Hop til indhold
Romantikeren

en fast glædespige

Recommended Posts

Vi er både forskellige og ens omkring det at gå til de skønne GP. 

Os der ikke kommer efter den rendyrket sex, vi kan vel ikke frasige os, at blive lidt betaget af de skønne kvinder, når vi opdager den gode kemi og bliver stamkunde. Jeg har været på ferie med "min" faste GP eller daværende faste, det var da skønt. Som nogen skriver, så er det måske en kæreste der skal til, men der følger altså mange andre "gode" sager med i et kæresteforhold. 

Men balancegange mellem forelskelse og den gode kemi er lille, så vi drenge skal tænke med det øverste hoved en gang imellem.

Samtidig så vil jeg skrive, at vi lever en gang (måske to) så vi skal også nyde nuet og skal da ikke lade en mulighed for, at få et godt forhold til den eneste rigtige GP, forsvinde, grundet sund fornuft.

Dem der har læst mine seneste anmeldelser herinde, i har set at jeg er blevet meget glad for Thai kvinder, det er jo en anden verden, som andre har beskrevet godt herinde, både med faldgruber og pas på + den mere tage chancen og det kan lykkedes. Jeg har her inden for det sidste år haft thai massage pige med hjemme til masser af snak og massage + sex i en anden verden synes jeg. Så sent som op til jul med overnatning, ikke det store pengebeløb, men med stor respekt og høflighed, der kommer vi langt, det har udmøntet sig i at vi skriver til hinanden hver dag næsten og er ude og spise uden sex, så der kommer dette med nuet, men passe på følelserne, som de 2 jeg har været sammen med, de har til stadighed mindet mig om, at det er svært. Jeg har endda oplevet at den ene også vil betale når vi er ude og spise.

Det jeg mener, det er at nyde det og være ok over for at der opstår følelser, men også være klar over, at det med kæresteforhold er en svær ting, måske umuligt, men jeg har da læst at det lykkedes.

Så tag chancen engang imellem.

Godt Nytår til alle de skønne GP og Thai massage piger og alle der skriver herinde, til hjælp, glæde og morskab for os alle. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Jeg læser ingen steder at Romantikeren ønsker en GP kæreste... måske har jeg overset det.

Men...du kan altså godt møde en GP som passer perfekt til dig og din psyke...du kommer nok bare til at møde nogle stykker før du finder den rette. Jeg kan ikke lade være med at tænke at en SB måske vil passe bedre til dig. 

Hvis du selv viser omsorg/ømhed udover sexen så vil den rigtige pige også respondere på det. 

Jeg har en del faste gæster - og jeg sætter stor pris på dem alle sammen. De er vidt forskellige, og alligevel har de det tilfælles at de er glade for at tale og kæle...helst samtidigt før og efter sex. Hvis du ‘kun’ kommer for en udløsning...så er det også ‘kun’ det du får. Det gælder hos stort set alle piger. 

De gæster jeg bruger tid på udover jeg er på arbejde, har haft noget at byde på som jeg har fundet spændende for mig. De er gift, og den usynlige grænse mellem os bliver aldrig brudt. Jeg sætter pris på dem - og de sætter pris på mig. No Money between us....kun for sexen. Hvis jeg skal prissætte min ægte interesse, så er alt hos/ved mig jo til salg. Og jeg vil ende med at snyde mig selv. Og i sidste ende med ‘altid at være luder’.

Et godt råd.....ikke for ung....og ikke for ‘ny’ i branchen. De 2 ting og det du ønsker - tjah...det fungere bare ikke. 

 

Det er jeg faktisk glad for du skriver ...
Jeg synes, de fleste af dem jeg har besøgt, virker søde og naturligt nærværende ..
Jeg har ikke mærket meget til kynisme eller 'lad-os-nu-få-det-overstået' måde at være på ..
Har tænkt det måske er en illusion og ren teater, men det kan jo være de har det som du beskriver ... ;)

Jeg kunne godt forestille mig, at besøge een eller to faste piger, og at der også var et personligt venskab ..
Det er dog lidt svært, fordi det jo ikke er noget man dyrker på ugebasis ... så der er ret længe imellem man ses ...
Mindst to af dem jeg har besøgt, ville jeg da godt ha' kendt privat .. på et venskabeligt plan, ikke som kærester .. fordi de er spændende og søde mennesker ...
 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

Bedre kan det vel ikke sige, kort og præcist.

I mine yngre dage ønskede jeg at besøge mange forskellige. Nu er jeg mere til at være stamkunde, naturligvis ikke kun hos en, det vil stadig blive for kedeligt for mig hos 2-3 stykker. De kender mig og jeg kender dem, og vi ved hvad der tænder os, og derfor spiller det rigtig godt på det seksuelle.  Enkelte gange besøger jeg dog også piger jeg ikke har besøgt før, men det er mere når de faste ikke er mulige at besøge.Jeg har intet behov for at kigge pigerne dybt i øjnene og have selskab på det mere mentale plan og betale for dette, ønsker jeg det og skal det være med det kvindelige køn har jeg gode veninder, så det dyrker jeg ikke hos en GP, udover at der helt naturligt tales sammen om stort og småt, vind og vejr og at man lærer hinanden lidt at kende. Det ville jo være underligt hvis man ikke gjorde, og det er såmænd også hyggeligt nok, men ikke mit formål.

Jeg er helt enig med dig i din første trediedel. I resten er vi delvis uenige/enige

Del dette indlæg


Link til indlæg
gomorra skrev, for 10 timer siden:

Er det ikke bare det der kaldes stamkunde?

I hvert fald synes jeg, at begrebet "fast husbuk" dækker over lidt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg er helt enig med dig i din første trediedel. I resten er vi delvis uenige/enige

Det er også meget subjektiv, hvad man ligger vægt på, har behov for, kan lide, søger.

Som det så korrekt skrives 

 

KnudSan skrev, for 15 minutter siden:

Vi er både forskellige og ens omkring det at gå til de skønne GP. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er det der sker når man prøver at skrive et svar, men det forsvinder fordi man har trykket på en eller anden tast, der gør at man mister hele den kladde, man forsøger at skrive, før man opretter indlægget som et et originalt indlæg - fandens :(:evil: :cry:

Kan det virkelig være rigtigt at man skal skrive kladde i notepad eller wordpad, for at være sikker på at redde hele ens tekst.

Dette sker kun når jeg skriver kladde i skrivefeltet i forum, og undlader at bruge Notepad eller Worpad :(

For fanden, nu orker jeg bare ikke at starte forfra på det som jeg har på hjerte -øv øv øv.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Rejsenetværk skrev, for 7 minutter siden:

Hvad er det der sker når man prøver at skrive et svar, men det forsvinder fordi man har trykket på en eller anden tast, der gør at man mister hele den kladde, man forsøger at skrive, før man opretter indlægget som et et originalt indlæg - fandens :(:evil: :cry:

Kan det virkelig være rigtigt at man skal skrive kladde i notepad eller wordpad, for at være sikker på at redde hele ens tekst.

Dette sker kun når jeg skriver kladde i skrivefeltet i forum, og undlader at bruge Notepad eller Worpad :(

For fanden, nu orker jeg bare ikke at starte forfra på det som jeg har på hjerte -øv øv øv.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Giv det et forsøg og skriv igen. Vil gerne høre din holdning :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, for 27 minutter siden:

... Os der ikke kommer efter den rendyrket sex, vi kan vel ikke frasige os, at blive lidt betaget af de skønne kvinder, når vi opdager den gode kemi og bliver stamkunde. Jeg har været på ferie med "min" faste GP

... Samtidig så vil jeg skrive, at vi lever en gang (måske to) så vi skal også nyde nuet og skal da ikke lade en mulighed for, at få et godt forhold til den eneste rigtige GP, forsvinde, grundet sund fornuft.

Jeg kan her følge dig fuldt ud.

Jeg har ikke noget større ønske end at kunne vise min faste glædespige den evige stad Rom – alt fra antik over renæssance til barok. Så kunne det jo være, at der også i den forbindelse faldt lidt af, naturligvis alt efter aftale.

Du har fuldstændig ret i, at vi kun lever een gang og skal nyde nuet.

Det er nu først, når man som mig kommer op i årene, at man rigtigt priser nuet – sætter sig ned og tænker: Jeg lever, og hver en solstråle, både konkret og overført, der rammer mig, er lykken.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Mine sexkøb har nok været for meget præget af nysgerrighed,impulsivitet og grænsesøgende muligheder,til at en fast glædespige vil blive et tema for mig. Hvor vidt jeg er blevet mentalt stimuleret efter et besøg har aldrig været et parameter. Jeg kan godt føle fuld valuta efter et besøg på Daisy Club,hvor en kinesisk pige udelukkende med modersmål,har givet mig en serviceminded ruske tur til billige penge:) En ung indisk glædespige gav mig min hidtil bedste strap-on oplevelse på et hotel i Bombay,nærmest udført uden ord.

Ganske få er blevet besøgt mere end 5 gange,og der må jeg indrømme at pigens væsen har spillet en stor faktor. Gina Faith og Olivia No1 var sgu dygtige til deres job.

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Må  sige jeg  klart  foretrækker  mænd  som  jeg  kan  mødes  med  flere  gange  - sexen  og  nærværet  bliver  bedre  og  mere  ægte  ved   kendskab  til  hinanden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Rejsenetværk jeg er ikke så meget inde i det med kladde og andre ting når det skrives, så jeg tager altid lige et kopi når jeg har skrevet.

Og så logger jeg på igen, men jeg skriver jo heller ikke så ofte som du.

For ikke at afspore tråden helt, så vil jeg fortælle, at jeg får besøg af min thailandske massage pige i aften, hvad vi skal aftales når hun er her, måske kun snakke, måske massage eller måske det hele.

Det afhænger af hvor mange massage kunder hun har haft, så når jeg henter hende ved bussen, så er det.næsten som et forhold. "Har det været en hård dag på arbejdet i dag" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Må  sige jeg  klart  foretrækker  mænd  som  jeg  kan  mødes  med  flere  gange  - sexen  og  nærværet  bliver  bedre  og  mere  ægte  ved   kendskab  til  hinanden.

Jeg kunne som erklæret fast husbuk ikke være mere enig – blot fra det modsatte køns synspunkt.

Jeg skal i al ubeskedenhed henlede din opmærksomhed på mine oplevelsesberetninger af mine møder med Nikita Darling. Og i Darlingens fravær mine møder med Trine Tease.

Her får du en klar fornemmelse af, hvor frugtbart det er at have faste husbukke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Borende X skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kunne som erklæret fast husbuk ikke være mere enig – blot fra det modsatte køns synspunkt.

Jeg skal i al ubeskedenhed henlede din opmærksomhed på mine oplevelsesberetninger af mine møder med Nikita Darling. Og i Darlingens fravær mine møder med Trine Tease.

Her får du en klar fornemmelse af, hvor frugtbart det er at have faste husbukke.

Glæder mig at høre du har fundet 2 kvinder som du gerne ser fast. 

For mig er det ikke bare en gang kold sex, der skal være kemi og lyst til den mand som jeg mødes med.

Tror vi er meget enige lige på dette punkt :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 44 minutter siden:

Tror vi er meget enige lige på dette punkt :-) 

Det tror jeg også, vi er, og for mig er sex langt mere end blot ud-og-ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Det tror jeg også, vi er, og for mig er sex langt mere end blot ud-og-ind.

Ja for pokker da - Man skal jo faktisk også i bad, have rene underbukser på, gøre sig lækker, og prøve at gøre sig lidt klog og interesseret i samtale m.v.  Det var sgu egentlig meget nærmere, hvis man bare lige kunne komme ind og vippe kæppen ud af bukseåbningen og få det overstået i en fart, så man igen kunne koncentrere sig om andre gøremål.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 12 minutter siden:

Ja for pokker da - Man skal jo faktisk også i bad, have rene underbukser på, gøre sig lækker, og prøve at gøre sig lidt klog og interesseret i samtale m.v.  Det var sgu egentlig meget nærmere, hvis man bare lige kunne komme ind og vippe kæppen ud af bukseåbningen og få det overstået i en fart, så man igen kunne koncentrere sig om andre gøremål.:)

Ja hvad man ikke alt udsætter sig selv for, bare for at få noget på den dumme :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg tænker tilbage så har jeg været enormt glad for de faste gæster jeg har haft. Syntes altid det var ret stressede hvis der var for mange nye. Og jeg har egentlig aldrig været så vild med at åbne døren første gang. Meeeen. Eg har bare også haft enormt mange sjove, frække og opløftende engang besøg. Som aldrig ville kunne gentages hvis de kom igen... 

 

Men jeg glædes dog over at jeg selve dag i dag ind i mellem modtager en hilsen fra en gammel gæst. Sjældent med et spørg til om jeg kommer på vagt igen. Men blot en hilsen og et ønske om at jeg har det godt der hvor livet nu har bragt mig hen..

 

Der hvor det grænseoverskridende kan være er hvis en fastor gæst begynder at have svært ved at styre grænsen imellem den tid der er betalt for og den tid der ligger ud over... det ender for det meste i noget rod... 

Ønsker man at have en fast pige at besøge så kan det være en meget givende ting og en glæde. Men husk jer selv på at det oftest kun er en fast pige i den tid i har betalt for. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dejlige Sisse skrev, for 16 minutter siden:

Tak..... stikker lige et ben ind på min årlige runde...... godt at se alt er som det plejer..... :wub:

Hej Basse

Skønt at du ligge kigge forbi

Hilsen

B1 eller var det nu B2  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia

Jeg er så glad for mine faste gæster. Det er dejligt at lære folk at kende. Selvom det hele "bare er noget vi leger", så er der stadig oprigtig omsorg for det andet menneske indblandet, og det kan jeg godt lide.

Romantiker - pas på dig selv, at du ikke kommer til at få følelser i klemme <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Borende X skrev, den 2/1/2018 at 17:13:

Hæhæ, så er det godt, at du ikke har uoverstigeligt langt ned til det helt store udvalg :D

Nej bankmanden behøver ikke involveres, når man igen igen bliver lidt for glad for en pige :? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KnudSan skrev, den 3/1/2018 at 08:42:

For ikke at afspore tråden helt, så vil jeg fortælle, at jeg får besøg af min thailandske massage pige i aften, hvad vi skal aftales når hun er her, måske kun snakke, måske massage eller måske det hele.

Det afhænger af hvor mange massage kunder hun har haft, så når jeg henter hende ved bussen, så er det.næsten som et forhold. "Har det været en hård dag på arbejdet i dag" :D

Lyder dejligt...:) Bøvlet kommer den dag, I vil noget mere, for hvad er det lige man svarer, når familie og venner spørger ind til den nye kærestes arbejde? :wacko: Vist nok noget med håndarbejde af en slags :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Missen666
Delphi skrev, den 2/1/2018 at 19:09:

@Butch

Hvis den rigtige kemi er til stede, ser jeg da ingen grund til, at tingene ikke kan udvikle sig til et evt kæresteforhold - på sigt, forstås... :) B) 

Og det forekommer i den virkelige verden.

Men bestemt ikke ukompliceret.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...