Hop til indhold
SpriteKnight

Jasmin - Lækker sag fra Puerto Rico i Aarhus

Recommended Posts

Jeg havde igår fornøjelsen af at besøg Jasmin i Aarhus.
http://massage.side6.dk/jasmin25

Lad mig sige til at starte med, at det ikke er hende på billederne... Men hold fast hun er lækker :)
Hvorfor hun ikke bruger egne billeder forstår jeg ikke.

Hun er slank og fræk pige fra Puerto Rico og taler meget fint engelsk.
Der var hurtig kontakt på sms og vi lavede en aftale i telefonen - dejlig sød stemme med lidt accent, hvis man kan li det.

Det er en privat diskret lehjlighed i Aarhus C, Frederiksbjerg - nemt at finde.

Hun smilede sødt hilste pænt med kindkys og der var en dejlig stemning lige fra starten.
Jeg havde bedt om superfransk og blev bedt om lige at vaske banditten inden, selvom jeg kom lige fra badet... Det er nu helt fint med mig.

Hun har en superlækker krop - slank, fræk numse og bryster der er hjulpet på vej... Hun var dejlig at røre ved mens hun suttede godt.

Jeg har ikke megen erfaring med GP - men det her var en super oplevelse... Tænker at jeg skal tilbage, hvis jeg når det indenfor de næste par uger hun er i byen.
Hvis man er til en sød, fræk lysebrun pige, så vil jeg klart anbefale hende!

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpriteKnight skrev, for 2 timer siden:

Pris må du lige aftale med hende - afhænger sikkert af hvad du skal have med i pakken :)

hvad betalte du for superfransk ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke pigen på billederne.

 

Pigen man måder er ok køn og klassisk latino af udseende.

 

Hun oplyste, at hendes pussy was kaput. For meget pik. Så hun gav gerne et bj eller et håndjob. Det kunne hun godt have fortalt med før jeg kørte, og på den måde have spareet mig turen. Jeg gik med uforrettet sag. 

 

Hendes manglende vilje til i forvejen, at informere om, at centrale retter er taget af menuen gør, at jeg ikke igen besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Hendes manglende vilje til i forvejen, at informere om, at centrale retter er taget af menuen gør, at jeg ikke igen besøger hende. 

Jeg fik tilbudet, da jeg var på besøg, så det var heldigvis ikke min oplevelse... Men nej - det er jo ikke fair at sige, når man først er mødt op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 13 timer siden:

Det er ikke pigen på billederne.

 

Pigen man måder er ok køn og klassisk latino af udseende.

 

Hun oplyste, at hendes pussy was kaput. For meget pik. Så hun gav gerne et bj eller et håndjob. Det kunne hun godt have fortalt med før jeg kørte, og på den måde have spareet mig turen. Jeg gik med uforrettet sag. 

 

Hendes manglende vilje til i forvejen, at informere om, at centrale retter er taget af menuen gør, at jeg ikke igen besøger hende. 

Tror nu nok det er hende på billedet bortset fra at hun har tabt sig siden.

Mht og melde ud om manglende ydelser så viste hun mig en sms hvor hun havde skrevet til en kunde at pussy var ude af drift lige pt.

Redigeret af dickens

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
dickens skrev, for 14 minutter siden:

Tror nu nok det er hende på billedet bortset fra at hun har tabt sig siden.

Mht og melde ud om manglende ydelser så viste hun mig en sms hvor hun havde skrevet til en kunde at pussy var ude af drift lige pt.

Der er ellers flere herinde der skriver det ikke er pigen på billederne. Meget pudsigt og underligt at hun tilfældigvis lige skulle vise dig en SMS hun sender til en kunde om at hendes pussy er ude af drift, men Liverpool fik det altså ikke at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 1 time siden:

Der er ellers flere herinde der skriver det ikke er pigen på billederne. Meget pudsigt og underligt at hun tilfældigvis lige skulle vise dig en SMS hun sender til en kunde om at hendes pussy er ude af drift, men Liverpool fik det altså ikke at vide.

Det er egentlig ikke så pudsigt da det skyldes jeg ikke helt kunne forstå hvad hun sagde og så viste hun mig uddrag fra en sendt sms så jeg kunne læse hvad hun mente. Og så fattede jeg det!

Mht billede så er jeg nu af den opfattelse at de er af hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre, tillad mig at udrede forvirringen vedrørende hvilken pige, man møder:

Jeg har besøgt hende i sidste uge, og det er 100% sikkert ikke hende på billederne. Hun er en flot, ung latina, så ingen problemer der, men det er altså ikke pigen på billederne, man møder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det plejer faktisk heller ikke at være reelle billeder, der bliver brugt i annoncerne for den pågældende adresse, så det ville næsten skuffe hvis de nu begyndte på det. Enig i at det ikke er pigen på billederne - men de er nu faktisk tæt på vellignende, bortset fra at pigen man møder har meget lysere hud :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...