Hop til indhold
oros

En skøn julegave.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/234913

Jeg gav mig selv en lille julegave efter gode anmeldelser herinde. Jeg blev bestemt ikke skuffet!

Jeg mødte op som aftalt på SMS og blev modtaget af den skønneste Thaikvinde, jeg længe har set. Vi talte ikke helt samme sprog - men jeg fandt en seddel af de lange og bad om tre kvarter med en lykkelig afslutning. Vi forstod ikke hinanden - det var tydeligt. Men hun var smuk at skue og hun bad mig lægge mig på briksen. På maven naturligvis.. Så stillede hun sig foran mit hoved og påbegyndte en dejlig, fast massage. Undervejs skulle hun naturligvis vide lidt om mig, og hun bøjede sig ind over mig og stillede spørgsmål, jeg ikke kunne høre. Der befandt sig et fyldigt bryst om hvert øre. Hvis det føles sådan at være døv, kunne jeg godt leve med det. ;-)

Nå, jeg skulle jo vende mig, og hun satte sig på mig og brugte især de skønne bryster til den bestilte B2B. Dette til min store fornøjelse. Ved hjælp af hånd og kavalergang fik hun min flagstang til at rejse sig højere end set i mange år. Så ville hun bumbumme, skønt jeg ikke havde bedt om det. Hun så undrende ud, da jeg sagde "nej tak". Hvorfor, spurgte hun - du har jo betalt. Så bumbummede vi lidt den ene vej og så den anden vej.. Det var naturligvis dejligt. Derefter af med regnfrakken og tilbage til start!

Nå, det bliver hånd og kavalergang næste gang. Hun kan sit håndværk til perfektion! Kavalergangen - ja, den er sq ikke for hvide mennesker! ØJJ  :oops:

Jeg ved ikke... Det er ikke godt at have hende boende så tæt på. Jeg kan næsten gå derom. Mon ikke jeg fortjener en lille nytårsgave?

Edit: Hold jer væk - eller bliv afhængig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slow Starter skrev, for 5 minutter siden:

Og kortet på hendes annonce siger "Lem" med stort :-P:D

Og det blev det! :rolleyes:

Thai´er er altid smilende og tjenstvillige - umiddelbart. Yo Yo mener det! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...