Århusman 113 Skrevet 1. Januar, 2018 Er der nogen som har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/225456 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
per7 26 Skrevet 3. Januar, 2018 (edited) Jeg havde hende på besøg en aften. Og hun var ikke lige min kop te. Redigeret 3. Januar, 2018 af per7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 7. Januar, 2018 Man bør ikke dømme nogen på billeder alene, men for mig ligner det en GP som tror at fordi hun har en pisk i hånden og lange støvler på så er hun en domina og kan det hele. jeg har desværre oplevet det flere gange. At holde en pisk gør det ikke nogen til domina, evnen til at dominerer sidder mellem ørerne. Århusmand ønsker du dominan så brug du dine penge på en af de skønne dominaer der efterhånden er i Østjylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 7. Januar, 2018 SpankingSub skrev, for 8 timer siden: Man bør ikke dømme nogen på billeder alene, men for mig ligner det en GP som tror at fordi hun har en pisk i hånden og lange støvler på så er hun en domina og kan det hele. jeg har desværre oplevet det flere gange. At holde en pisk gør det ikke nogen til domina, evnen til at dominerer sidder mellem ørerne. Århusmand ønsker du dominan så brug du dine penge på en af de skønne dominaer der efterhånden er i Østjylland. Pas på, jeg fik ørene i maskinen, engang hvor jeg skrev, at fordi man havde malet 2 brædder sorte og sat dem op som et kors, købt et par lange støvler på postordre (til fælles brug) og en ridepisk og en rulle reb henne ved Harald Nyborg, så var man et veludstyret SM sted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpankingSub 1042 Skrevet 8. Januar, 2018 Pite skrev, for 19 timer siden: Pas på, jeg fik ørene i maskinen, engang hvor jeg skrev, at fordi man havde malet 2 brædder sorte og sat dem op som et kors, købt et par lange støvler på postordre (til fælles brug) og en ridepisk og en rulle reb henne ved Harald Nyborg, så var man et veludstyret SM sted. Med fare for at få min øre i maskinen så er det ikke rummeteller omgivelserne men dominaens kapacitet mellem ørerne som er afgørende. To af mine bedste oplevelser var dels i et bordel uden udstyr men det skønne GP var bare så tændt, og den anden var i skoven en sommernat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg