Butch 5198 Skrevet 30. December, 2017 (edited) Jeg får nok ikke mulighed for at gøre det i morgen, så jeg vil lige benytte lejlighed til at ønske jer alle et godt nytår Kære piger, tøser, trunter - mænd, drengerøve og brokrøve Alle som én ønskes i et fantastisk nytår, med ønsket om at 2018 må bringe lige det i har brug for. Redigeret 30. December, 2017 af Butch 1 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 30. December, 2017 Butch skrev, for 2 minutter siden: Jeg får nok ikke mulighed for at gøre det i morgen, så jeg vil lige benytte lejlighed til at ønske jer alle et godt nytår Kære piger, tøser, trunter - mænd, drengerøve og brokrøve Alle som én ønskes i et fantastisk nytår, med ønsket om at 2018 må bringe lige det i har brug for. I mange gange lige måde Butch 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bambino 79 Skrevet 30. December, 2017 Butch skrev, for 5 minutter siden: Jeg får nok ikke mulighed for at gøre det i morgen, så jeg vil lige benytte lejlighed til at ønske jer alle et godt nytår Kære piger, tøser, trunter - mænd, drengerøve og brokrøve Alle som én ønskes i et fantastisk nytår, med ønsket om at 2018 må bringe lige det i har brug for. Tak i lige måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LabreLaura 53 Skrevet 30. December, 2017 Også rigtig godt nytår til dig og alle andre herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1274 Skrevet 30. December, 2017 Butch skrev, for 20 minutter siden: Jeg får nok ikke mulighed for at gøre det i morgen, så jeg vil lige benytte lejlighed til at ønske jer alle et godt nytår Kære piger, tøser, trunter - mænd, drengerøve og brokrøve Alle som én ønskes i et fantastisk nytår, med ønsket om at 2018 må bringe lige det i har brug for. Tak i lige måde... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Riesenschwanz 588 Skrevet 31. December, 2017 Godt nytår til Butch og tak for "god, morsom skriv" i 2017. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg