Finnbasse 0 Skrevet 4. Januar, 2018 Hej Går og overvejer, at besøge en af pigerne i Aarhus, jeg har besøgt Mai i Randers et par gange, men pga job passer det bedre med Aarhus Hvem af pigerne vil I anbefale? https://www.episkm.com/aarhus Tine eller Fie, ikke så meget udseende, mere oplevelsen jeg går efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 4. Januar, 2018 Finnbasse skrev, for 4 timer siden: Hej Går og overvejer, at besøge en af pigerne i Aarhus, jeg har besøgt Mai i Randers et par gange, men pga job passer det bedre med Aarhus Hvem af pigerne vil I anbefale? https://www.episkm.com/aarhus Tine eller Fie, ikke så meget udseende, mere oplevelsen jeg går efter hej hende i Randers er utrolig sød og en flot kvinde og dygtig kender ikke de andre piger / steder men mon de giver den frække massage ens ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Galler Skrevet 7. Januar, 2018 Glatpung skrev, den 4/1/2018 at 10:04: hej hende i Randers er utrolig sød og en flot kvinde og dygtig kender ikke de andre piger / steder men mon de giver den frække massage ens ?? Skal have dette fjernet på min todo liste Fungerer det ligesom på den video de har på deres side eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Atterdag 0 Skrevet 7. Januar, 2018 Galler skrev, for 46 minutter siden: Skal have dette fjernet på min todo liste Fungerer det ligesom på den video de har på deres side eller? Mai i Randers, der ligger du på en briks, med benene hængende udover. Det er ikke som videoen, men bestemt lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Galler Skrevet 7. Januar, 2018 Atterdag skrev, for 4 minutter siden: Mai i Randers, der ligger du på en briks, med benene hængende udover. Det er ikke som videoen, men bestemt lækkert Det er bare fint. Må hellere bestille en tid Takker for svar @Atterdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Glatpung 81 Skrevet 7. Januar, 2018 Galler skrev, for 3 timer siden: Skal have dette fjernet på min todo liste Fungerer det ligesom på den video de har på deres side eller? ved ikke hvordan de andre steder arbejder men hende i Randes er utrolig sød om nem at tale med hun giver også helkropsmassage mod et lille mer tillæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræk Skrevet 7. Januar, 2018 episke tine i Århus... sød og behagelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg