Hop til indhold

Recommended Posts

Hej,

Jeg kan godt lide små piger - især japanske/kinesiske piger og DaisyClub er spot on til mig.

Før jul snuppede jeg en halv time med Abby (tror jeg hun hed) og hun var i mine øjne super lækker - ærgerligt hun ikke er der mere.

Har I nogle gode tips til hvordan jeg finder ligende piger - både klinikker og privat er ok.

Jeg er kun lige begyndt at udforske massageverdenen og jeg synes det er svært at søge efter lave unge kvinder og især japanske/kinesiske.

Jeg har også prøvet thaimassage, som jeg synes er fint til handjobs, men synes ikke de ser så søde ud, og de ofte lidt ældre.

Har I nogle gode søge tips?!

NB!  Har søgt lidt i forummet her (godt nok ikke i timevis), men har ikke rigtigt haft held.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah ..... Jeg går ud fra, at du kender til Sakula i Gormsgade? Der er vist også kommet noget japansk på Sportinivej i Valby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjoh, og hvis du kører til Hillerød og besøger Bangkok Thai Massage i Helsingørsgade er der en pige der hedder Me og som du garanteret vil kalde lækker: Lille, smukke bryster, lækker røv og god kusse og som leverer FP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, den 1/1/2018 at 12:09:

 Der er vist også kommet noget japansk på Sportinivej i Valby.

 

Vild med små piger skrev, den 1/1/2018 at 11:34:

Hej,

Jeg kan godt lide små piger - især japanske/kinesiske piger og DaisyClub er spot on til mig.

Det er DaisyClub som ligger på Sportinivej, BX...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Francois skrev, for 1 minut siden:

Det er DaisyClub som ligger på Sportinivej, BX...

Ok, jeg havde kun hæftet mig ved adressen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, den 1/1/2018 at 12:09:

Tjah ..... Jeg går ud fra, at du kender til Sakula i Gormsgade? Der er vist også kommet noget japansk på Sportinivej i Valby.

Det er vist meget la g tid siden der har været Japanske piger i Daisy Club, det er vist kinesere der er der nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 1 minut siden:

Det er vist meget la g tid siden der har været Japanske piger i Daisy Club, det er vist kinesere der er der nu...

Pyt, hvem lægger mærke til det, hvis det er halvmørkt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Alkoholikeren skrev, for 30 minutter siden:

Det er vist meget la g tid siden der har været Japanske piger i Daisy Club, det er vist kinesere der er der nu...

You say potaato, I say potatoo... :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...