Hop til indhold
ErnieT

Girlfriendly? hotel, Bangkok

Recommended Posts

Hej

Jeg er i gang med at planlægge en lille tur til Bangkok, og vil gerne trække lidt på andres erfaring

Hvordan sikrer man sig at hotellet er guest/girlfriendly, når man booker gennem Hotels.com / booking.com osv?

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv brugt den type hjemmesider, men synes at det i Thailand er ligeså nemt at sende en mail til hotellet. Så er man sikker på at svaret er opdateret og de gange jeg har gjort det, har hotellet svaret tilbage indenfor et par timer... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du angiver bare at "I" er 2 personer når du reserverer værelse på enten Booking.com eller Hotel.com.... Det har jeg gjort allevegne i Thailand og har aldrig oplevet problemer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart kan jeg kun svagt erindre at have hørt om ét enkelt hotel inden for en radius af 2 km fra Nana Plaza, som ikke er guest friendly, men det skulle vidst nok også dreje sig om et hotel ejet af en eller anden kristen religiøs organisation. 

Ellers et godt råd er at spørge andre, som har været på udflugt til området hvor de har boet og så vælge ud fra deres svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vil nok være større chance for at vinde i lotto , ind at finde et hotel i Bangkok/Pattaya, der ikke er girlfriendly 

Men... De findes , men så koster det måske  + 500 thb i tip !

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2018 at 03:41:

Det vil nok være større chance for at vinde i lotto , ind at finde et hotel i Bangkok/Pattaya, der ikke er girlfriendly 

Men... De findes , men så koster det måske  + 500 thb i tip !

Så er det her du skal købe din lottokupon, der er sikker gevinst :-)

http://www.theatlantahotelbangkok.com/

Hvis du bare nærmer dig hotellet med en thaipige står dine kufferter på fortovet inden du når at blinke med øjnene - jeg har set en englænder blive losset ud, ikke noget smukt syn :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes , har læst om det hotel før, mener at jeg også har læst et sted, at et farang/thai ægtepar skulle vise vielsesattest osv. for at kunne komme indenfor.

Nogle af de hoteller hvor der bor mange muslimer, der er de heller ikke meget for sexturister, men der er vi også oppe på 4 - 5 * , men igen brug sin sunde fornuft og så findes der hundredevis af hoteller i Sukhumvit Area

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 9/1/2018 at 17:26:

Yes , har læst om det hotel før, mener at jeg også har læst et sted, at et farang/thai ægtepar skulle vise vielsesattest osv. for at kunne komme indenfor.

Nogle af de hoteller hvor der bor mange muslimer, der er de heller ikke meget for sexturister, men der er vi også oppe på 4 - 5 * , men igen brug sin sunde fornuft og så findes der hundredevis af hoteller i Sukhumvit Area

Jeg bor aldrig i Sukhumvit area og bor altid på 4* eller 5* 

Når jeg har booket dobbeltværelse rundt om i Thailand (mere end 100 gang) og kommer med en af mine Thai Sugarbabes har jeg ALDRIG haft problemer - men vi har næsten altid checket ind sammen og hun har ofte skullet vise idé.

Enkel gange har jeg tjekket ind først, og sagt at "My girlfriend" kommer senere - heller ingen problemer her

Måske har jeg bare været super heldig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...