Hop til indhold
Jb232

Sandra,, savner hende :)

Recommended Posts

Hej drenge

Odense har tidligere haft besøg af en ung sød og smuk pige fra Østeuropa, kaldte sig Sandra - hun var også i Kolding nogle gange. 

Nogen der ved om vi er så heldige at se hende igen? 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg har en ganske bred smag mht kvinder. Indenfor hendes type (nips) er hun nærmest en ener , lækker, smuk og velplejet, og på min efterhånden ganske lange liste er hun nok blandt de 5 lækreste.

Men hvem ved, det er jo før set at piger gør comeback. De opsparede penge svinder jo, selvom jeg tror hun tjente godt de gange hun var her.

Redigeret af Stabilizer
Private oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
stein skrev, den 4/1/2018 at 15:41:

I en tidligere tråd om hende stod at hun ville stoppe i branchen, bosætte sig i DK og læse. Hendes engelske antydede at hun havde god baggrund at starte uddannelse på. 

Jeg har en ganske bred smag mht kvinder. Indenfor hendes type (nips) er hun nærmest en ener , lækker, smuk og velplejet, og på min efterhånden ganske lange liste er hun nok blandt de 5 lækreste.

Men hvem ved, det er jo før set at piger gør comeback. De opsparede penge svinder jo, selvom jeg tror hun tjente godt de gange hun var her.

Du har fuldstændig ret - hun er stoppet. Jeg besøgte hende i Vejle en af de sidste gange før hun stoppede. 

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de pæne ord der er skrevet om hende - hun var virkelig et lille nips - smukt ansigt, flot krop, og så leverede hun rigtig god sex. Savner hende og håber hun gør comeback.

Redigeret af flinkmand
Private oplysninger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Så er hun da tilbage, endnu tyndere end sidste gang, ser det ud til på billeder

https://annoncelight.dk/showad/243101

Nye billeder også......

Glæder mig til at besøge hende hurtigst muligt, for det ser jo ud til at hun kun er tilgængelig i en kort periode.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...