Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har ikke været der men ud fra mit kendskab til Silkeborg så tror jeg ikke du skal forvente der er noget at hente der udover massage. Jeg har endnu til gode at høre om et thaisted i Silkeborg der tilbyder ekstra ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mastager skrev, for 3 timer siden:

Troede ikke der var et sted i Silkeborg hvor der kunne ske andet, end massage..!? 

Jeg vil nu også gerne lige have den bekræftet fra flere andre brugere før jeg er overbevist ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God og dyb massage og spurgte om hj. Først hj uden olie og centreret om pikhovdet, vildt lækkert,  men spurgte om olie massage af pikken,  kom kort efter. 

Dejlig sød thai kvinde på Ca. 50 år.  Taler dansk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 3 timer siden:

God og dyb massage og spurgte om hj. Først hj uden olie og centreret om pikhovdet, vildt lækkert,  men spurgte om olie massage af pikken,  kom kort efter. 

Dejlig sød thai kvinde på Ca. 50 år.  Taler dansk. 

Okay. Lækkert nok. Hvornår var det cirka? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lubovnik
Tene skrev, for 3 timer siden:

700 Ca 1. Time.  Men spørg, hun var lidt genert

Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg selv været forbi et par gange og har udelukkende fået massage der. Ingen tilbud om andet selv om jeg har lagt med en halvfed på. Den ene gang jeg var der faldt snakken på hele miljøet omkring thaimassage/-steder og at der mange steder i de andre byer blev tilbudt ekstra og der nævnte hun selv at hun ikke tilbød nogen form for ekstra så jeg har svært ved at tro der er mere at hente end massage. Der har jo endnu heller ikke været andre der kunne bekræfte Tenes oplysninger om at der var ekstra at hente ... 

Jeg vil så sige at det er en ganske god massage man får der, så det alene gør at stedet er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 11 minutter siden:

Så har jeg måske bare gode overtales evner, for fik også lov til at sutte på hendes dejlige thai bryster (små)

Ja, ellers så digter du ... det er jo også en anden ret sandsynlig mulighed når der ikke er andre der har kunnet bekræfte dine oplevelser ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så helt op til dig om hvad du tror. Men hvorfor lyve?

Måske hun ikke har lyst til noget sammen med dig, det kan jeg desværre ikke svare på. 

Jeg har været der to gange med samme resultat, så jeg har fået god service begge gange. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad forh..... Være med at beskylde mig for at opdigte en historie. Siger jo bare at jeg har fået hj af hende.. 

Så lad være med at besøge hende, så kan jeg få hende for mig selv!!!!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tene skrev, for 21 timer siden:

Det er så helt op til dig om hvad du tror. Men hvorfor lyve?

Måske hun ikke har lyst til noget sammen med dig, det kan jeg desværre ikke svare på. 

Jeg har været der to gange med samme resultat, så jeg har fået god service begge gange. 

Jeg er helt indforstået med at der er forskel på kemi mellem pige og kunde og dermed hvad man kan få, og at jeg derfor måske ikke får tilbudt hvad andre gør alle steder. Jeg finder det dog ret i øjenfaldende at du er den eneste der har berettet om at have fået mere end massage. 
Hvorfor lyve? Tja, der er jo nogle der gerne vil fremstå som nogle helvedes karle der kan det hele ... jeg køber som sagt ikke historien om at man kan få mere der før den er bekræftet af flere andre brugere ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...