Hop til indhold
747

Hotblondine Støvring

Recommended Posts

Jeg besøgte denne godte i dag i Støvring https://annoncelight.dk/showad/239917 og det var lige som det skulle være. 

Pigen er en skøn blondine med skulderlangt blondt hår og nogen dejlige D skåls bryster og med kvindlige former som beskrevet i annoncen alder cirka 30. Blev budt ind af en skøn kvinde iført frækt lingeri og jeg havde bestilt en halv time med godt fra godteposen. Vi ordnede det økonomiske og hun hjalp med afklædningen og der blev kælet og nusset bryster for at havne i dobbeltsengen. Hun kunne hurtig få kammeraten gjort klar med et frækt og dybt blow, på med frakken og hun lod sig synke ned over min ivrige pik.  Fik prøvet mange stillinger og gensidigt slikke hinanden. Jeg ville gerne afslutte med svensk og med udsynet til et par flotte faste bryster kom jeg udover hendes dejlige krop.

Kan varmt anbefale pigen som var på besøg fra Kbh. Sød og forstående og tophygiene og meget diskret sted

Godt nytår 747

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Mallock skrev, for 24 minutter siden:

Hey

er der nogen som kan berette om billederne er nogenlunde up to date? 

Ja måske er jeg den eneste som tænker, hva gik der lige galt her? Og ja, nogen gange ska man bare lade tråd være tråd, og holde sin kæft :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...