Hop til indhold
GiftEventyrMand

Hotcuba pige, lækker massage med happy happy happy ending;-)

Recommended Posts

Efter at have lavet en del anmeldelser inde på det gamle hedomax og det gik var det godt nok meningen, at jeg ikke orkede anmelde mere. Det var vist også meningen, at jeg ikke gad bruge mine penge på sex mere, haha, men sex er jo livet og drivkraften i os alle, så gift mand på eventyr her faldte jo lige i - ak ja endnu et lækkert eventyr.. Gamle venner fra hedo må gerne kontakte mig evt. dem fra vores gangbang event i Århus.. Det må vi gøre om..

Skrev til en kvinde fra cuba ([email protected]) . Jeg havde fået hendes emailadresse for noget tid siden af en tidligere bruger på det hamle hedomax, men jeg vidste ikke om hun stadig arbejde. Troede egenlig at jeg havde været sammen med hende før på en klinik i Aalborg, Århus eller Odense eller noget, men det var vist ikke alligevel ikke hende.

Hun ville gerne komme til mig, men det kan jeg ikke pga min kone, så vi aftalte, at jeg besøgte hende helt , hun var hos en vendine,der dog ikke var hjemme. Flot normal dejlig ren lejlighed med dejligt køkken og bad, hvor jeg først tog et hurtigt bad.. Helt privat og diskret hvilket passer mig fint da jeg er gift.. Tror dog , at det var noget, som de gjorde normalt der hjemme, men det var sgu også meget frækt sådan end alle de klinikker. Hun var sød stortsmillende, sødeste øjne og med lækre bryster og dejlig våd mis (fandt jeg senere ud af)..

Vi aftalte bare massage, hvilket var dejligt.. Men da jeg kom over på maven blev min lille ven jo hård og stiv. Hun smilte men lod ellers som ingen ting. Jeg sprugte så om hun også gav andet en massage og det endte så med, at jeg gav hende 1500 kr for en god time. Nok det bedste blowjob nogensinde med god dybde, jeg har fået i lang tid og med en dejlig drillende finger under kuglerne og lidt op i numsen, er sgu en skøn fornemmelse læs frækt;-) Ved ikke om hun giver superfransk kunne ikke få mig til at spørge må vente til næste gang hehe.. Hun havde en vis ro over sig, hvilket måske også gjorde, at jeg ikk var så naught som normalt, ;-)

Pludselig satte hun sig op på mig, og sikke dog nogle store skablæber, der nærmest sugede sig op min pik og nærmest også om mine kugler. Lækker oplevelse faktisk..

Jeg sluttede med at tage hende bagfra, og da vi var færdige hjalp hun sødt med at vaske mig, hvilket jeg finder lækkert specielt når pikken vaskes efter, at jeg lige kommet.. Respekt til de kvinder der gør det...

Hermed min første anmeldelse på det nye hedomax her. More to come...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej gift mand.

Tak for en fin anmeldelse og et flot billede. Har du selv taget det? og hvor i landet var det du fik oplevelsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

god anmeddelse tak, hvor gammel er hun ? 1500 er det ikke lige i overkanten ? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Quickdraw84

Hvor mange af de billeder der er på hendes profil er af hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Nej,jeg er ikke en fusker og har skam også anmeldt mange piger/klinikker på det gamle Hedomax.com. Jeg er den samme Gift Mand På Eventyr, som jeg var derinde. Jeg havde en fræk oplevelse der med hende her fra Cuba. Jeg ville have begsøgt hende igen, men jeg har en tendens til hellere at ville prøve noget nyt, da jeg pt søger nye privat/diskrete oplevelser.

Om det er hende på billedet eller om hun har solgt nolge billeder til sites er jo svært at sige. Hun sagde til mig, at hun har været tidligere model, men det kan jo være løgn. MEN - hun var naturlig flot med store ægte bryster, en flot stram fisse og super røv, så jeg klager ikke. Og rigtigt KÆRESTESEX og god at snakke med, våde kys og alt. Husker det lidt som når man møder sin kæreste/kone som man ikke har set i noget tid, og så har det bedste frækkeste sex. Sød, charmerende, sjov og jeg kan kun grine, når jeg læser hendes profil, da det minder mig om, hvor meget hun også snakkede.. Havde faktisk lidt glemt hende, sidste gang jeg ledte efter hende var hendes profil lukket, og hun sagde at hun ville stoppe snart. Men det kunne da være nu, at jeg skulle prøve igen næste gang, jeg er i Aalborg eller høre hende om hun kører ud ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...