Hop til indhold

Recommended Posts

Tydeligt at Valentina tror at der ikke er medicinsk ekspertise på eg ;-)

lad os få lidt fakta ind i debatten!

1) hormonbehandlingen ændrer ikke størrelsen på hverken fødder, hænder. Knoglestrukturen er som den nu engang er. Behandling med kvindelige kønshormoner og antiandrogener får ikke dine fødder til at skrumpe så meget som 1/2 skostørrelse. Det vil til gengæld gå hårdt ud over libido og potens. De fleste vil blive impotente under behandlingen og lysten til sex vil også falde markant.

2) virkningen af hormonbehandlingen er ikke blot et par timer fra administration af præparatet. Ved HRT gives hormonbehandlingen så man opnår en så konstant koncentration i blodet som muligt (såkaldt steady-State). Store udsving i hormonspejlet er uhensigtsmæssigt ophold til de ønskede ændringer i det fysiske udtryk. Endvidere vil store ændringer i hormonspejlet påvirke patienten psykisk. Man vil blive ligevægtig, grådlabile, aggressiv mm.

 

... og små kan det da undre at du ha rss travlt med at latterliggøre kunder, der har tilladt sig at skrive en negativ anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, den 17/1/2018 at 20:52:

Det var fandme lige før jeg var begyndt at tro jeg var miss perfekt, hvilket bekymrede mig lidt ;)

 

Jeg kan ikke tilfredsstille alle Danmarks, Norges og Sveriges mænd. Ikke alle mennesker kan sammen, og jeg er ikke i tvivl om at selv som luder, kan jeg heller ikke gøre ALLE mænd moge tilfredse. 

 

Jeg er ikke typen du besøger hvis du ønsker at sutte mig uden kondom, ta mig i håret og tvinge din pik ned i halsen på mig. Er heller ikke typen der altid trykker den hårdeste pik i bund eller lover vilde sprøjte orgasmer. 

 

Der er shemales til alle, of man må vælge hvad man er til. I mænd har mange meninger om os piger i branchen. Hvis i havde en ide om vores mening om mange :-*

Hvis jeg har været under hormonbehandling, og ikke været i stand til det. Kan jeg sige med sikkerhed at jeg har informeret om det inden besøg. What rest og that aint me to Blame. Meget dumt at sige ja intet problem, og så bagefter sidde ivrige og ryste min pik og bruge 15 min på at få den til at fungere. Hvis jeg tydeligt fra starten har givet klar besked om at det ikke kunne loves. 

Jeg kommer ikke til at droppe hormonerne. Med mindre med det er en trans med dyb stemme, tør hud, tykke hår på benene og sko størrelse 45 i søger. 

 

Jeg skriver ikke for at forsvare mig selv. Men er heller ikke typen der læner mig til bage og holder kæft. 

 

Til i der har været uheldige, Sorry for that. Better luck with the Next. And for the thousands of guys I made happy, my honor. 

 

8 år i branchen, kunne sku aldrig ha undgået ar træde en eller 2 over tæerne :) 

 

og til de der ikke har besøgt mig endnu, husk der er flere anemeldelser der ude. Mange. Og mange gode - 

 

for Those Who want to follow - Snapchat - Naughtynickyy - my story is always on fire <3

Love, hugs, and wet kisses to All og You :-* 

<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
LukeShyWanker skrev, for 20 timer siden:

Tydeligt at Valentina tror at der ikke er medicinsk ekspertise på eg ;-)

lad os få lidt fakta ind i debatten!

1) hormonbehandlingen ændrer ikke størrelsen på hverken fødder, hænder. Knoglestrukturen er som den nu engang er. Behandling med kvindelige kønshormoner og antiandrogener får ikke dine fødder til at skrumpe så meget som 1/2 skostørrelse. Det vil til gengæld gå hårdt ud over libido og potens. De fleste vil blive impotente under behandlingen og lysten til sex vil også falde markant.

2) virkningen af hormonbehandlingen er ikke blot et par timer fra administration af præparatet. Ved HRT gives hormonbehandlingen så man opnår en så konstant koncentration i blodet som muligt (såkaldt steady-State). Store udsving i hormonspejlet er uhensigtsmæssigt ophold til de ønskede ændringer i det fysiske udtryk. Endvidere vil store ændringer i hormonspejlet påvirke patienten psykisk. Man vil blive ligevægtig, grådlabile, aggressiv mm.

 

... og små kan det da undre at du ha rss travlt med at latterliggøre kunder, der har tilladt sig at skrive en negativ anmeldelse.

Tak for en specifikation af ovenstående. Særligt punkt 2 har jeg tænkt nok hang sammen som du beskriver men var ikke sikker og ville derfor ikke ytre mig......

Dit punkt 2 sætter så sandelig den endeløse af ts-anmeldelser med beskrivelse af mange funktionsevne i et helt nyt perspektiv :) og Som jeg skal så kan man som bekendt ikke både blæse og have mel i munden, når man er i hormonbehandling....

Del dette indlæg


Link til indlæg
LukeShyWanker skrev, for 20 timer siden:

1) hormonbehandlingen ændrer ikke størrelsen på hverken fødder, hænder. Knoglestrukturen er som den nu engang er. Behandling med kvindelige kønshormoner og antiandrogener får ikke dine fødder til at skrumpe så meget som 1/2 skostørrelse. Det vil til gengæld gå hårdt ud over libido og potens. De fleste vil blive impotente under behandlingen og lysten til sex vil også falde markant.

Er en hormonbehandling som du beskriver her kun noget man er i en overgang og som man stoppe med når den ønskede effekt er opnået eller skal den holdes ved lige og i givet fald hvor længe osv.??

På forhånd tak :)

DK fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest K28
Trans valentina skrev, den 17/1/2018 at 20:52:

Det var fandme lige før jeg var begyndt at tro jeg var miss perfekt, hvilket bekymrede mig lidt ;)

 

Jeg kan ikke tilfredsstille alle Danmarks, Norges og Sveriges mænd. Ikke alle mennesker kan sammen, og jeg er ikke i tvivl om at selv som luder, kan jeg heller ikke gøre ALLE mænd moge tilfredse. 

 

Jeg er ikke typen du besøger hvis du ønsker at sutte mig uden kondom, ta mig i håret og tvinge din pik ned i halsen på mig. Er heller ikke typen der altid trykker den hårdeste pik i bund eller lover vilde sprøjte orgasmer. 

 

Der er shemales til alle, of man må vælge hvad man er til. I mænd har mange meninger om os piger i branchen. Hvis i havde en ide om vores mening om mange :-*

Hvis jeg har været under hormonbehandling, og ikke været i stand til det. Kan jeg sige med sikkerhed at jeg har informeret om det inden besøg. What rest og that aint me to Blame. Meget dumt at sige ja intet problem, og så bagefter sidde ivrige og ryste min pik og bruge 15 min på at få den til at fungere. Hvis jeg tydeligt fra starten har givet klar besked om at det ikke kunne loves. 

Jeg kommer ikke til at droppe hormonerne. Med mindre med det er en trans med dyb stemme, tør hud, tykke hår på benene og sko størrelse 45 i søger. 

 

Jeg skriver ikke for at forsvare mig selv. Men er heller ikke typen der læner mig til bage og holder kæft. 

 

Til i der har været uheldige, Sorry for that. Better luck with the Next. And for the thousands of guys I made happy, my honor. 

 

8 år i branchen, kunne sku aldrig ha undgået ar træde en eller 2 over tæerne :) 

 

og til de der ikke har besøgt mig endnu, husk der er flere anemeldelser der ude. Mange. Og mange gode - 

 

for Those Who want to follow - Snapchat - Naughtynickyy - my story is always on fire <3

Love, hugs, and wet kisses to All og You :-* 

Efter at have læst dine svar, fulgt dig på IG osv, har jeg kun ENDNU mere lyst til at besøge dig (som Domina :-) ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trans valentina skrev, den 19/1/2018 at 22:39:

En dejlig weekend til alle i der ude. Jeg har givet både ham og dette forum dens opmærksomhed . 

Nu må jeg tilbage til arbejdet, har snart en gæst til en god fræk time.  Jeg bruger tid på de der har lyst til at komme og ikke de der ikke vil. 

Og den tid jeg skulle bruge på de få som ikke gik hjem tilfredse. Den har jeg allerede opbrugt. :) 

 

hold jer liderlige <3

Kom nu hjem til vestkysten igen goddess ! Vil så gerne møde dig !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...