peter jørgensen 35 Skrevet 22. Januar, 2012 hej med jer nogen der har prøvet Martina, rokhøj 4, lystrup Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 22. Januar, 2012 Der findes et forum der hedder efterlysninger...!!!!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anonym Skrevet 22. Januar, 2012 ovenpå Reknas's venlige velkomst til dig - Så får du lige en kort kommentar, har besøgt Martina - en russisk pige i Lystrup. Tæt på en GFE - kysser glad. fransk au nature, måske lige lidt mere på sidebenene end jeg er tilhænger af. Er blevet bedømt meget forskelligt igennem tiden på de forskellige boards - men de fleste er positive. Det er nok lidt humørafhængigt. Stedet kan være lidt kringlet at finde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 22. Januar, 2012 Ja, det er korrekt, at der er et forum til efterlysninger, men overskrifterne kan jo være lidt svære at skille ad - hvad er definitionerne og hvilke briller har man på? Jeg tror ikke dette site har samme rigide afsæt som et andet site, der udviklede sig til det rene diktatur og hvor man blev skældt ud, hvis man var ny og ikke lige levede op til "gadens parlement" (læs mere erfarne brugere), der påberåbte sig at være bestemmende over andre med bedrevidende udsagn. Overskriften for dette forum er"Jylland - Anmeldelser eller debat omkring piger og klinikker i Jylland." Det er vel en debat om det pågældende sted, sååååh....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 23. Januar, 2012 Tak til "il dirrectore" og "goldfinger" for venlige svar. Har forstået at man ikke skal træde ved siden af herinde som det fremgår af første indlæg. Det er sikkert en garvet bruger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 23. Januar, 2012 Ja godt ord igen, det var nu bestemt ikke min mening at genere dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 23. Januar, 2012 Jeg har nu flyttet tråden over i kategorien "Efterlysninger" :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter jørgensen 35 Skrevet 24. Januar, 2012 Til Reknas - ok ok, helt i orden. Tak til admin. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg