Hop til indhold
knold

Thaimassage Randers og omegn??

Recommended Posts

Hej

Efterlyser gode Thaisteder med massage i dette område og om der evt gives andet også , da er på de kanter de næste par uger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening er Lanna Thaimassage at foretrække - virkelig god massage og med rimelig sikkerhed svensk.

Bangkok Thaimassage har jeg også gode oplevelser fra, men hun har fornylig sat prisen op og det mener jeg ikke skal belønnes i disse tider.

På det gamle Hedomax var der en marathon-tråd om Randers. Ærgeligt, at den er gået tabt - der var en lang række gode indlæg om andre gode steder i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter min mening er Lanna Thaimassage at foretrække - virkelig god massage og med rimelig sikkerhed svensk.

Bangkok Thaimassage har jeg også gode oplevelser fra, men hun har fornylig sat prisen op og det mener jeg ikke skal belønnes i disse tider.

På det gamle Hedomax var der en marathon-tråd om Randers. Ærgeligt, at den er gået tabt - der var en lang række gode indlæg om andre gode steder i Randers.

Her er link til tråden på Hedomax: http://www.hedomax.com/forum/da/forum_p ... ge-randers

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...