pede 0 Skrevet 24. Januar, 2012 For et års tid siden besøgte jeg Mille. Super super flot pige, hendes billeder yder hende ingen retfærdighed. Hun er langt flottere end billederne viser. Jeg vil tro at hun er sidste i 20érne, men virkelig en flot pige. Jeg bestilte som altid en halv time, hvor vi kom lidt rundt omkring i forskellige stillinger. Hun kan sit kram og enten så lod hun som om, eller også nød hun det virkelig. Karakterer: Udseende: 11 SEX: 11 Nem at snakke med: 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luke Skrevet 25. Januar, 2012 Jeg har også haft fornøjelsen af at besøge hende og er helt enig i at hun er en flot pige. Selve sex'en vil jeg dog nok ikke give topkarakter, men absolut over middel, efter min opfattelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pede 0 Skrevet 26. Januar, 2012 Luke, har du ikke besøgt nogle af de andre piger, som fortjener en lille anmeldelse? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Luke Skrevet 26. Januar, 2012 Ja og nej. Ikke for nylig, og dem jeg har besøgt tidligere har jeg skrevet anmeldelser af på det gamle Hedomax.com. Men nu du spørger tror jeg, at når jeg lige får en ledig times tid vil jeg skrive en lang anmeldelse af de piger jeg har besøgt og som stadig er aktive i Århus, da anmeldelserne jo ikke længere er på Hedomax.com. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. Januar, 2012 du må have besøgt Mille på en meget god dag,når du kan give hende topkarakter Af de ca 10 Århusbabes jeg her besøgt,er hun den ringeste Jeg har knaldet lolitadukker ,der var mere gang i end hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pede 0 Skrevet 11. Februar, 2012 Kan du ikke komme med nogle anmeldelser af de 10 du har besøgt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg