Hop til indhold
Stylez

Hjælp vedr overfald på GP

Recommended Posts

Kære Eroguide

Jeg står som et spørgsmålstegn og ved ikke hvad jeg skal gøre end at berolige hende. Hun er blevet overfaldet, slået, voldtaget (vedkommende har ødelagt kondomet uden hun har vidst til det) og røvet nogle af hendes penge som hun har tjent. GP'en er udenlandsk. Foreklaret hende, at hun bliver nødt til at tage på skadestuen og det får hun gjort. Hvad kan man ellers gøre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja hjælp hende til politiet, måske er du lige nu, den eneste hun stoler på og som kan hjælpe hende....

 

godt nytår

vh

Alko

i håb om at forbryderen findes og dømmes og afsoner....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Stylez

du skal naturligvis give den hjælp som du ville have givet til en hvilken som helst person . dvs hjælpe personen til de rette myndigheder og lad dem tage over herfra .

det svin skal stoppes , alene det bevidst at bolle videre med et ødelægt kondom er lig med voldtægt . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja det ville v;re fint hvis du kunne hj'lpe hende. følg gerne med hende til syghus og politi.

håber at hun anmelder det til politiet og at han bliver straffet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stylez skrev, for 2 timer siden:

Hvad kan man ellers gøre?

Sikre beviserne, få hende til at tisse i et glas, så DNA kan udtages, tag fotos af blå mærker, rifter mv., put kondom i en plasticpose, helst uden selv at afsætte fingeraftryk, sikre evt. fodaftryk - eller få politiet til at undersøge gerningsstedet, da de kan sikre beviser som ellers overses.

Men ellers prøv at give hende et godt indtryk af det danske retsvæsen, da hun ellers måske vil opgive at få gerningsmanden straffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kære Stylez 

Jeg kan kun sige som andre har nævnt centret for voldtægts ofre. De kan også hjælpe med kontakt til politiet hvis pigen ønsker at anmelde. 

Er det muligt ( uden at kompromitere pigen ) at du nævner byen det er sket i ?

Så alle andre piger kan passe ekstra meget på sig selv. 

Stakkels stakkels pige :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for alle jeres råd og støtte. Jeg har forsøgt at vejlede hende og fortælle om hendes mulighed. Hun har været på skadestuen og har rådet hende til at tage kontakt til det næste voldtætscenter. Tak endnu en gang for jeres inputs.

Mht. at være varsom og i hvilket område det drejer sig om kan jeg desværre ikke udtale mig om pga. pigens sikkerhed. Men kan dog sige, at I GP'er skal tage jeres forholdsregler. Nogle gør det og andre er mere åbne. Er selv af anden etnisk herkomst end dansk og det er sådan en som har ødelagt det for sådan en sød pige som hun er, føler med hende. 

Hvilke forholdsregler kan hun tage hvis hun forsætter med at arbejde? Nogle ideer til at undgå disse typer?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Millepigen98
Softcore skrev, den 1/1/2018 at 23:06:

Hej Stylez

du skal naturligvis give den hjælp som du ville have givet til en hvilken som helst person . dvs hjælpe personen til de rette myndigheder og lad dem tage over herfra .

det svin skal stoppes , alene det bevidst at bolle videre med et ødelægt kondom er lig med voldtægt . 

Jeg vil også mene det er voldtægt, desværre er det bare ikke politiets holdning, var selv ude for en kunde som valgte at lade vær med at bruge kondom, selvom jeg så ham putte det på, hvor han så i mellem tiden jeg lagde mig ned tog det af, jeg kontaktede politiet og fik desværre af vide at det ikke var voldtægt, så de kunne desværre ikke hjælpe mig, så systemet er ikke altid som man håber det burde være :(

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bigbone1975

Når en GP vil anmelde noget ang hendes job, kan politiet ikke rigtig gøre noget ved og slet ikke hvis personen ikke bruger gummi da det er frivilligt det man laver men igen ja det er synd at det skal gå så langt at man skal være voldelig eller andet overfor en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bigbone1975 skrev, for 4 timer siden:

Når en GP vil anmelde noget ang hendes job, kan politiet ikke rigtig gøre noget ved og slet ikke hvis personen ikke bruger gummi da det er frivilligt det man laver men igen ja det er synd at det skal gå så langt at man skal være voldelig eller andet overfor en GP.

Hils skal politiet tage sig af uanset hvad ens arbejde er. Selv hvis man kun er her på turist visum og ikke spytter i den danske statskasse så er man stadig berettiget til hjælp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Millepigen98 skrev, den 3/1/2018 at 19:17:

 var selv ude for en kunde som valgte at lade vær med at bruge kondom, selvom jeg så ham putte det på, hvor han så i mellem tiden jeg lagde mig ned tog det af

Også en af grundene til at jeg ikke forstår, de steder/piger, der ikke har ordentlig belysning i bollerummene ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Det skrækkeligt for denne pige, ingen fortjener det og ska ha al den hjælp der kan gives. Det li netop derfor jeg ik vil ligge krop til anden etnisk. Ved godt jeg generaliserer men har jeg i tidligere tråde forklaret om. Mit råd er som i andres og så har jeg altid min lille “ven” tæt på mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stakkels pige :( Jeg kan kun sige det samme som alle andre her - hun skal på sygehuset eller center for voldtægtsofre - og som der også blev nævnt - de beviser hun har nu, skal sikres - helst af politiet og retsmedicinerne (de er søde og dygtige og er på både sygehuse og voldtægtscentre. Og selvfølgelig skal det meldes til politiet - men sygehuset først - også for at få noget blid, kvindelig medfølelse og ro til at græde ud! Hun skal ikke være bange for at de ikke er søde på sygehus eller center, når sådan noget sker er vi alle bare kvinder, om vi er sygeplejersker, retsmedicinere eller glædespiger <3 og så vil jeg iøvrigt gerne lige give dig et knus for at være et godt medmenneske og tage dig af hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

En del gode og rigtige ting er skrevet i denne tråd. En enken anbefaling er at kontakte Gadejuristen hvis hun ønsker juridisk hjælp i denne sag. 

Gadejuristerne arbejder til hverdag med både kvinder og mænd i sexbranchen og har stor respekt for deres klienter. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...