Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt dette sted?

http://www.mayspa.dk

Gives der kun alm. massage, eller kan man også få en eller anden form for afslutning? :P

Jeg har endnu ikke været på en Thai massageklinik, hvor man ikke kunne få en afslutning. I Thaiernes kultur hører det med til massagen at give Herren den ultimative nydelse og afslapning. Det er som regel et spørgsmål om penge og kemi (mest penge). Aftal extraydelser ved en høflig forespørgsel og med et smil INDEN behandlingen. God fornøjelse. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu ikke været på en Thai massageklinik, hvor man ikke kunne få en afslutning. I Thaiernes kultur hører det med til massagen at give Herren den ultimative nydelse og afslapning. Det er som regel et spørgsmål om penge og kemi (mest penge). Aftal extraydelser ved en høflig forespørgsel og med et smil INDEN behandlingen. God fornøjelse. :D

Arghhh .... jeg ved nu ikke rigtig om "happy ending" er noget man kan kalde for "Thaiernes kultur".

Du siger det ikke direkte, men insinuere det.

Det høre absolut til sjældenthederne at du finder en Thai massør i Thailand som tilbyder "Happy Ending" eller mere med mindre du går i meget Turistede områder eller Turist Spa Bade.

Fred være med det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu ikke været på en Thai massageklinik, hvor man ikke kunne få en afslutning. I Thaiernes kultur hører det med til massagen at give Herren den ultimative nydelse og afslapning. Det er som regel et spørgsmål om penge og kemi (mest penge). Aftal extraydelser ved en høflig forespørgsel og med et smil INDEN behandlingen. God fornøjelse. :D

Har været her en del gange og altid fået en god massage, men aldrig noget ekstra. Har prøvet men fået nej alle de gange jeg har forsøgt. Jeg kommer her nu for at få en rigtigt god massage, men ved på forhånd at der ikke er noget ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...