Hop til indhold
CJ69

Love Toxic, Enger - ultimo december 2017

Recommended Posts

Så har jeg været på tour igen i Tyskland – denne gang besøgte jeg følgende:
-    FKK Artemis, Berlin
-    FKK Atmos, Hamburg
-    Dolce Vita, Wagenfeld
-    Love Toxic, Enger

Jeg har valgt at lave 4 tråde – en for hvert sted, så det er lettere at finde relevant info i søgefunktionen senere. 

Love Toxic

Første besøg hos dette flat rate sted mellem jul og nytår.

Pris: 100 euro for en hel dag med max 7 ture på værelse

Hjemmeside: http://lovetoxic.de men du skal ikke forvente, at de piger der er vist som tilstede faktisk er det – der kan være ændringer.

Stedet: Et hus konverteret til klub – ret lille sted: Et par kontakt rum med pool bord og bar. To små TV hænger der men er aldrig tændt. Et lille køkken med meget beskeden mad (pølser, flutes og lidt pålæg) – spis hjemmefra, for maden er ikke særlig interessant. Der var endvidere et stille.-rum til hvil, hvor der også var en sauna. Der er 3 små bollerum hvor der i hvert rum er 2 senge adskilt af en væg bestående af en træplade. Så for at komme til inderste seng går man forbi et par der boller – meget sjov detalje. Medbring en bog eller lignende, for der er absolut ingenting at give sig til mellem sessioner, og man keder sig enormt. I bruserne er der mest koldt vand – de kunne ganske enkelte ikke producere varmt vand nok selvom der aldrig var mere end 15 gæster og 7 piger.

Kun stueetagen er klubben – ovenpå er værelser hvor pigerne sover samt hotel. Man kan booke et værelse for 40 euro pr. overnatning. Som jeg forstod det, så var der et lille TV på værelset og en seng, men ikke wifi eller andet. De overnattende piger kan vist betales til at give morgenvækning med en tur mod betaling direkte til pigen. Jeg undersøgte dog ikke nærmere, da jeg ikke overnattede. Måske næste gang.

Pigerne: I alt 7 piger, hvilket – selvom der aldrig var særligt mange mænd – stadig er for lidt. Et par attraktive piger (7-8 på en skala af 10) som er svære at komme i kontakt med – de beslutter selv hvilke mænd de vil være sammen med. Jenny, Sindia og Arabella virkede aldrig interesseret i mig og særligt Jenny virkede som om hun havde lidt prinsesse-syndrom. Merlyne gav en rigtig god service, selvom hun ikke er den pæneste – hende anbefaler jeg varmt som en sød pige med top ydelse. Også Joyce samt endnu en pige gav også ganske fin service på værelset. Alt i alt var jeg på værelse 4 gange med 3 piger – alle gange var servicen i den høje ende af en flat rate. De legede med en i sofaen, kælede med en, Merlyne tilbød anal, mange piger kyssede og slikkede en lidt på kroppen hvis man ønskede det, og man måtte kramme og røre pigerne alle steder og slikke deres bryster mv. Faktisk var servicen her bedre end både FKK Artemis og FKK Atmos. Stort set alle pigerne tog også god tid til at snakke og hygge med kunderne, mens FKK altid er er lige på og direkte med ”Hej hvad hedder du? Vil du med på værelse?”. Her er hygge og god stemning mellem pigerne og mændene. Merlyne talte engelsk, mens resten kun taler tysk. Så hvis du ikke kan tysk, så vil kommunikation være et problem for dig her. Alt service var med gummi – den nye lov bliver overholdt fuldt ud her. 

Hver 3. time var der ”show” hvilket bestod af en pige danse lidt på en scene. Der var blot tale om lidt dårligt dans på ca. 3 minutter (en sang) og så var det slut. Har intet med show at gøre og er total uinteressant.

Service udenfor værelserne: Theke Frau var sød og flink, men hun havde travlt med mange ting: Vaske håndklæder og badekåber, folde håndklæder, vaske glas, skifte fyrfadslys, lukke folk ind, lukke folk ud, fylde op i baren, gøre rent mv. Hun var den eneste i klubben der ikke var en arbejdende pige. Så hun havde travlt. Derfor kunne man til tider også godt vente 20 minutter på at få service i baren. Når man havde været på værelse med en pige hentede man en polet og et håndklæde hos hende (poletten fik pigerne så) – også her var der ventetid. Så servicen kunne være bedre. 

Kommer jeg igen? Kun hvis de får 10+ piger – så får de en chance mere, men ellers ikke. Med kun 7 piger, så er det vanskeligt faktisk at få 7 ture på værelset, som er ens max. Det er dog stadig god værdi for pengene til kun 100 euro.

Plusserne er god service på værelserne, hyggelig stemning og prisen.

Minus er for få piger, kedsomheden pga. manglende TV eller andet at give sig til, dårlig mad og lang ventetid på både piger og service i baren.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
CJ69 skrev, for 17 minutter siden:

I bruserne er der mest koldt vand – de kunne ganske enkelte ikke producere varmt vand nok selvom der aldrig var mere end 15 gæster og 7 piger.

Kun stueetagen er klubben – ovenpå er værelser hvor pigerne sover samt hotel. Man kan booke et værelse for 40 euro pr. overnatning. Som jeg forstod det, så var der et lille TV på værelset og en seng, men ikke wifi eller andet. De overnattende piger kan vist betales til at give morgenvækning med en tur mod betaling direkte til pigen. Jeg undersøgte dog ikke nærmere, da jeg ikke overnattede. Måske næste gang.

Booker man også værelse, kan man gå ovenpå og få et ordentligt bad i fred og ro, slappe lidt af mv. - mener at hvis man vil have en pige med ovenpå, skal man betale Einzelservice - og det er nok € 50,-/½ time. Mener nu 100 % at der er Wifi i huset, da jeg erindrer at jeg gik på nettet - men måske skal du have en kode på kontoret.

 

CJ69 skrev, for 25 minutter siden:

Stedet: Et hus konverteret til klub

Mener det er et tidligere hotel.

CJ69 skrev, for 28 minutter siden:

Et lille køkken med meget beskeden mad (pølser, flutes og lidt pålæg) – spis hjemmefra, for maden er ikke særlig interessant.

Maden er nu vist tysk standard - og man kommer vel heller ikke pga. gourmetmaden - men jeg syntes nu det var udmærket, omend ikke noget at skrive hjem om - evt. kan man jo selv medbringe noget rugbrø´ ;-)

CJ69 skrev, for 43 minutter siden:

Service udenfor værelserne:

Normalt er der også gangbangs her og der - også i baren, da pigerne så tjener ekstra tokens ;-)

 

CJ69 skrev, for 46 minutter siden:

Et par attraktive piger (7-8 på en skala af 10) som er svære at komme i kontakt med – de beslutter selv hvilke mænd de vil være sammen med. Jenny, Sindia og Arabella virkede aldrig interesseret i mig og særligt Jenny virkede som om hun havde lidt prinsesse-syndrom.

OK - så det var ikke bare mig ;-)

Læs evt. min beretning her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kan jeg ikke ikke tysk men det ser ud til på hjemmesiden, at konceptet er ændret til hvor man betaler per tur med pigerne. Det ser ikke ud til at være en flatrate klub mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, for 3 timer siden:

Nu kan jeg ikke ikke tysk men det ser ud til på hjemmesiden, at konceptet er ændret til hvor man betaler per tur med pigerne. Det ser ikke ud til at være en flatrate klub mere.

Du har faktisk ret - det ser sådan ud. Nu er entre 30 euro men det er uden "pigernes selskab" nævnt under ydelser. Hvis der er nogen som ved hvad en tur med pigerne koster så må de gerne lige skrive det herinde.

 

Tak til Kop for den lille men vigtige opdatering.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kop skrev, den 15/1/2018 at 19:15:

Nu kan jeg ikke ikke tysk men det ser ud til på hjemmesiden, at konceptet er ændret til hvor man betaler per tur med pigerne. Det ser ikke ud til at være en flatrate klub mere.

Det lyder da godt - især hvis man kan leje et værelse og så invitere pigerne med ovenpå, fremfor at være nødt til at lade seancen foregå nedenunder, hvor der kun er ringe belysning og adskillelse mellem rummene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...