Hop til indhold

Bedste 4 hånds

Featured Replies

Skrevet

Hvem kan i anbefale til en time 4-hånds massage pt i storkøbenhavn? Skal lige have taget trykket inden jeg futter udenlands, og har lyst til lidt thai-guf :) Om de tilbyder HJ eller BJ er underordnet, men hvem giver en god fræk oplevelse?

Skrevet

Jeg har været rigtig glad for de stowte tøser på Borups plads... rigtig god massage uden for meget "aen" når det kommer til HJ plejer jeg at skifte lidt mellem pigerne for at købe tid.

Skrevet

Tak for tippet :) hvad giver man for sådan en time hvor de skiftes til at give en håndtrold? 

Skrevet

1000 kr med brysterne fremme... 800 kr med tøj på - men tjek op når du ringer og booker

Skrevet
Pigeforskeren skrev, den 30/12/2017 at 00:20:
sugarshooter skrev, for 7 timer siden:

Hvem kan i anbefale til en time 4-hånds massage pt i storkøbenhavn? Skal lige have taget trykket inden jeg futter udenlands, og har lyst til lidt thai-guf :) Om de tilbyder HJ eller BJ er underordnet, men hvem giver en god fræk oplevelse?

happycamper skrev, den 22/8/2017 at 13:55:

Jeg har været der to gange og nydt den professionelle massage som er hård og virkningsfuld de første 30 minutter... derefter går pigerne over i tantra med masser af opmærksomhed på numse, klunker og inderlår og når man så vender sig om på ryggen så bliver der flaget på hel stang ! hvis man betaler 1000 kr ialt så tager begger piger tøjet af og den ene masserer pikken med en finger i numsen mens den anden byder sine bryster til så man kan sutte samtidig med at man bliver aet rart i ansigtet. En fin oplevelse synes jeg. Så slutter de af med nakke/skuldre massage og det er en fin måde at afslutte ugen på.

Skrevet

Jeg har ikke selv prøvet men hvordan er Nina og Nina 2, har læst lidt herinde, men ikke helt nyt.

Den nysgerrige 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.