Hop til indhold
8000

PP Massage Aarhus Thong (Gib)

Recommended Posts

Kurtwaagner skrev, for 14 timer siden:

Ja okay. Hvordan fungere det med at blive lukket bag trappen?

Har faktisk booket en tid imorgen, men hvor mange kontanter skal man havde med Ca? Og kommer den endelige pris senere? 

Første gang ved thai, så er mere vant til at alt det er klaret på forhånd. 

Jeg er aldrig blevet lukket ind af bagdøren.

jeg er dog blevet lukket ud af bagtrappen og det er fint.

prøv at skriv til dem og spørg om du kan blive lukket ind.

tak for en sikkerheds skyld 2.000.- med vis du nu skulle blive fristet. En pige er normalt 1.000 - 1.200

thormod

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var der i mandags og tog tilbuddet om begge piger og hold da kræft hvor var det godt de havde sgu nær taget livet af mig så det skal jeg gøre igen en dag

Redigeret af Knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 2 timer siden:

Jeg var der i mandags og tog tilbuddet om begge piger og hold da kræft hvor var det godt de havde sgu nær taget livet af mig så det skal jeg gøre igen en dag

Hvad smed du i mønt??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knajten skrev, for 21 minutter siden:

Det er imellem dem og mig du må selv ned og forhandle

har aldrig forstået hvorfor det folk ikke vil oplyse det. ????

er det ikke meningen vi skulle hjælpe hinanden  ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
thomas 123 skrev, for 5 timer siden:

har aldrig forstået hvorfor det folk ikke vil oplyse det. ????

er det ikke meningen vi skulle hjælpe hinanden  ???

Tja, det forstår vi vel aldrig og ja vi er vel netop på det site for at hjælpe :huh:

Men hver vores besøg hos pigerne er vel forskellige, og deraf forskellige priser ;) 

Tror inderst handler om go kemi og ikke mindst, go sex, det er vel der af prisen

måske kommer til sin rette, men vil dog stadig være dejligt med sort på hvidt :wub:

Men uanset pris??? Ja så elsker vi dog at kneppe en sød Thai <3 I love :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pyhhha

en time med gibb og thong det var sku godt

gibb i en flot rød sag og thong kun sorte små trusser

det var sex og indlevelse for alle pengene og som gibb sagde: if you  whant fun, you Will get fun:-)) 2girls no limits og det fik jeg sku, da de stod der ved kanten af sengen og de begge lagde det ene ben/knæ op på sengen og struttede med røven og gibb sagde: who you like to fuck now??? DAME 

pris 2000 og en 100 til hver i drikkepenge:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 7 timer siden:

Pyhhha

en time med gibb og thong det var sku godt

gibb i en flot rød sag og thong kun sorte små trusser

det var sex og indlevelse for alle pengene og som gibb sagde: if you  whant fun, you Will get fun:-)) 2girls no limits og det fik jeg sku, da de stod der ved kanten af sengen og de begge lagde det ene ben/knæ op på sengen og struttede med røven og gibb sagde: who you like to fuck now??? DAME 

pris 2000 og en 100 til hver i drikkepenge:-))

2000 kroner! Fik du lov til at knalde dem 2 gange?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, for 10 timer siden:

2000 kroner! Fik du lov til at knalde dem 2 gange?

Yep....no limit

gibb tog lidt provokerende hele bøtten med kondomer og smed i sengen og sagde: let’s have fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 13/1/2018 at 15:27:

har aldrig forstået hvorfor det folk ikke vil oplyse det. ????

er det ikke meningen vi skulle hjælpe hinanden  ???

Jo, det skal vi, men ikke nødvendigvis på prisen, da den netop forhandles individuelt. Og den kommer jo nok lidt an på, hvordan du opfører dig over for dem og hvordan de kan lide dig generelt. Så 3 forkellige mænd kan godt betale 2-3-forskellige priser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bourg58 skrev, for 17 timer siden:

Så er der bestilt tid til imorgen :D

Vender tilbage med anmeldelser af oplevelsen.

Info: De tager MobilePay. :-)  Og lige nu har jeg bestilt en time til eftermiddag. Not MobilePay, viser det sig. Øv, men undskyld misinfo.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, for 3 timer siden:

Jo, det skal vi, men ikke nødvendigvis på prisen, da den netop forhandles individuelt. Og den kommer jo nok lidt an på, hvordan du opfører dig over for dem og hvordan de kan lide dig generelt. Så 3 forkellige mænd kan godt betale 2-3-forskellige priser.

ja... men det giver bare ikke rigtig mening i min verden.....og hvorfor skal man ikke hjælpe på prisen ... så det er iorden at man betaler forskellige priser for dig  ??? 

så når en ny begynder spørge til prisen her, så kunne det jo være en hjælp for ham ... 

man ser det ofte folk som kommer til thailand første gang... og tror de skal betale prisen som man betaler i europa .... 

det er med til at drive prisen op ...og når de lige har haft et fjols der tror at 1500 kr er prisen for 45 min short time... så er det bliver det hurtigt standarden !!!

og så bliver det pludseligt svært, også for dig, at få det til bare 1000 kr ... 

men sådan er vi jo forskellige ....i min verden er det fuldstændigt åndsvagt ikke at hjælpe andre til at få den bedst tænkelige pris, det gavner også mig selv i sidste ende....

men vi tænker jo bare forskelligt .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, for 1 minut siden:

ja... men det giver bare ikke rigtig mening i min verden.....og hvorfor skal man ikke hjælpe på prisen ... så det er iorden at man betaler forskellige priser for dig  ??? 

så når en ny begynder spørge til prisen her, så kunne det jo være en hjælp for ham ... 

man ser det ofte folk som kommer til thailand første gang... og tror de skal betale prisen som man betaler i europa .... 

det er med til at drive prisen op ...og når de lige har haft et fjols der tror at 1500 kr er prisen for 45 min short time... så er det bliver det hurtigt standarden !!!

og så bliver det pludseligt svært, også for dig, at få det til bare 1000 kr ... 

men sådan er vi jo forskellige ....i min verden er det fuldstændigt åndsvagt ikke at hjælpe andre til at få den bedst tænkelige pris, det gavner også mig selv i sidste ende....

men vi tænker jo bare forskelligt .... 

Det tror jeg egentlig ikke, vi gør. Jeg havde eksempelvis læst herinde i sommer, at nogle havde givet både 1200 og mere for Gib i en time, men da jeg ringede og foreslog 1000, så sagde hun omgående ja. Jeg har osse læst her, at nogen har givet 2000 for to piger hos Gib. Da jeg sagde 1500 sagde ok med det samme. I Randers kan det endda lade sig gøre med een pige for 800 i en time. Det hele varierer afhængig af, hvor du går hen, men jeg accepterer sjælden den pris, de stikker ud, hvis den er over 1000 for en time - og det virker hver gang. Du skal jo osse lige vide, at en tusse for en time er mange penge i deres hoveder i forhold til, hvad de er vant til!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobbes skrev, den 17/1/2018 at 21:58:

2000 kroner! Fik du lov til at knalde dem 2 gange?

 

maxmuld skrev, den 17/1/2018 at 14:09:

Pyhhha

en time med gibb og thong det var sku godt

gibb i en flot rød sag og thong kun sorte små trusser

det var sex og indlevelse for alle pengene og som gibb sagde: if you  whant fun, you Will get fun:-)) 2girls no limits og det fik jeg sku, da de stod der ved kanten af sengen og de begge lagde det ene ben/knæ op på sengen og struttede med røven og gibb sagde: who you like to fuck now??? DAME 

pris 2000 og en 100 til hver i drikkepenge:-))

 

Redigeret af BaronVonKandis2
fortryder at kommentaren er offentlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
thomas 123 skrev, den 7/1/2018 at 09:54:

well... jeg har nogle gange fået BH'n  af en pige og måtte erkende det var bedre da hun havde den på :P

 

Alt er afhænge af brysternes form 

Del dette indlæg


Link til indlæg
steve skrev, for 14 minutter siden:

Er der nogen der kan beskrive hvordan thong ser ud?

Efter 349 spørgsmål er det vel ikke svært at bruge søgefunktionen.

8000

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Gib 

Hun lagde mig på briksen og forlod lokale.

Der gik en rum tid inden hun kom tilbage. Hun havde iført sig det frækkeste outfit jeg længe har set samt høje hæle. This is all for you I wanted to suprise you. DAMNED hun var fræk med stort F

Kom alt igennem og jeg var en glad mand bagefter. Blev også tilbudt massage efter sex men jeg takkede pænt nej..

Jeps hun skal med garanti besøges igen igen og måske igen

Venligst 8000

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Basba
8000 skrev, den 26/6/2018 at 14:49:

Har besøgt Gib 

Hun lagde mig på briksen og forlod lokale.

Der gik en rum tid inden hun kom tilbage. Hun havde iført sig det frækkeste outfit jeg længe har set samt høje hæle. This is all for you I wanted to suprise you. DAMNED hun var fræk med stort F

Kom alt igennem og jeg var en glad mand bagefter. Blev også tilbudt massage efter sex men jeg takkede pænt nej..

Jeps hun skal med garanti besøges igen igen og måske igen

Venligst 8000

 

Din heldig #¤&/()=/&%¤# :) :) 

Jeg får ALDRIG sådan noget selvom jeg betaler for FP plus.

Hun må være forelsket i dig eller er du en rigtig stamkunde hos hende.

Har du prøvet Thong eller hende som har næsten den samme krop som Gib?

Jeg tror hun kaldt sig Nang eller Nan ???? 

Lige så gammel som Gib også med silikoner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...