Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Undskyld

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Ind i mellem laver man en fejl, når ma blir klar over det, som da jeg for lidt tid siden læste Onslow svar i en tråd jeg oprettede for flere timer siden, og Rooster har regigeret så min forespørgsel er væk, må jeg sige tak til Rooster og Onslow, Rooster hvis det er muligt så slet venligst hele tråden..

beklager mit regelbrud. Sker helt sikkert ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 56 minutter siden:

Ind i mellem laver man en fejl, når ma blir klar over det, som da jeg for lidt tid siden læste Onslow svar i en tråd jeg oprettede for flere timer siden, og Rooster har regigeret så min forespørgsel er væk, må jeg sige tak til Rooster og Onslow, Rooster hvis det er muligt så slet venligst hele tråden..

beklager mit regelbrud. Sker helt sikkert ikke igen

Du er tilgivet, så længe du holder dit løfte om ikke at gentage det :) 

12. Ulovlige forhold

12.1 Efterlysninger af receptpligtige medikamenter, er ikke tilladt på Eroguide.dk. Det er ligeledes heller ikke tilladt at reklamere eller henvise til online forretninger, der sælger disse medikamenter.

Til dem der måtte være i tvivl, så gælder dette forbud også for forespørgelser til lande hvor disse medikamenter måtte være lovlige at købe i håndkøb.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...