Hop til indhold
Sally

Vestsjælland på Annoncelight

Recommended Posts

Jo da - men Vestsjælland mangler. I hvert fald på min Annoncelight ;) Slagelse, Korsør, Kalundborg osv er altså ikke på Midtsjælland - det ligger på Vestsjælland :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Sally skrev, for 40 minutter siden:

Jo da - men Vestsjælland mangler. I hvert fald på min Annoncelight ;) Slagelse, Korsør, Kalundborg osv er altså ikke på Midtsjælland - det ligger på Vestsjælland :) 

 

Er helt enig med  sally der , eller som i selv har her på  erougide hvor man kan afkrydse flere byer på en gang, og ja tag vestsjælland med også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan også tilslutte mig forslaget. Samtidig vil jeg da opfordre GP'erne til at skrive nærmeste større by, der er altså langt fra Hedehusene til Østerbro når vi snakker om København og ligeledes langt fra Korsør, Sorø og Kalundborg når vi snakker om Midtsjælland. 

BR. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lolland og Falster mangler også som særskilt kategori :) Begge steder er som regel inkl. i Sydsjælland.

Lidt det samme som Bornholm der jo også hører under Kbh. i politisk regi :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Savner også Vestsjælland som kategori - men det virker (desværre) ikke som om der findes ret mange "udbydere" i Kalundborg-området. (hører gerne om andre steder at finde dem evt. via privat besked).

Hvis der vitterligt er så få annoncører kan det være grunden til den manglende kategori.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ideen er god, faktisk blev jeg selv "anmeldt" af en Gp for en del år siden, den ligger stadig her inde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Beklager det langsomme svar. Jeg troede vist at jeg havde fået svaret :) 

Jeg kan ikke lige begrunde hvorfor man i sin tid valgte nord-syd-midtsjælland på AL, men måske @Administrator kan.

Ift. EG er det vist meget personligt om man foretrækker opdelingen i de nye regioner eller de gamle landsdele, som vi har brugt fra Danmarks Statistik:
https://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_landsdele
Oprindeligt valgte vi faktisk at gøre det efter de nye regioner, men det blev der en del ballade omkring, så vi valgte at gå den anden vej.

Den bedste løsning var nok at supplere med den lokations-styrede løsning vi har i app'en til thaimassage, hvor man kan finde alt inden for et antal km væk fra ens lokation.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ingen forklaring på hvorfor man har valgt den opdeling som Annoncelight i dag kører med, da disse allerede var skabt dengang jeg blev involveret med siden.

Men vi har flere gange internt haft oppe at vende, at opdele i lidt flere regioner. Så på et eller andet tidspunkt kommer der nok en bedre opdeling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, nu er der gået et halvt års tid...

Kunne man overveje at få lagt Vestsjælland på ALs ‘kort’?

Jeg synes det virker tåbeligt, at jeg skal vælge Midtsjælland, når jeg befinder mig på Vestsjælland. Og nu hvor I har valgt at hæve priserne med 25 % kunne man måske håbe på at I var lidt mere lydhøre over for vores (kundernes) ønsker... 

Hvad siger @Administrator og @Maya Kathrine

Det kan for dælen da ikke være det store problem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Så er:

  • Vestsjælland på plads
  • Midtjylland er blevet delt op i Vestjylland, Midtjylland og Østjylland. I perioden hvor der stadig er gamle annoncer booket/aktiveret til det gamle Midtjylland er regionen omdøbt til "Region midtjylland".
  • Lolland-Falster er tilføjet
  • Hovedstadsområdet er tilføjet over København
  • Sjælland er tilføjet
  • Århus er tilføjet under den nye Østjylland

Alle eksisterende superannoncer/annoncer som er booket eller aktiveret til den gamle region Midtjylland bliver nu vist under alle de tre nye regioner som erstatter den. Ved fremtidige bookninger/aktiveringer er den gamle region ikke en valgmulighed og man skal vælge en af de nye.

That's it. Tak for tålmodigheden <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der savner en måde, hvor du f.eks. kan vælge "Jylland" på Annoncelight, og så vises der kun de annoncer, der er markeret som "Jylland" og ikke dem med "Østjylland", "Aarhus" osv.? Kan man gøre det på den nye søgning. Hvordan?

Listen med "Jylland" bliver for lang.

Er det noget I vil forbedre @Maya Kathrine?

Redigeret af KraceiYaw

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Nej, du er ikke den eneste der mangler en måde at vælge og fravælge flere områder pr. søgning på. Admin har i en anden tråd åbnet for muligheden for at det kommer - men det er altså ikke sket endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine

Vi skal holde møde vedr. ændringer til AL i morgen. Så vil jeg vende det der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
Maya Kathrine skrev, den 10/10/2018 at 18:34:

Vi skal holde møde vedr. ændringer til AL i morgen. Så vil jeg vende det der.

Det er nu i planen, men der er andre AL-projekter foran det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...