Martin Alves 63 Skrevet 3. Januar, 2018 Hej alle sammen Jeg skal en tur til Frederikshavn i den kommende tid og har overvejet et lille besøg. Nogen der kan anbefale en sød og smuk pige, med privat sted eller på klinik? Hun må meget gerne være dansktalende dog ikke et krav da jeg ikke hvor stort markedet er heroppe Ser helst at det er i Frederikshavn eller lige uden for Glæder mig til at se hvad i har at byde på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 5. Januar, 2018 Nogen der måske har prøvet Frederikke her? De 3 billeder indikere i mine øjne at det er fake, men der var bare flere inde på hendes profil som virkede mere rigtige for et par dage siden. hun er nu ikke VIP længere og derfor kan man ikke se hendes profil. https://annoncelight.dk/showad/242015 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blazeplay 33 Skrevet 6. Januar, 2018 det er en fake annonce. de snyder. du tilføjer hende på snap og så kræver hun forudbetaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 7. Januar, 2018 Skriv til mig jeg kender et par gode steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 7. Januar, 2018 tak for svar Blaze Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XHenrikX 63 Skrevet 7. Januar, 2018 Har selv en gang eller to besøgt Victoria på Damvej 5. https://annoncelight.dk/showad/233057 Syntes personligt hun var en skide sød pige, gjorde sig ganske godt udi engelsk, (og fransk ) dejlig indlevelse, og jeps, er 100 % hende på billederne om det så er noget eller ej er jo en smagssag. Kan se der også er kommet en anden pige på samme adresse, og hende skal jeg ikke kunne stå inde for grundet manglende besøg. Dog har de erfaringer jeg har haft i Frederikshavn med øst-europæiske piger været gode mht. udseende, - de gange jeg har besøgt nogle er jeg ikke blevet skuffet ! Håber det kan bruges, og smid fa endelig en anmeldelse op hvis du får prøvet noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 9. Januar, 2018 Victoria ser sød ud, men minder desværre lidt for meget om en jeg kender privat så det er et nogo. Den anden pige på samme adresse (Caroline - https://annoncelight.dk/showad/238550) tør jeg ikke tage chancen med da ingen har nogle erfaringer og synes billederne virker fake. Tak for svaret Henrik Jeg har vidst indset at det ikke bliver til et besøg i denne omgang, måske jeg prøver igen næste gang jeg kommer herop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
newbienordjylland 14 Skrevet 11. Januar, 2018 Jeg prøvede i dag “Hot Caroline” - Ohhh my good hvor var det en tarvelig tøs.. ! - Nu havde jeg endelig taget fri til at besøge hende ... - og havde jeg tænkt mig lidt om burde jeg være gået da jeg så hende. Pæn krop men virkelig slut makeup, dårligt udseende, utrolig dårlig til engelsk og ingen super fransk (well det havde hun nu heller ikke lovet) - men godt det samme havde ikke engang lyst til at kysse. Bestilte 45 minutter fordi jeg gerne ville have olie massage. Der var ingen olie og hun sad bare og trykkede lidt hist og her. Så blow og fuck og hun stønnede “fake” ... viiildt !! - så har man også prøvet det ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roxana 9 Skrevet 18. Januar, 2018 newbienordjylland skrev, den 11.01.2018 at 18:51: Jeg prøvede i dag “Hot Caroline” - Ohhh my good hvor var det en tarvelig tøs.. ! - Nu havde jeg endelig taget fri til at besøge hende ... - og havde jeg tænkt mig lidt om burde jeg være gået da jeg så hende. Pæn krop men virkelig slut makeup, dårligt udseende, utrolig dårlig til engelsk og ingen super fransk (well det havde hun nu heller ikke lovet) - men godt det samme havde ikke engang lyst til at kysse. Bestilte 45 minutter fordi jeg gerne ville have olie massage. Der var ingen olie og hun sad bare og trykkede lidt hist og her. Så blow og fuck og hun stønnede “fake” ... viiildt !! - så har man også prøvet det ! Caroline left... probably she will not come anymore on this place. Now here is Paula... Real, cute girl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg