Hop til indhold
pede

Belle fra Aarhusbabes

Recommended Posts

Dejligt at Hedomax er genopstået.

Jeg skylder et par anmeldelser af mine besøg på Århus babes så her kommer en af dem.

Vi skal jo hjælpe hinanden så vi kan finde de søde og smukke piger.

Belle fra Århus Babes.

Jeg havde kigget rigtig længe på Århus babes hjemmeside og kigget meget på Belle som en pige jeg rigtig gerne ville have en halv time med.

Jeg ringede og bestilte en halve time, da jeg så at hun en dag pludselig var på vagtplanen.

Jeg spurgte i samme omgang hvilken str. bh og trusse hun brugte, da jeg ville ud og købe lidt undertøj til hende. Telefondamen spurgte Belle og svarede at hun brugte 65DD og str. 36 i trusser.

Jeg hoppede i Change og fandt lidt undertøj til hende selvom det var en dyr fornøjelse/str. da det er de færeste piger der har så store bryster og så lille en omkreds.

Jeg gik videre til Grønnegade og blev lukket ind af telefondamen. 3 min efter kom Belle ind og fik de 1100 kr. Magen til flot krop skal man virkelig lede længe efter. Hun var super sprød. Nok den flotteste glædespige jeg har besøgt. Kønt ansigt, flotte øjne, flot langt hår, en dejlig slank krop og de flotteste DD skål bryster. Aarhus Babes skriver at hun er 24 år, der kan man godt ligge 10 år til, dvs. hun er omkring 34 år, men det gør ingen ting, da hun holder sig så flot.

Bele gik med pengene og nettede sig inden hun kom ind igen.

Jeg gav hende det undertøj på som jeg havde købt til hende og det kunne hun godt lide, hun ville i hvert fald gerne beholde det.

Selve akten var okay, men ikke mere end det. Hun gør sit job rigtig godt, men jeg synes ikke helt at hun for alvor var tilstede. Det kan nemt være at hun bare havde en dårlig dag eller jeg ikke tændte hende helt.

Alt i alt en super sød pige, som jeg godt kunne finde på at besøge igen selvom vi ikke klingede helt vildt godt.

Udsende: 13

Sex: 9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...