Hop til indhold
pede

Mille fra Aarhusbabes

Recommended Posts

For et års tid siden besøgte jeg Mille.

Super super flot pige, hendes billeder yder hende ingen retfærdighed. Hun er langt flottere end billederne viser. Jeg vil tro at hun er sidste i 20érne, men virkelig en flot pige.

Jeg bestilte som altid en halv time, hvor vi kom lidt rundt omkring i forskellige stillinger. Hun kan sit kram og enten så lod hun som om, eller også nød hun det virkelig.

Karakterer:

Udseende: 11

SEX: 11

Nem at snakke med: 10

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge hende og er helt enig i at hun er en flot pige. Selve sex'en vil jeg dog nok ikke give topkarakter, men absolut over middel, efter min opfattelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Luke

Ja og nej. Ikke for nylig, og dem jeg har besøgt tidligere har jeg skrevet anmeldelser af på det gamle Hedomax.com. Men nu du spørger tror jeg, at når jeg lige får en ledig times tid vil jeg skrive en lang anmeldelse af de piger jeg har besøgt og som stadig er aktive i Århus, da anmeldelserne jo ikke længere er på Hedomax.com.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

du må have besøgt Mille på en meget god dag,når du kan give hende topkarakter

Af de ca 10 Århusbabes jeg her besøgt,er hun den ringeste

Jeg har knaldet lolitadukker ,der var mere gang i end hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...