Hop til indhold

Club 102 Bangkok

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre er der nogen som kender noget til club 102 i Bangkok

http://www.massage-bangkok.net/?utm_source=afarangabroad_soapy&utm_campaign=traffic_generation&utm_medium=banner

Umiddelbart virker det som et lækkert og spændende sted - lidt dyrere end gennemsnittet,  men ikke vildt

Det kunne være godt at høre nogle erfaringer om denne, jeg venter spændt på feedback 

Skrevet

Jeg har været der. Ikke så væsentligt anderledes end så mange massagesteder i det område. Et rum med bad, en seng og en thai pige. Bevares det er da måske lidt pænere end så mange andre steder, men i sidste ende er det vel kvaliteten af samværet med pigen, der gør forskellen. Jeg plejer at scrolle end 4-5 steder igennem før jeg beslutter mig for en pige, og der skal stedet da bestemt på listen.

Der hvor kvaliteten af omgivelser i virkeligheden er lidt bedre er i Soapy Distriktet ved MRT Huay Kwang.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.