Hop til indhold
Aarhus-Dude

Ung studine. Pas på!!!!

Recommended Posts

Nå en ret kedelig historie og måde og afslutte årets næst sidste dag. 

Jeg havde lavet en aftale med hende og hun kunne godt komme til Århus. Aftalte en pris og alt var godt. Hun skriver at jeg skal overføre nogen penge på forhånd, det har jeg gjort før uden problemer så det gjorde jeg. 

Ja hun kom så til sidst med en dårlig undskyldning og nu er jeg lidt for mange penge fattigere. 

Ja jeg ved godt at jeg ikke burde have overført flere penge, men syntes det virker reelt og ja jeg var for dum til og springe i med begge ben. Håber ikke flere af jer bliver snydt som jeg. 

Ellers godt nytår til alle og pas på der ude. 

 

https://annoncelight.dk/showad/241699

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus-Dude skrev, for 17 minutter siden:

Nå en ret kedelig historie og måde og afslutte årets næst sidste dag. 

Jeg havde lavet en aftale med hende og hun kunne godt komme til Århus. Aftalte en pris og alt var godt. Hun skriver at jeg skal overføre nogen penge på forhånd, det har jeg gjort før uden problemer så det gjorde jeg. 

Ja hun kom så til sidst med en dårlig undskyldning og nu er jeg lidt for mange penge fattigere. 

Ja jeg ved godt at jeg ikke burde have overført flere penge, men syntes det virker reelt og ja jeg var for dum til og springe i med begge ben. Håber ikke flere af jer bliver snydt som jeg. 

Ellers godt nytår til alle og pas på der ude. 

 

https://annoncelight.dk/showad/241699

Stop dit klynkeri , der er advaret mod lignende svindlere herinde i flere tråde, vi gider ikke høre på det, det er ikke forbudt st tænke sig om

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Bambino skrev, for 16 minutter siden:

Stop dit klynkeri , der er advaret mod lignende svindlere herinde i flere tråde, vi gider ikke høre på det, det er ikke forbudt st tænke sig om

Skriv dog i en ordentlig tone - dit indlæg giver jo ingen mening. Manden gør jo blot opmærksom på at han ikke har tænkt sig om, men samtidig advarer han andre imod at lave den samme dumhed.

Godt nytår ......

Redigeret af flinkmand

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, Lige nu:

Skriv dog i en ordentlig tone - dit indlæg giver jo ingen mening. Manden gør jo blot opmærksom på at han ikke har tænkt sig om, men samtidig advarer han andre imod samme dumhed.

Godt nytår ......

Det er der 

masser andre der gør, gider ikke høre på folks dumheder når der er advaret så meget om det. Ikke flere kommentarer herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Bambino skrev, for 2 minutter siden:

Det er der 

masser andre der gør, gider ikke høre på folks dumheder når der er advaret så meget om det. Ikke flere kommentarer herfra

Derfor kan man da godt skrive pænt til hinanden - det koster da ikke ekstra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Aarhus-Dude skrev, for 35 minutter siden:

Nå en ret kedelig historie og måde og afslutte årets næst sidste dag. 

Jeg havde lavet en aftale med hende og hun kunne godt komme til Århus. Aftalte en pris og alt var godt. Hun skriver at jeg skal overføre nogen penge på forhånd, det har jeg gjort før uden problemer så det gjorde jeg. 

Ja hun kom så til sidst med en dårlig undskyldning og nu er jeg lidt for mange penge fattigere. 

Ja jeg ved godt at jeg ikke burde have overført flere penge, men syntes det virker reelt og ja jeg var for dum til og springe i med begge ben. Håber ikke flere af jer bliver snydt som jeg. 

Ellers godt nytår til alle og pas på der ude. 

 

https://annoncelight.dk/showad/241699

Vi kan alle begå dumheder. Det var selvfølgelig dumt at betale forud, men det ved du jo også. Du skal have tak for at dele din advarsel med os andre og tag dig ikke af dem der hidser sig op over dit indlæg. Godt nytår håber jeg du får alligevel :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Bambino skrev, for 32 minutter siden:

Stop dit klynkeri , der er advaret mod lignende svindlere herinde i flere tråde, vi gider ikke høre på det, det er ikke forbudt st tænke sig om

Du er da virkelig ikke ret smart at hører på...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opmæen
Aarhus-Dude skrev, 1 time siden:

Nå en ret kedelig historie og måde og afslutte årets næst sidste dag. 

Jeg havde lavet en aftale med hende og hun kunne godt komme til Århus. Aftalte en pris og alt var godt. Hun skriver at jeg skal overføre nogen penge på forhånd, det har jeg gjort før uden problemer så det gjorde jeg. 

Ja hun kom så til sidst med en dårlig undskyldning og nu er jeg lidt for mange penge fattigere. 

Ja jeg ved godt at jeg ikke burde have overført flere penge, men syntes det virker reelt og ja jeg var for dum til og springe i med begge ben. Håber ikke flere af jer bliver snydt som jeg. 

Ellers godt nytår til alle og pas på der ude. 

 

https://annoncelight.dk/showad/241699

Synes du skal skrive til [email protected] om hvad du har været udsat for, jeg fatter så ikke hvorfor de ikke som minimum krav har i deres opsætning at man skal som minimum kunne kontaktes på et telefon nummer.... eller meld hende til politiet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, 1 time siden:

Stop dit klynkeri , der er advaret mod lignende svindlere herinde i flere tråde, vi gider ikke høre på det, det er ikke forbudt st tænke sig om

Jeg fattes ord. Tænk at man kan få sig selv til at tale sådan til andre mennesker.

@Aarhus-Dude træls oplevelse - og dyre lærepenge. Håber du har bedre held i sprøjten fremover :-)

Redigeret af Havemand

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Bambino skrev, for 1 time siden:

Det er der 

masser andre der gør, gider ikke høre på folks dumheder når der er advaret så meget om det. Ikke flere kommentarer herfra

Kære, ja det var måske i sig selv lidt overdrevet :huh: først blev jeg dog lidt skuffet over din reaktion (overvejer stadig om jeg overhovedet gider svarer)

Jeg har pt kun læst dine dårlige kommentar? (måske sku du finde et andet site) dernæst bliver jeg sku ked af at læse hvad du kommenterer :mellow: 

Aarhus-Dude skriver om en kedelig oplevelse, som han i øvrigt videre giver for os andre, ( Tak for det, Aarhus-Dude ) 

I min tro, skal man ikke svine folk til som ligger ned, men måske lytte til hvad de skriver :) 

Dette var blot min konklusion, men jeg vælger dog at tro på mennesker, også på Eg :)

Godt Nytår til alle jer <3

Kh. Julieman :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, for 15 timer siden:

Det er der 

masser andre der gør, gider ikke høre på folks dumheder når der er advaret så meget om det. Ikke flere kommentarer herfra

Når alt kommer til alt så har han det nok stadig bedre end dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Goliath2.0 skrev, for 22 minutter siden:

Når alt kommer til alt så har han det nok stadig bedre end dig...

Stop bare, jeg har ikke yderlige kommentarer. Slut

Del dette indlæg


Link til indlæg
Opmæen skrev, den 30/12/2017 at 22:02:

Synes du skal skrive til [email protected] om hvad du har været udsat for, jeg fatter så ikke hvorfor de ikke som minimum krav har i deres opsætning at man skal som minimum kunne kontaktes på et telefon nummer.... eller meld hende til politiet

Det hjælper sku på ingen måde at skrive til annoncelight nogen sinde. De er absolut skide ligeglade med ALLE anmeldelser. Har anmeldt så mange snydere derinde, men de fjerner dem jo ikke alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, den 30/12/2017 at 21:17:

Det er der 

masser andre der gør, gider ikke høre på folks dumheder når der er advaret så meget om det. Ikke flere kommentarer herfra

Snak da ordenligt til andre herinde, hvis ikke du gider høre om det, så hop over disse tråde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bambino skrev, den 31/12/2017 at 13:12:

Stop bare, jeg har ikke yderlige kommentarer. Slut

Du skrev også at du var færdig d. 30. december... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
hagbarth skrev, for 9 timer siden:

De mere kloge narre de mindre kloge.

Sådan er det.

Måske og måske et godt gammel citat :huh: 

men hvorfor skal nogen narres, blot fordi

de ikke ved bedre, eller mangel på samme :-o 

vi lever mig bekendt i 2018 og taler ca samme

sprog, så hvorfor skal nogen snydes :mellow: 

det spørgsmål lader vi nok stå i det uvisse ;)

og forventer ej et svar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er sgu lidt med Bambino her. Der må simpelthen være en nedre grænse for hvor dumt man kan opgøre sig og så beklage sig i et offentligt forum bagefter. Jeg ville nok ikke have udtrykt mig ligeså bramfrit men det er bare også den slags adfærd som gør at svindlerne har en business. Hvis alle sagde klart fra overfor den slags "forretningsmetoder" så ville vi andre slippe for at skulle igennem forhandlinger om forudbetaling m.m. når vi skal købe sex. Jeg bemærker at OP stolt meddeler at han flere gange har overført penge før besøg....

Redigeret af Listepik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt råd fra Fyn..

Nu så lang tid efter det skete kan annoncen ikke ses, slettet, selvfølgelig..

tag kopi af hele annoncen og læg den ind ..fuld læselig, fra første dag

også gerne link.. Selvfølgelig 

men så kan vi andre læse, hvem det er, selv  efter mange måneder..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
Bambino skrev, den 30/12/2017 at 21:17:

Det er der 

masser andre der gør, gider ikke høre på folks dumheder når der er advaret så meget om det. Ikke flere kommentarer herfra

Du er da dum at høre på

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der læser annoncer med forudbetaling.  SÅ

læg den her på euroguide..

Link og i fuld læselig..

Med advarselsblink!!!!

Der kommer jo nye læsere til hele tiden

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...