Hop til indhold

Recommended Posts

Khmer massage Folehaven

- var der forleden med en kammerat , bestemt ikke noget vi kan anbefale ! Der stor snydes med tid : massage max 40 min trods timebetaling . 

Massagen for mit vedkommende medium kvalitet, kammeraten beskriver sin som lidt oliegnideri ...

Pigerne var for mit vedkommende turn off selvom Mutter var ihærdig med ekstrasalg fra døren blev åbnet - så det blev ikke. I det andet rum må oliegnideriet have været strategisk udført for der blev fuld pakke aftalt , men ikke fuldført da tiden løb ud !!!!!! 

Som punktum ville min kammerat give pigen 200 kr i drikkepenge trods den sølle slutning da hun gik med ham i brusebad - havde dog kun en 500 kr så den beholdt Mutter med en bemærkning om at det kostede 500 kr at få pigen med i bad på overtid .

genbesøg - Neverland !

Held og lykke hvis I vælger at besøge stedet til trods.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da en trist oplevelse og lyder som spild af penge. Kedeligt at høre. 

Jeg vil dog sige at jeg har været der tidligere og der var det ganske godt og så vidt jeg husker ikke snyd med tiden. Ud fra min egen oplevelse, kunne jeg sagtens finde på at besøge stedet igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som om at I har haft meget forskellige oplevelser.

Indtil mutter beholdt din kammerats 500-kroneseddel må han vel have været ok tilfreds siden han ville give 200 i drikkepenge.

Stedet har da fået mange pæne bemærkninger herinde, måske ikke så meget for massagen, men for ekstraydelserne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...