Hop til indhold

Undskyld

Featured Replies

Skrevet

Ind i mellem laver man en fejl, når ma blir klar over det, som da jeg for lidt tid siden læste Onslow svar i en tråd jeg oprettede for flere timer siden, og Rooster har regigeret så min forespørgsel er væk, må jeg sige tak til Rooster og Onslow, Rooster hvis det er muligt så slet venligst hele tråden..

beklager mit regelbrud. Sker helt sikkert ikke igen

Skrevet
Alkoholikeren skrev, for 56 minutter siden:

Ind i mellem laver man en fejl, når ma blir klar over det, som da jeg for lidt tid siden læste Onslow svar i en tråd jeg oprettede for flere timer siden, og Rooster har regigeret så min forespørgsel er væk, må jeg sige tak til Rooster og Onslow, Rooster hvis det er muligt så slet venligst hele tråden..

beklager mit regelbrud. Sker helt sikkert ikke igen

Du er tilgivet, så længe du holder dit løfte om ikke at gentage det :) 

12. Ulovlige forhold

12.1 Efterlysninger af receptpligtige medikamenter, er ikke tilladt på Eroguide.dk. Det er ligeledes heller ikke tilladt at reklamere eller henvise til online forretninger, der sælger disse medikamenter.

Til dem der måtte være i tvivl, så gælder dette forbud også for forespørgelser til lande hvor disse medikamenter måtte være lovlige at købe i håndkøb.  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.