Hop til indhold
Guest kontant

Politibetjente......

Recommended Posts

Guest kontant

Egentlig synes jeg at dette er en rigtig fed side. 

Den giver input, og kan spare en for dårlige oplevelser og spild af penge. 

Men jeg er SÅ træt af alle de selvbestaltede politibetjente der er herinde. 

Mennesker der har helt vildt travlt med at fortælle, hvad andre må skrive og ikke må. 

Småfejl og fortalelser skal irettesættes omgående og eftertrykkeligt. 

Det gider jeg ikke mere. 

Jeg deler derfor ikke længere mine oplevelser herinde. 

Ikke fordi jeg har vildt mange anmeldelser. Men lidt er det da blevet til. 

Jeg er ikke helt sikker på, at dette indlæg er havnet i det rigtige forum, men det er der sikkert en politibetjent der vil gøre mig opmærksom på.....

kontant

Redigeret af kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg
kontant skrev, for 6 minutter siden:

Egentlig synes jeg at dette er en rigtig fed side. 

Den giver input, og kan spare en for dårlige oplevelser og spild af penge. 

Men jeg er SÅ træt af alle de selvbestaltede politibetjente der er herinde. 

Mennesker der har helt vildt travlt med at fortælle, hvad andre må skrive og ikke må. 

Småfejl og fortalelser skal irettesættes omgående og eftertrykkeligt. 

Det gider jeg ikke mere. 

Jeg deler derfor ikke længere mine oplevelser herinde. 

Ikke fordi jeg har vildt mange anmeldelser. Men lidt er det da blevet til. 

Jeg er ikke helt sikker på, at dette indlæg er havnet på den rigtige side, men det er der sikkert en politibetjent der vil gøre mig opmærksom på.....

kontant

Hej Kontant.

 

Jeg har fuld forståelse for dit indlæg.

Vi har alle haft en følelse af en gang imellem at blive forfulgt af "politibetjente". Det er også sket for mig.

Glem det og op på hesten igen.

Livet er for kort for pedanter.

Godt nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kontant skrev, for 1 time siden:

Men jeg er SÅ træt af alle de selvbestaltede politibetjente der er herinde. 

Mennesker der har helt vildt travlt med at fortælle, hvad andre må skrive og ikke må. 

Jeg er ikke helt sikker på, at dette indlæg er havnet i det rigtige forum, men det er der sikkert en politibetjent der vil gøre mig opmærksom på.....

Du mener:

"...politibetjente "KOMMA" der er herinde...!

"Mennesker "KOMMA" der har..."

"sikkert en politibetjent "KOMMA" der vil..."

:D

Redigeret af Dinosdk69

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kontant
Dinosdk69 skrev, for 6 timer siden:

Du mener:

"...politibetjente "KOMMA" der er herinde...!

"Mennesker "KOMMA" der har..."

"sikkert en politibetjent "KOMMA" der vil..."

:D

Dit svar retfærdiggør til fulde mit indlæg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kontant

Lad dig ikke gå på af de "betjente", som måske nok kan begå sig, ved det forreste bord i folkeskolen. De må gerne grine af mine stavefejl.

De mangler jo tydeligvis empati og andre sociale evner, som er vigtigere i det voksne liv.

Som Krølle Bølle skriver, op på hesten igen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vendelbo773
UnderSolen skrev, for 6 timer siden:

@kontant

Lad dig ikke gå på af de "betjente", som måske nok kan begå sig, ved det forreste bord i folkeskolen. De må gerne grine af mine stavefejl.

De mangler jo tydeligvis empati og andre sociale evner, som er vigtigere i det voksne liv.

Som Krølle Bølle skriver, op på hesten igen. :)

Ja, over alt er der idioter og fluekneppere:D

Men op i røven med dem.

Så som skrevet: Op på hesten igen..

Det skal du ikke lade dig slå ud af:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Årh ja, dem har jeg også fået nok af på et tidspunkt, og tog en frivillig pause fra EG.

Jeg bidrager også meget sjældent med anmeldelser nu, af samme grund.

Der findes en lille gruppe profiler som mener at de har patent på hvad der er rigtig og forkert, men de holder mest til i det politiske forum.

Jeg valgte den tilgang at jeg finder det lidt sørgeligt at de opfører sig på den måde på sådan et forum som dette.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Brøndby

Så skulle du prøve at være på smporten, de er da rablende sindsyge ? 

 

Selvom meget her kunne være bedre, er dette site langt at foretrække, og er mere brugerens en glædespigernes side . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sugarshooter

Synes det er meget god søndagsunderholdning at se folk kaste op med ligegyldige kommentarer, men hvis man har en dårlig dag er det ikke altid lige sjovt at skulle "angribes" for noget ligegyldigt. Med tiden lærer man folks kæpheste at kende, så er det nemmere at slå "spade" filteret til. Er det egentlig muligt at blokere andre brugere herinde, ligesom på facebook? Det ville gøre manges liv på forummet en del nemmere, jeg har da allerede en 4-5 stykker jeg ikke ville savne...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 22 timer siden:

Og jeg håber, at du bemærkede min smiley... 

Så længe man bare husker en smiley, kan man skrive hvad som helst.

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, den 31/12/2017 at 02:02:

Du mener:

"...politibetjente "KOMMA" der er herinde...!

"Mennesker "KOMMA" der har..."

"sikkert en politibetjent "KOMMA" der vil..."

:D

Ja det er rigtigt jeg kalder dem for skolelærer det altid skal hakke på andre der måske ikke lige skriver som dem og side da være med de komaer siger jeg også

Del dette indlæg


Link til indlæg
Glatpung skrev, for 40 minutter siden:

Ja det er rigtigt jeg kalder dem for skolelærer det altid skal hakke på andre der måske ikke lige skriver som dem og side da være med de komaer siger jeg også

Et komma er da et spørgsmål om liv eller død.

Hvilken meddelelse vil du helst have fra rytteren, der kommer ridende, når du står på skafottet?

1) Henrettes ikke, benådes

2) Henrettes, ikke benådes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
AalborgLook skrev, den 31/12/2017 at 21:48:

Jeg valgte den tilgang at jeg finder det lidt sørgeligt at de opfører sig på den måde på sådan et forum som dette.

Ja..temmeligt sørgeligt, men syntes kun det drejer sig om nogle ganske få, og at de ikke gemmer sig er kun positivt...bare se på denne tråd.

Rent socialt er det godt at der også er plads til de profiler der lever deres liv igennem EG.

Redigeret af Røvslikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan godt undre mig over at disse "Politibetjente" har behov for at skrive om politik og andre emner som intet har med prostitution og GP at gøre, på et forum som Eroguide. Det er den del jeg finder lidt sørgeligt.

Men måske det et fordi de ikke får et ben til jorden hvis de skriver på Information, Politiken og andre intellektuelle fora, og derfor har behov for at ytre sig om sådanne emner på et forum som fortrinsvis befærdes af en flok drengerøve som mest beskæftiger sig med "pik og patter". 

P.S.: eller måske de bare har meget små tissemænd der ikke kan blive stive.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 1 time siden:

Jeg kan godt undre mig over at disse "Politibetjente" har behov for at skrive om politik og andre emner som intet har med prostitution og GP at gøre, på et forum som Eroguide. Det er den del jeg finder lidt sørgeligt.

Så synes jeg, du skulle foreslå moderationen, at forum for "politik" nedlægges. Når det er der, vil politik- og samfundsinteresserede også bruge det. Lejlighed gør jo tyv.

PS: Jeg har i årenes løb skrevet en del i både Information og Politiken, men går ikke af vejen for en debat herinde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 37 minutter siden:

Så synes jeg, du skulle foreslå moderationen, at forum for "politik" nedlægges.

 

Nejnejnej... Politik-forum er lidt af en genistreg; så kan de boltre sig der og de andre fora kan blive holdt fri!

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 7/1/2018 at 16:30:

Nejnejnej... Politik-forum er lidt af en genistreg; så kan de boltre sig der og de andre fora kan blive holdt fri!

Nemlig: De få gange jeg har været i det forum, er jeg blevet i dårligt humør. EG er et bedre sted, hvis de bliver der :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, den 1/7/2018 at 16:30:

Nejnejnej... Politik-forum er lidt af en genistreg; så kan de boltre sig der og de andre fora kan blive holdt fri!

Ja -tak - lad os endelig holde det derinde - jeg følger med, men jeg ytrer mig sjældent derinde - og netop på grund af den tendens der er til usympatiske verbale fægtekampe mellem visse elementer :D

Glatpung skrev, den 1/6/2018 at 22:52:

Ja det er rigtigt jeg kalder dem for skolelærer det altid skal hakke på andre der måske ikke lige skriver som dem og side da være med de komaer siger jeg også

Nu kan jeg gætte mig til, at din oplevelse af skolen måske ikke var det mest positive, men en lærers opgave er at hjælpe eleven til et bedre sprog og sprogforståelse, ikke at "hakke på andre" - men du har ret i én ting her - hvis sproglige fejltagelser ikke indvirker på modtagerens forståelse af det skrevne, så siger jeg også skide da være med dem - i det her forum, altså... :D

Derudover vil jeg blot tilslutte mig andre her - tonen kan godt være hårdere end hvad der er rimeligt - og endog hvad der er behageligt!!

Redigeret af MizzAnne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...