Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens 

Jeg er ny her på sitet, syns bare lige jeg ville dele min oplevelse (nytårs knald) med en ældre thai kvinde som jeg endte med at give et visit på vej hjem fra min nytårs aften. (Det skal lige siges at jeg har besøgt hende flere gange tidligere)

Ringede til hende på vej hjem i taxaen kl ca 05, og lavede en aftale om at kigge forbi hende. Da jeg ankom til adressen ringede jeg hende op og døren blev åbnet op kort efter.

Hun er (mit bud) midt/sidst i 40'erne, buttet/halv tyk uden det er for meget. Dejlige store bryster og en velsmagende mis 

Betalte 1000 for 1 time inklusiv superfransk - anal og med 2 afslutninger.

Efter et kort bad (som hun forlanger) startede vi ud med en omgang 69 - hendes mis smagte ren og frisk som de andre gange jeg har besøgt hende og hendes superfransk var (efter min smag) lige i øjet - dyb våd og massere af tunge :)

Da vi havde slikket hinanden i ca 10 min udbrød hun på gebrokkent dansk - knep mig med din dejlige pik. Vi startede i missionær stilling men endte hurtigt i ske/ bagfra (liggende) som er min favorit. Efter at have kneppet hende i ca 10-15 min bagfra imens hun legede med sig selv hviskede hun lidderligt "jeg kommer nu skat" hvilket jeg fandt bekræftende og super frækt da jeg virkelig mærkede hvordan hun vred/strammede sin fisse omkring mit lem.

Kort efter var jeg tæt på en udløsning men nåede at trække mig ud og begyndte at slikke hendes dejlige store bryster med tilhørende stive nippels, hun stønnede og virkede meget opstemt/lidderlig og endte med at slikke hendes mis/røv igen.

Efterfølgende tog jeg hende analt i "doggy" i ca 15 min og endte med en dejlig udlønsing i hendes stramme røvhul.

Hun er uden tvivl alle pengene værd  boys 

Sted - 8 ud af 10, rent og diskret.

Service - 9 ud af 10, lidderlig og nærværende.

Pigen/damen - 7 ud af 10 - store bryster og ren/velsmagende mis.

hendes telefon nummer er ******** 

god fornøjelse hvis i kigger forbi hende 

 

 

 

 

 

Redigeret af Rooster
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

1. Der mangler henvisning til, hvor man kan se hende henne... 

2. Thai + store bryster = ??? 

3. Du smider hendes nummer op = det er vist ikke god skik, at gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
WhoKnowsWhat skrev, for 6 minutter siden:

1. Der mangler henvisning til, hvor man kan se hende henne... 

2. Thai + store bryster = ??? 

3. Du smider hendes nummer op = det er vist ikke god skik, at gøre. 

Hun har pt ingen annonce - aå det eneste jeg kan dele med jer er hendes nummer. Hun plejer altid at svare når jeg ringer

  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvor gode hensigterne end måtte være, så skal man ikke dele oplysninger som pigerne ikke selv reklamere med.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rooster skrev, for 57 minutter siden:

Uanset hvor gode hensigterne end måtte være, så skal man ikke dele oplysninger som pigerne ikke selv reklamere med.

Har lige ringet til hende på  og hun er helt cool mht at jeg deler hendes nummer med folket herinde?

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal du ikke snart sove.... Tænker jeg bare :-)  

Respekt for at have energi til at oprette sig og skrive så meget på bagkant af en nytårsnat og direkte ud i en fræk morgen. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
FritidsQ skrev, for 8 minutter siden:

Skal du ikke snart sove.... Tænker jeg bare :-)  

Respekt for at have energi til at oprette sig og skrive så meget på bagkant af en nytårsnat og direkte ud i en fræk morgen. 

Co to the cain :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

FritidsQ skrev, for 2 minutter siden:

INGEN RESPEKT - OVERHOVEDET - FOR DEN SLAGS!

Nej og fuld forståelse for det - men vær sikker på at 35+ % af brugere herinde er påvirket af det ene eller andet.

stoffer og købesex har udentvivl et sammenhængende - just sayin.

  • Sørgelig 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej venner jeg har besøgt denne dame et par gange og jeg kan kun sige at hun er såmænd sød nok men hun er ikke særlig engageret i selve akten det er min erfaring 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Beskidtfyr skrev, for 3 timer siden:

Hej folkens 

Jeg er ny her på sitet, syns bare lige jeg ville dele min oplevelse (nytårs knald) med en ældre thai kvinde som jeg endte med at give et visit på vej hjem fra min nytårs aften. (Det skal lige siges at jeg har besøgt hende flere gange tidligere)

Ringede til hende på vej hjem i taxaen kl ca 05, og lavede en aftale om at kigge forbi hende. Da jeg ankom til adressen ringede jeg hende op og døren blev åbnet op kort efter.

Hun er (mit bud) midt/sidst i 40'erne, buttet/halv tyk uden det er for meget. Dejlige store bryster og en velsmagende mis 

Betalte 1000 for 1 time inklusiv superfransk - anal og med 2 afslutninger.

Efter et kort bad (som hun forlanger) startede vi ud med en omgang 69 - hendes mis smagte ren og frisk som de andre gange jeg har besøgt hende og hendes superfransk var (efter min smag) lige i øjet - dyb våd og massere af tunge :)

Da vi havde slikket hinanden i ca 10 min udbrød hun på gebrokkent dansk - knep mig med din dejlige pik. Vi startede i missionær stilling men endte hurtigt i ske/ bagfra (liggende) som er min favorit. Efter at have kneppet hende i ca 10-15 min bagfra imens hun legede med sig selv hviskede hun lidderligt "jeg kommer nu skat" hvilket jeg fandt bekræftende og super frækt da jeg virkelig mærkede hvordan hun vred/strammede sin fisse omkring mit lem.

Kort efter var jeg tæt på en udløsning men nåede at trække mig ud og begyndte at slikke hendes dejlige store bryster med tilhørende stive nippels, hun stønnede og virkede meget opstemt/lidderlig og endte med at slikke hendes mis/røv igen.

Efterfølgende tog jeg hende analt i "doggy" i ca 15 min og endte med en dejlig udlønsing i hendes stramme røvhul.

Hun er uden tvivl alle pengene værd  boys 

Sted - 8 ud af 10, rent og diskret.

Service - 9 ud af 10, lidderlig og nærværende.

Pigen/damen - 7 ud af 10 - store bryster og ren/velsmagende mis.

hendes telefon nummer er 

god fornøjelse hvis i kigger forbi hende 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af Stabilizer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter666 skrev, Lige nu:

Er der noget du vil tilføje ?

 

Ja hendes tlf nummer, da hun ingen annonce har pt. 

Men er det okay med admin?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...