Hop til indhold

Sandra,, savner hende :)

Featured Replies

Skrevet

Hej drenge

Odense har tidligere haft besøg af en ung sød og smuk pige fra Østeuropa, kaldte sig Sandra - hun var også i Kolding nogle gange. 

Nogen der ved om vi er så heldige at se hende igen? 

Redigeret af Stabilizer

Skrevet

Tror jeg ikke hun er hvis stoppet kan ikke lige huske hvornår eller hvor men hun begyndte på en uddannelse eller noget lignende 

Skrevet
  • Author

Ok tak for info :) 

Skrevet

Jeg har en ganske bred smag mht kvinder. Indenfor hendes type (nips) er hun nærmest en ener , lækker, smuk og velplejet, og på min efterhånden ganske lange liste er hun nok blandt de 5 lækreste.

Men hvem ved, det er jo før set at piger gør comeback. De opsparede penge svinder jo, selvom jeg tror hun tjente godt de gange hun var her.

Redigeret af Stabilizer
Private oplysninger

Skrevet
stein skrev, den 4/1/2018 at 15:41:

I en tidligere tråd om hende stod at hun ville stoppe i branchen, bosætte sig i DK og læse. Hendes engelske antydede at hun havde god baggrund at starte uddannelse på. 

Jeg har en ganske bred smag mht kvinder. Indenfor hendes type (nips) er hun nærmest en ener , lækker, smuk og velplejet, og på min efterhånden ganske lange liste er hun nok blandt de 5 lækreste.

Men hvem ved, det er jo før set at piger gør comeback. De opsparede penge svinder jo, selvom jeg tror hun tjente godt de gange hun var her.

Du har fuldstændig ret - hun er stoppet. Jeg besøgte hende i Vejle en af de sidste gange før hun stoppede. 

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig de pæne ord der er skrevet om hende - hun var virkelig et lille nips - smukt ansigt, flot krop, og så leverede hun rigtig god sex. Savner hende og håber hun gør comeback.

Redigeret af flinkmand
Private oplysninger

• 3 weeks later...
Skrevet
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

Så er hun da tilbage, endnu tyndere end sidste gang, ser det ud til på billeder

https://annoncelight.dk/showad/243101

Nye billeder også......

Glæder mig til at besøge hende hurtigst muligt, for det ser jo ud til at hun kun er tilgængelig i en kort periode.

Skrevet

Tynd eller ej ..... jeg bliver vist nødt til at besøge hende igen.

Mon ikke hun bliver en god uges tid som hun plejer?

Skrevet
Badboyfyn skrev, den 4/1/2018 at 19:03:

Hun vender nok tilbage når hun ikk kan få SUen til at slå til ;) 

Fik du så nok ret i...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.