt væk for det. Det har vi til overtal her på Øen.

Jeg gad bare godt have Dao's mobil nr (private) og det skal jeg nok få fat i på den ene eller anden måde. 

Jeg har kun ros og varme anbefalinger til overs for Dao. Prøv det.

 

Venlig hilsen 

Amar Lover - ny Dao fan.

Og hvad skulle du så bruge det til ?, tror du får mere ud af bare spørge hende om det du gerne vil vide,  Hun har 2 børn og en mand, så du skal nok ikke regne med hun vil hverken give dig FP eller giftes 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne jo være at Amar Lover nævner det med privatnummeret, netop fordi doggingkbh to indlæg længere oppe i tråden nævner at han aftaler sine besøg med Dao på privatnummeret.

Pesonligt kender jeg ikke Dao, men jeg aftaler da også ofte besøg hos forskellige piger over facebook/messenger. Hvis man kender pigerne lidt, så giver mange gerne deres messenger eller privatnummer.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Thaiuser skrev, for 36 minutter siden:

Det kunne jo være at Amar Lover nævner det med privatnummeret, netop fordi doggingkbh to indlæg længere oppe i tråden nævner at han aftaler sine besøg med Dao på privatnummeret.

Pesonligt kender jeg ikke Dao, men jeg aftaler da også ofte besøg hos forskellige piger over facebook/messenger. Hvis man kender pigerne lidt, så giver mange gerne deres messenger eller privatnummer.

Men derfor er det da stadig en mærkelig tilgang, at skrive, han nok skal få fat i det på den ene eller anden måde. Der er vel kun én måde at få nummeret på, og det er fra Dao selv. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dao’s familie ved udmærket godt at hun driver Strandvejens Wellness. Så du skriver bare til mig hvis du gerne vil have nummeret. Jeg har fået hendes velsignelse til at udlevere det via PM. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 15 minutter siden:

Dao’s familie ved udmærket godt at hun driver Strandvejens Wellness. Så du skriver bare til mig hvis du gerne vil have nummeret. Jeg har fået hendes velsignelse til at udlevere det via PM. 

Ja Dao's mand ved godt hvad hun laver, men jeg kan stadig ikke forstå hvorfor i gerne vil ringe på hendes privat mobil, og ikke bare den på arbejdet........:idea:

Del dette indlæg


Link til indlæg

....fordi der alt for mange gange har været misforståelser når man booker en tid hos Dao gennem de andre på klinikken. Så er det bare nemmere at gøre det direkte med Dao. Og hvis man som trådstarter kommer helt ovre fra “den anden ø” så forstår jeg sgu godt at han gerne vil have 100% styr på sin aftale. 

Var det tydeligt svar nok Kurt....?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej og tak til alle der bruger tid og energi på denne tråd. 

Som det helt klart anføres, har jeg på mit ene og hidtil eneste besøg på Daos klinik fået oplyst gennem behagelig samtale under massagen at Dao er gift og har børn. Det ønsker jeg ikke at rokke ved. 

Derimod var som anden også antyder min aftale ved at gå i vasken da jeg stod i entréen på klinikken. Netop pga misforståelse fra den person som modtog min booking dagen før. Når der så oplyses at Dao kan bookes direkte ved kald på hendes private mobil og jeg helt klart ønsker flere besøg hos hende, synes jeg det er oplagt at få fat i det. Når jeg siger på den ene eller anden måde er det bare en taleform. Jeg tager selvfølgelig derop igen og beder pænt Dao om hendes nr. 

Og ja som en også siger det er lidt langt at køre og få af vide Dao holder fri eller noget  andet. Det er Dao jeg ønsker ingen andre. 

Håber det retter evt misforståelser - det skrevne sprog er nu engang nemt at drage forkerte konklusioner på. Men jeg pensler det gerne ud. 

Spørg endelig hvis der er noget

hilsen A L

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, den 10/1/2018 at 12:55:

Dao’s familie ved udmærket godt at hun driver Strandvejens Wellness. Så du skriver bare til mig hvis du gerne vil have nummeret. Jeg har fået hendes velsignelse til at udlevere det via PM. 

Det kan du jo påstå.

Jeg forstår ikke helt det privatnummer-halløj. Jeg sendte altid en sms på firmatelefonen og fik hurtigt en aftale med Dao. Uden misforståelser.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, den ‎10‎-‎01‎-‎2018 at 13:21:

....fordi der alt for mange gange har været misforståelser når man booker en tid hos Dao gennem de andre på klinikken. Så er det bare nemmere at gøre det direkte med Dao. Og hvis man som trådstarter kommer helt ovre fra “den anden ø” så forstår jeg sgu godt at han gerne vil have 100% styr på sin aftale. 

Var det tydeligt svar nok Kurt....?

Det er altid surt hvis man kører forgæves efter noget man har sat sig op til, så det forstår jeg helt ud, Bare til info, så er det ikke Dao's privat Nr. som doggingkbh har, det er en mobil Nr. 2 på klinikken.

Del dette indlæg


Link til indlæg
*Kurt* skrev, den 16/1/2018 at 13:07:

Det er altid surt hvis man kører forgæves efter noget man har sat sig op til, så det forstår jeg helt ud, Bare til info, så er det ikke Dao's privat Nr. som doggingkbh har, det er en mobil Nr. 2 på klinikken.

Det er da scary at du kan se hvilke numre jeg har på min telefon..... “Kurt” :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
doggingkbh skrev, for 10 timer siden:

Det er da scary at du kan se hvilke numre jeg har på min telefon..... “Kurt” :-D

Pas nu på du ikke bilder dig selv en masse ind og så stikker ud af en tangent :-) Det er nok fordi Dao grinede så meget over at du troede det var hendes privat Nr. du havde, det syntes hun simpelthen var så morsomt

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Privat nr, eller ej - eller om det er firma nr. 2 - For mig handler det om ikke at køre forgæves. Så lad være med at "hænge" jer ved det. 

Dao's positive indstilling til at betjene sine kunder kunne jo også resulterer i en online booking kalender, på den måde ville hun som den dag jeg var forbi, hvor hun egentligt ville have haft fri, kunne skraverer dagen i kalenderen, og dermed indikerer hun ikke ville være tilgængelig. 

Det kunne man jo forslå hendes webmaster ? 

I øvrigt er det jo bare så godt at nogen har stor succes med at booke via sms, det behøver vi så ikke rokke ved. Er ret sikker på at Dao har kæmpe interesse i at, folk der vil booke hende også får den booking. En anden ting kunne jo være at dele ud af sine kompetencer så hun ikke er alene om at være den bedste, det kunne måske gavne kunde grundlaget. 

Dao har sikkert sin egen tilgang til hvordan det skal køres uanset mine eller andres gode intensioner.

Jeg gør ikke mere i denne tråd. 

AL

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
*Kurt* skrev, den 22/1/2018 at 07:05:

Pas nu på du ikke bilder dig selv en masse ind og så stikker ud af en tangent :-) Det er nok fordi Dao grinede så meget over at du troede det var hendes privat Nr. du havde, det syntes hun simpelthen var så morsomt

Uha hvor offensiv.... tag da lige en slapper mand.... er du forelsket i hende? :oD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...