Hop til indhold
Guest Skurken

Trekant

Recommended Posts

Guest Skurken

Hej med jer,

Jeg har efter en del års tagen mod til mig, besluttet at jeg vil prøve en trekant med mig i centrum. Jeg har ikke prøvet det før, og at besøge GP er ikke noget jeg har gjort mange gange - en 10 gange er det dog blevet til. 

Mit spørgsmål er om der er nogle gode råd at tage med? Skal jeg styre det på en bestemt måde? Skal jeg bare lade mig følge med udviklingen? Hvad siger de erfarne?

 

- Skurken

 

Redigeret af Skurken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiden går jo hurtigt i selskab med et par søde nøgne piger. - du skal nok gøre dig klart, om der er nogle få "ting", du gerne vil afprøve, - og så fortælle det til pigerne fra begyndelsen. Så tror jeg såmænd nok, de vil prøve at styre efter det. 

Du vil opleve, at medens du er i gang med den ene af pigerne (knepper hende), tænker du på, at den anden jo ikke må kede sig. Pludselig har du så meget "materiale" (nøgne piger) foran dig, og du er bekymret for ikke at noget må gå til spilde. 

Brug lejligheden til at "opleve" legen, medens du er der. - Slap af, snak med pigerne, glæd dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et råd fra mig skal være at finde nogle piger, hvor du kan kommunikere på mail, eller sms/tlf før seancen. På den måde kan du beder spore dig ind på hvad legen kan komme til at indeholde. 

Jeg var slet ikke forberedt på den bølge der ramte mig, så min hjerne klikkede fuldstændig. Det var pisse fedt, men jeg kunne ikke lade være med, bagefter, at ligge og tænke. Fuck! hvorfor prøvede vi ikke det, og det, og det, og det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gangnam skrev, for 42 minutter siden:

Et råd fra mig skal være at finde nogle piger, hvor du kan kommunikere på mail, eller sms/tlf før seancen. På den måde kan du beder spore dig ind på hvad legen kan komme til at indeholde. 

Jeg var slet ikke forberedt på den bølge der ramte mig, så min hjerne klikkede fuldstændig. Det var pisse fedt, men jeg kunne ikke lade være med, bagefter, at ligge og tænke. Fuck! hvorfor prøvede vi ikke det, og det, og det, og det. 

 

ja enig det er fedt, var høj i flere dage bagefter
godt råd , er at find ud af hvad du gerne vil, og stillinger du vil prøve med dem , så kan de jo nemt gøre det når du beder om det

f eks at du gerne vil have et dobbelt blowjob, at du vil slikke dem begge to, ligge ned og slikke en imens den anden rider dig, tage en bagfra , og en skræver over veninden så du kan slikke hende , ja du finder nok på det , men sig det ud, så kan det ske

det som fungerede for mig , var to modsætninger, det var iøvrigt to piger som ville mig og selv spurgte, ok de kom nøgne ind på mit værelse på et kursus ) god måde at spørge på, men en tynd mørk og en flot kurvet lys, gav et helt specielt modsætning og spænding, at de så kyssede lidt og slikkede hinandens bryster af nysgerrighed mm altså )

god forn'øjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...