Hop til indhold
Lady Cherie

Jeg er ikke en robot

Recommended Posts

Her i Dag har jeg oplevet, at jeg flere gange har skulle angive, at jeg ikke er en robot ved at skulle trykke på billeder af broer og biler, er det en ny ting eller hvad?

ps igen for at skrive dette indlæg:angry:

Så går man ud af indlægget....og læser noget andet og trykker start....fandme selv om man er logget ind får man robot tingen....grumf

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 1 time siden:

Her i Dag har jeg oplevet, at jeg flere gange har skulle angive, at jeg ikke er en robot ved at skulle trykke på billeder af broer og biler, er det en ny ting eller hvad?

ps igen for at skrive dette indlæg:angry:

Så går man ud af indlægget....og læser noget andet og trykker start....fandme selv om man er logget ind får man robot tingen....grumf

Fagre ny verden... Hackerne finder hele tiden nye måder at hacke på og dem der skal beskytte os andre mod hackere og robotter, som er til for at friste og bedrage, der dukker sådanne ting op f.eks. på annocelight. Vi skal altid være foran dem. en dag, måske kan de allerede kan disse robotter skelne mellem broer og biler. så man finde på nye måder at sikre at du ikke er en robot...

Hvor er privatlivet snart henne, papir og blyant eller kuglepen, det er start det sidste, jeg har skrevet dagbog siden 2011 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 2 timer siden:

Her i Dag har jeg oplevet, at jeg flere gange har skulle angive, at jeg ikke er en robot ved at skulle trykke på billeder af broer og biler, er det en ny ting eller hvad?

Tror du ikke lige du skal have genstartet det kosteskaft - eller opgraderet til en nyere version med extension og trykknapper til regulering af hastigheden  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lillemand

Kära Lady. Cherie,

Jag fruktar att det är ett fel i hacker-skyddet.  Programmören blev överambitiös med följden att skyddet även försöker blockera Häxor.  

En omgång kärlig Hex-behandling borde lära honom vikten av att ha Lady Cherie på White-list.

Lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ren og skær sikkerhed. Det er for at undgå spam profiler. Når der bliver nævnt robotter, menes der computer programmer. De kan, blandt andet, oprette en masse spam tråde med gebrokken google translate dansk, og linke til alt muligt lort, ofte virus. De kan dog ikke tænke selv, derfor skal du ofte se på billedet og svare hvad det er, taste en kode osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har aldrig oplevet det på eroguide, men mange andre steder, og ja, det er drøn irriterende. 

men prøv at lade være at logge ud, bare luk ned, så er du straks på, når du skriver adressen, men selvfølgelig kun på en PC, ingen anden bruger.

bare et tip, håber det hjælper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...