Hop til indhold
Jankanda

Aarhus Sdr Ringgade 21

Recommended Posts

Asaa, hvor går man efterhånden hen og får en god massage og et godt HJ. Enten er det jo massage ellers er det sex. Mon s i knudrisgade var lukket, paradisgade, hun er skide sød, men kun massage. Nongs i hans Broges Gade har vintertilbud 250,- men der sad mænd og ventede i sofaen da jeg gik forbi, det er ikke lige mig. Hmm. Nå men så blev det Sdr Ringgade, jeg er ikke så Hook på at bestille tid, gør det helst spontant. Har været der et par gange før, sidst var en spøjs oplevelse, men der kan jo være kommet ny. Og ja, måtte vente længe ved døren, men en ældre thai lukkede op og viste mig i ind i rummet ud til gaden, bare med en madras på gulvet. Hendes hjælper, en yngre thai i korte stramme bukser skulle massere mig. Lidt ukoncentreret,  men med sexet stemme sagde hun jeg skulle tage trusserne af også og så kom der ellers masser af varm olie på ballerne og en finger på revnen, så ved man jo godt hvor hun gerne vil have seancen hen imod...lå med hovedet til siden og snart sad hun med fissen næsten lige ud for næsen så jeg kunne dufte den....uh pirrende. Men så...pludselig skulle jeg ind i det andet rum, da hun åb3nbart har dårlige knæ, der er der blød madras i massagehøjde. Besværligt.  Kunne høre at anden kunde var blevet færdig derinde, så nu skulle jeg flytte. Satsede på jeg var alene mand tilbage på adressen og gik bare nøgen derind mens thai-pigen tog mine ting, altså...de kigger sgu uhæmmet de thaipiger . Men ok. Nå men stadig ukoncentrert massage med mange afbrydelser og aftørring med køkkenrulle. Men sjældent er jeg blevet pirret så meget...med negle og på inderlår og baller og...men jeg begyndte at fryse og mistede lysten, de havde ikke fået varmet rummet op og ingen håndklæder på mig eller noget...hun var lidt skuffet. Da jeg skulle vende  om blev de nedre dele aftørret med vådservietter,  det har jeg godt nok ikke prøvet før. Også bag forhuden. Men måske jeg kommer tilbage hun var faktisk meget sød. Nan. Ikke Nancy. Meget orientalsk at se på. Lidt fræk. Da jeg tog tøj på igen stod hun lige ved siden af og skiftede hendes små hotpants til længere leggings...og begyndte at lave dansehop og gymnastik...next time sex baby grinede hun, jeg fryser...jeg grinede bare og gloede på hende. Ret god røv i de der leggings hun tog på.

300,- for 45 min. 1000,-for b2b . Den ældre virkede  nu også meget sympatisk. Men lå også og frøs under et tæppe. Ud i regnvejret igen. Det ligger nu fint ugenert. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beskrivelsen. Jeg har også besøgt hende i Paradisgade og har virkelig haft lyst til at tage hende med hjem så hun ikke skal sidde i det lille pigekammer. ;) En af de ting som kan ødelægge fornøjelsen ved thaimassage er et koldt rum. Godt du holdt hovedet koldt :) og sagde nej til ekstra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...