Hop til indhold
Guest sugarshooter

Bedste 4 hånds

Recommended Posts

Guest sugarshooter

Hvem kan i anbefale til en time 4-hånds massage pt i storkøbenhavn? Skal lige have taget trykket inden jeg futter udenlands, og har lyst til lidt thai-guf :) Om de tilbyder HJ eller BJ er underordnet, men hvem giver en god fræk oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

Jeg har været rigtig glad for de stowte tøser på Borups plads... rigtig god massage uden for meget "aen" når det kommer til HJ plejer jeg at skifte lidt mellem pigerne for at købe tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Tak for tippet :) hvad giver man for sådan en time hvor de skiftes til at give en håndtrold? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest happycamper

1000 kr med brysterne fremme... 800 kr med tøj på - men tjek op når du ringer og booker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pigeforskeren skrev, den 30/12/2017 at 00:20:
sugarshooter skrev, for 7 timer siden:

Hvem kan i anbefale til en time 4-hånds massage pt i storkøbenhavn? Skal lige have taget trykket inden jeg futter udenlands, og har lyst til lidt thai-guf :) Om de tilbyder HJ eller BJ er underordnet, men hvem giver en god fræk oplevelse?

 

happycamper skrev, den 22/8/2017 at 13:55:

Jeg har været der to gange og nydt den professionelle massage som er hård og virkningsfuld de første 30 minutter... derefter går pigerne over i tantra med masser af opmærksomhed på numse, klunker og inderlår og når man så vender sig om på ryggen så bliver der flaget på hel stang ! hvis man betaler 1000 kr ialt så tager begger piger tøjet af og den ene masserer pikken med en finger i numsen mens den anden byder sine bryster til så man kan sutte samtidig med at man bliver aet rart i ansigtet. En fin oplevelse synes jeg. Så slutter de af med nakke/skuldre massage og det er en fin måde at afslutte ugen på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...