Hop til indhold
Guest MadsAalb

Sugardaddy omkring Århus søges til det nyr år

Recommended Posts

Guest MadsAalb

https://annoncelight.dk/showad/241593

 

Mail fra vedkommende:

 

Undskyld det sene svar. DEt kan vi godt.
Hvis du har lyst, kunne vi mødes på en cafe og ellers ved mig. Her første gang behøves du som sagt ikke at købe noget :)
Jeg skal dog et smut ind i gågade og købe et par nye stiletter og jeg ved ikke helt, om jeg når at komme tilbage på min email inden at vi skal mødes.
Hvis jeg ikke skriver tilbage indenfor de næste par timer, kunne du så ikke skrive til mig på FunClub med en gratis bruger, hvor du gerne vil mødes henne: https://adult-fun.club/#/public/AKF422HyqVA0iZM
Så har jeg nemlig mulighed for at skrive tilbage direkte fra min mobil, så vi kan få aftalt et mødested.
 
Jeg glæder mig til at se dig :)
 
Knus Pernille
 
Scam der vil have dig over på Adult-fun.club
 
Spild af tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var simpelthen nødt til at oprette mig nu.. :-D:-D

Kan se samme profil tekst er oprettet i flere dele af landet med samme tekst. 

 

Enig - spild af tid.. :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man ikke anmelde annoncøren til AL i lighed med brug af falske billeder, forudbetaling osv.?

@Maya Kathrine Er det noget I har med i overvejelserne? At det gøres "ulovligt" på AL at henvise til videre kommunikation på diverse betalingssider? og at man kan anmelde annoncøren i lighed med brug af andres billeder osv.? Annoncerne er jo oprettet med samme formål....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maya Kathrine
DK fyr 34 skrev, for 3 timer siden:

Kan man ikke anmelde annoncøren til AL i lighed med brug af falske billeder, forudbetaling osv.?

@Maya Kathrine Er det noget I har med i overvejelserne? At det gøres "ulovligt" på AL at henvise til videre kommunikation på diverse betalingssider? og at man kan anmelde annoncøren i lighed med brug af andres billeder osv.? Annoncerne er jo oprettet med samme formål....

Skriv venligt til AL-supporten om det. Jeg tror muligvis det har været oppe at runde før.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...