NoBS 1078 Skrevet 30. December, 2017 At gå i split. Delt på midten. Splittede bramsejl og delt gunst. Elskerinde, frue, glædespiger - splittet sind - liv i hurtigkøen. Blottet, diverteret, kløvet. Den attrå aficionado trænger sig på - frister med eftertragtet dagligdag. Fruen kaster sit legeme i grams og accept af mandlig svaghed. Skøger lokker med sirenesang og uendelig ungdom. Snart skridt må tages. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 30. December, 2017 Verdens længste Haiku digt ?! Held og lykke med dine eksistentielle overvejelser og håber det nye år bringer samling og heling! Godt nytår 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 30. December, 2017 Som Per Højholt vist citerede nogle af sine læsere/lyttere for: Hvorfor kan de (digterne) ikke bare sige det ligeud??? -Men du smed da en anmeldelse forleden, NoBS - var du skidefuld? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. December, 2017 Curiosity skrev, for 16 minutter siden: Verdens længste Haiku digt ?! Held og lykke med dine eksistentielle overvejelser og håber det nye år bringer samling og heling! Godt nytår Tak ilm. Curiosity. Og alle bør vel med mellemrum overveje livet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. December, 2017 Mr.1x2 skrev, for 12 minutter siden: Som Per Højholt vist citerede nogle af sine læsere/lyttere for: Hvorfor kan de (digterne) ikke bare sige det ligeud??? -Men du smed da en anmeldelse forleden, NoBS - var du skidefuld? He he he he - good one. Lover flere anmeldelser - næste gang jeg er fuld 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 30. December, 2017 Gad vide om jeg længere ville længes efter penge, magt, respekt og evt. visdom, hvis bare jeg fik al den lækre fjams, jeg har brugt det meste af mit liv på at drømme om? Livet er sgu en ørkenvandring. Apropos eksistentielle overvejelser. Men godt nytår alligevel! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 30. December, 2017 For nu at sige det ligeud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 30. December, 2017 Et gammelt retiradevers er på sin plads: Når kussen den rinder i rødeste blod og røvhullet hænger i laser... Når pikken den i tvende er flakt og nosserne på en tallerken er lagt... Så får vi vel fred her på jord... Godt nytår til alle herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. December, 2017 Mr.1x2 skrev, for 3 timer siden: Gad vide om jeg længere ville længes efter penge, magt, respekt og evt. visdom, hvis bare jeg fik al den lækre fjams, jeg har brugt det meste af mit liv på at drømme om? Livet er sgu en ørkenvandring. Apropos eksistentielle overvejelser. Men godt nytår alligevel! I perioder har jeg fået så meget tissekone , at jeg har måttet knibe mig i armen. Det har nu aldrig ødelagt min glæde ved penge .... Magt er jeg ligeglad med og respekt har heller ikke høj status hos mig.... frisind, liberalt menneskesyn og godt med medvind på cykelstien derimod - Det er efterstræbelsesværdigt Er dog helt med dig på ørkenvandringen - I've been a minor for a heart of gold .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 30. December, 2017 Anilingus skrev, for 1 time siden: Et gammelt retiradevers er på sin plads: Når kussen den rinder i rødeste blod og røvhullet hænger i laser... Når pikken den i tvende er flakt og nosserne på en tallerken er lagt... Så får vi vel fred her på jord... Godt nytår til alle herfra Har aldrig været generet af periodisk blødning - går endda gerne derned også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg