Hop til indhold

FrejaS nytårsknald

Featured Replies

Skrevet
Hansen2 skrev, for 18 minutter siden:

Hej

Er der nogle der har været her?

https://annoncelight.dk/showad/240936

Det er overhovedet ikke en annonce jeg regner for troværdig eller seriøs. Hvad skulle få nogen til at blive interesseret i at kontakte hende når der ikke er billeder, beskrivelse, priser, sted hvor hun er eller noget som helst andet?

Skrevet
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Det er overhovedet ikke en annonce jeg regner for troværdig eller seriøs. Hvad skulle få nogen til at blive interesseret i at kontakte hende når der ikke er billeder, beskrivelse, priser, sted hvor hun er eller noget som helst andet?

HØRT

Skrevet

Jeg sendte hende en mail, hvori jeg bad om billeder og rater.
Hun har ingen billeder sendt, men raterne og lidt ekstra blev da sendt tilbage.

"30 min 1000
1 time 1500
2 timer 2000
3 timer 2500
4 timer 3000
5 timer 3500
6 timer 4000
+500kr hvis du ønsker uden kondom
+500kr hvis der ønskes anal
Blot til info så skal betalingen overføres inden mødet da jeg har haft en del useriøse kunder, som har brændt mig af og sendt falske adresser, eller blevet voldelige idet jeg har bedt om betalingen, så de er smuttet uden at betale for den ønsket ydelse."

Skrevet

"BESVARE IKKE OPKALD MED HEMMELIGT NUMMER!"......men der er jo ikke engang et nummer at ringe på! :shock:

Igen en person der forsøger at svindle sig til penge!.....og ja, PERSON....for hvem siger det er en "hende".

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg har fået samme tekst, men osse 4 billeder. Er der nogen der har besøgt hende?

Skrevet

Lad vær hun er fake og betal aldrig penge før møde ... næsten alle dem der vil have penge forud er fake profiler 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.