Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde hende på besøg en aften. Og hun var ikke lige min kop te.

Redigeret af per7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man bør ikke dømme nogen på billeder alene, men for mig ligner det en GP som tror at fordi hun har en pisk i hånden og lange støvler på så er hun en domina og kan det hele. jeg har desværre oplevet det flere gange.

At holde en pisk gør det ikke nogen til domina, evnen til at dominerer sidder mellem ørerne.

Århusmand ønsker du dominan så brug du dine penge på en af de skønne dominaer der efterhånden er i Østjylland. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 8 timer siden:

Man bør ikke dømme nogen på billeder alene, men for mig ligner det en GP som tror at fordi hun har en pisk i hånden og lange støvler på så er hun en domina og kan det hele. jeg har desværre oplevet det flere gange.

At holde en pisk gør det ikke nogen til domina, evnen til at dominerer sidder mellem ørerne.

Århusmand ønsker du dominan så brug du dine penge på en af de skønne dominaer der efterhånden er i Østjylland. 

 

Pas på, jeg fik ørene i maskinen, engang hvor jeg skrev, at fordi man havde malet 2 brædder sorte og sat dem op som et kors, købt et par lange støvler på postordre (til fælles brug) og en ridepisk og en rulle reb henne ved Harald Nyborg, så var man et veludstyret SM sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 19 timer siden:

Pas på, jeg fik ørene i maskinen, engang hvor jeg skrev, at fordi man havde malet 2 brædder sorte og sat dem op som et kors, købt et par lange støvler på postordre (til fælles brug) og en ridepisk og en rulle reb henne ved Harald Nyborg, så var man et veludstyret SM sted.

Med fare for at få min øre i maskinen så er det ikke rummeteller omgivelserne men dominaens kapacitet mellem ørerne som er afgørende. 

To af mine bedste oplevelser var dels i et bordel uden udstyr men det skønne GP var bare så tændt, og den anden var i skoven en sommernat :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...