Hop til indhold
Martin Alves

Søger sød og smuk pige i Frederikshavn

Recommended Posts

Hej alle sammen

Jeg skal en tur til Frederikshavn i den kommende tid og har overvejet et lille besøg.

Nogen der kan anbefale en sød og smuk pige, med privat sted eller på klinik?

Hun må meget gerne være dansktalende dog ikke et krav da jeg ikke hvor stort markedet er heroppe ;)

Ser helst at det er i Frederikshavn eller lige uden for :)

Glæder mig til at se hvad i har at byde på ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv en gang eller to besøgt Victoria på Damvej 5.

https://annoncelight.dk/showad/233057

Syntes personligt hun var en skide sød pige, gjorde sig ganske godt udi engelsk, (og fransk ;-) ) dejlig indlevelse, og jeps, er 100 % hende på billederne  :-) om det så er noget eller ej er jo en smagssag.

 

Kan se der også er kommet en anden pige på samme adresse, og hende skal jeg ikke kunne stå inde for grundet manglende besøg.

 

Dog har de erfaringer jeg har haft i Frederikshavn med øst-europæiske piger været gode mht. udseende, - de gange jeg har besøgt nogle er jeg ikke blevet skuffet !

 

Håber det kan bruges, og smid fa endelig en anmeldelse op hvis du får prøvet noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Victoria ser sød ud, men minder desværre lidt for meget om en jeg kender privat så det er et nogo.

Den anden pige på samme adresse (Caroline - https://annoncelight.dk/showad/238550) tør jeg ikke tage chancen med da ingen har nogle erfaringer og synes billederne virker fake.

Tak for svaret Henrik :)

Jeg har vidst indset at det ikke bliver til et besøg i denne omgang, måske jeg prøver igen næste gang jeg kommer herop.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede i dag “Hot Caroline” - Ohhh my good hvor var det en tarvelig tøs.. ! - Nu havde jeg endelig taget fri til at besøge hende ... - og havde jeg tænkt mig lidt om burde jeg være gået da jeg så hende.  Pæn krop men virkelig slut makeup, dårligt udseende, utrolig dårlig til engelsk og ingen super fransk (well det havde hun nu heller ikke lovet) - men godt det samme havde ikke engang lyst til at kysse. Bestilte 45 minutter fordi jeg gerne ville have olie massage. Der var ingen olie og hun sad bare og trykkede lidt hist og her. Så blow og fuck og hun stønnede “fake” ...

viiildt !! - så har man også prøvet det !

Del dette indlæg


Link til indlæg
newbienordjylland skrev, den 11.01.2018 at 18:51:

Jeg prøvede i dag “Hot Caroline” - Ohhh my good hvor var det en tarvelig tøs.. ! - Nu havde jeg endelig taget fri til at besøge hende ... - og havde jeg tænkt mig lidt om burde jeg være gået da jeg så hende.  Pæn krop men virkelig slut makeup, dårligt udseende, utrolig dårlig til engelsk og ingen super fransk (well det havde hun nu heller ikke lovet) - men godt det samme havde ikke engang lyst til at kysse. Bestilte 45 minutter fordi jeg gerne ville have olie massage. Der var ingen olie og hun sad bare og trykkede lidt hist og her. Så blow og fuck og hun stønnede “fake” ...

viiildt !! - så har man også prøvet det !

Caroline left... probably she will not come anymore on this place. Now here is Paula... Real, cute girl ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...