Hop til indhold

Girlfriendly? hotel, Bangkok

Featured Replies

Skrevet

Hej

Jeg er i gang med at planlægge en lille tur til Bangkok, og vil gerne trække lidt på andres erfaring

Hvordan sikrer man sig at hotellet er guest/girlfriendly, når man booker gennem Hotels.com / booking.com osv?

På forhånd tak

Skrevet

Jeg har selv brugt den type hjemmesider, men synes at det i Thailand er ligeså nemt at sende en mail til hotellet. Så er man sikker på at svaret er opdateret og de gange jeg har gjort det, har hotellet svaret tilbage indenfor et par timer... 

Skrevet

Du angiver bare at "I" er 2 personer når du reserverer værelse på enten Booking.com eller Hotel.com.... Det har jeg gjort allevegne i Thailand og har aldrig oplevet problemer :-)

Skrevet

Umiddelbart kan jeg kun svagt erindre at have hørt om ét enkelt hotel inden for en radius af 2 km fra Nana Plaza, som ikke er guest friendly, men det skulle vidst nok også dreje sig om et hotel ejet af en eller anden kristen religiøs organisation. 

Ellers et godt råd er at spørge andre, som har været på udflugt til området hvor de har boet og så vælge ud fra deres svar.

Skrevet

Det vil nok være større chance for at vinde i lotto , ind at finde et hotel i Bangkok/Pattaya, der ikke er girlfriendly 

Men... De findes , men så koster det måske  + 500 thb i tip !

Skrevet
butterfly skrev, den ‎05‎-‎01‎-‎2018 at 03:41:

Det vil nok være større chance for at vinde i lotto , ind at finde et hotel i Bangkok/Pattaya, der ikke er girlfriendly 

Men... De findes , men så koster det måske  + 500 thb i tip !

Så er det her du skal købe din lottokupon, der er sikker gevinst :-)

http://www.theatlantahotelbangkok.com/

Hvis du bare nærmer dig hotellet med en thaipige står dine kufferter på fortovet inden du når at blinke med øjnene - jeg har set en englænder blive losset ud, ikke noget smukt syn :-)

Skrevet

Yes , har læst om det hotel før, mener at jeg også har læst et sted, at et farang/thai ægtepar skulle vise vielsesattest osv. for at kunne komme indenfor.

Nogle af de hoteller hvor der bor mange muslimer, der er de heller ikke meget for sexturister, men der er vi også oppe på 4 - 5 * , men igen brug sin sunde fornuft og så findes der hundredevis af hoteller i Sukhumvit Area

Skrevet
butterfly skrev, den 9/1/2018 at 17:26:

Yes , har læst om det hotel før, mener at jeg også har læst et sted, at et farang/thai ægtepar skulle vise vielsesattest osv. for at kunne komme indenfor.

Nogle af de hoteller hvor der bor mange muslimer, der er de heller ikke meget for sexturister, men der er vi også oppe på 4 - 5 * , men igen brug sin sunde fornuft og så findes der hundredevis af hoteller i Sukhumvit Area

Jeg bor aldrig i Sukhumvit area og bor altid på 4* eller 5* 

Når jeg har booket dobbeltværelse rundt om i Thailand (mere end 100 gang) og kommer med en af mine Thai Sugarbabes har jeg ALDRIG haft problemer - men vi har næsten altid checket ind sammen og hun har ofte skullet vise idé.

Enkel gange har jeg tjekket ind først, og sagt at "My girlfriend" kommer senere - heller ingen problemer her

Måske har jeg bare været super heldig 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.