Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg også prøvet dem i går. Og ganske rigtigt: Hun har den lækreste ungpigekrop og ser ganske køn (og ret iransk) ud. Det begyndte godt: Hun lukkede op for mig uden en trevl på kroppen - så forventningerne steg straks. Han stod med et håndklæde om sig og røg, så hun og jeg startede alene inde i soveværelset, og det begyndte ret frækt med, at jeg slikkede hende både i det ene og det andet hul. Så kom han også ind og deltog (lidt som bi) - men det blev på en eller anden måde aldrig rigtig frækt, nærmest bare lidt mekanisk/kedeligt. Hvis man skal besøge dem, vil jeg nok anbefale hende alene, men jeg tror nu ikke, at jeg kommer igen, selvom hun er ret lækker (og lidt eksotisk). Og når det kommer til par, må jeg heller bare holde mig til min favorit, det skandinaviske par, som jeg efterhånden har besøgt en del gange, og hvor jeg altid har fået fuld valuta for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Fausto

Skal jeg forstå det sådan at der ryges i lejligheden, og at der kan lugte af røg i lejligheden?

Præmissen synes mere eller mindre at være, at fyren også deltager, og at man tilsyneladende ikke kan være alene med pigen uden ham.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 17 timer siden:

@Fausto

Skal jeg forstå det sådan at der ryges i lejligheden, og at der kan lugte af røg i lejligheden?

Præmissen synes mere eller mindre at være, at fyren også deltager, og at man tilsyneladende ikke kan være alene med pigen uden ham.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, der ryges i lejligheden.

Ifølge annoncen kan man være alene med pigen uden ham - men jeg spurgte ikke ind til det. Jeg går ud fra, at han vil være til stede i lejligheden - men måske ikke nødvendigvis i soveværelset...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gik lige og tænkte, at nu var sommeren endegyldig forbi for i år. Tiden for en vinterdepression kunne stå for døren. Så ser jeg til mit held, at "Ungt Par" er på banen igen. Fik sidste vinter en kanonoplevelse med dem, der helt sikkert holdt min vinterdepression væk. Ovenfor virker tråden ganske vist lidt "mudret", en oplevelse jeg slet ikke har, og som jeg bestemt ikke synes de unge mennesker fortjener. Pigen er gudesmuk og hendes kæreste utrolig sympatisk. Har du ikke oplevet en trekant med 2 mænd og en pige, så er det bare om at komme afsted. Tænker I vil sende mig en venlig tanke, når i forlader parret med et kæmpe smil på munden. Har desværre ikke fundet ud af hvordan man "linker", så I må selv lige søge på "ungt Par" på EG                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           De bedste hilsner Jensemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...