Hop til indhold
Onslow

OWK = Other World Kingdom

Recommended Posts

Hej herinde, hvor jeg kun sjældent forvilder mig ind. :)

Men faldt ved et tilfælde i @Rejsenetværks link til Travbladet over en overskrift omhandlende fænomenet.

Jeg blev nysgerrig, for jeg kan huske, at der på Venuslogen var flere, der havde besøgt stedet, googlede og fandt.:

http://www.owk.cz/start1.php?enter=1

Selv om det absolut ikke er noget i mit seksuelle univers, så må det da få enhver submissiv mand til at smække med tungen. :)

Lækre billeder af lækre quinder er jo aldrig at foragte. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

DEt er der jo ikke så meget nyt i. der er så mange tøffelhelte i de små hjem rundt omkring. forskellen er bare at det ikke går oppe i legeaftale, forældremøder og indkøbslister og nu er det galt med den hovedpine det er ellers onsdag såkaldte aftale. men ja lækre kvinder ikke at foragte bare de ikke bestemmer alt hehe :)

Hvis det var en lignende hjemmeside med mænd der gerne vil have kvindelig slaver, hvilket ramaskrig... Jeg tænker bare hver sin lyst for det dog ud af kroppen... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 15 minutter siden:

Hvis det var en lignende hjemmeside med mænd der gerne vil have kvindelig slaver, hvilket ramaskrig... Jeg tænker bare hver sin lyst for det dog ud af kroppen... 

Jeg tror du skal læse lidt mere derinde, der er ikke tale om bare en hjemmeside, men en selvudnævnt stat med eget flag og egen nationalsang. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror du skal læse lidt mere derinde, der er ikke tale om bare en hjemmeside, men en selvudnævnt stat med eget flag og egen nationalsang. :) 

Ja så lad dem dog bare de ikke hverve mig ude fra deres landegrænser :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...