Hop til indhold
Hansen2

FrejaS nytårsknald

Recommended Posts

Hansen2 skrev, for 18 minutter siden:

Hej

Er der nogle der har været her?

https://annoncelight.dk/showad/240936

Det er overhovedet ikke en annonce jeg regner for troværdig eller seriøs. Hvad skulle få nogen til at blive interesseret i at kontakte hende når der ikke er billeder, beskrivelse, priser, sted hvor hun er eller noget som helst andet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Det er overhovedet ikke en annonce jeg regner for troværdig eller seriøs. Hvad skulle få nogen til at blive interesseret i at kontakte hende når der ikke er billeder, beskrivelse, priser, sted hvor hun er eller noget som helst andet?

HØRT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg sendte hende en mail, hvori jeg bad om billeder og rater.
Hun har ingen billeder sendt, men raterne og lidt ekstra blev da sendt tilbage.

"30 min 1000
1 time 1500
2 timer 2000
3 timer 2500
4 timer 3000
5 timer 3500
6 timer 4000
+500kr hvis du ønsker uden kondom
+500kr hvis der ønskes anal
Blot til info så skal betalingen overføres inden mødet da jeg har haft en del useriøse kunder, som har brændt mig af og sendt falske adresser, eller blevet voldelige idet jeg har bedt om betalingen, så de er smuttet uden at betale for den ønsket ydelse."


Del dette indlæg


Link til indlæg

"BESVARE IKKE OPKALD MED HEMMELIGT NUMMER!"......men der er jo ikke engang et nummer at ringe på! :shock:

Igen en person der forsøger at svindle sig til penge!.....og ja, PERSON....for hvem siger det er en "hende".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...